V tomto prvom odseku musíte vypichnúť jedinečnosť popisovaného produktu - kvalitné prevedenie, bezchybné spracovanie, výhodná cena atď. Je vhodné siahnuť po zaujímavej forme, ktorá zaujme zákazníka - napr. Chcete si splniť sny zaobstaraním modernej 3D televízie? Túžite po zlepšováku do vašej domácnosti, ktorý vám uľahčí každodenný život? Zároveň však nie je vhodné opakovať názov produktu (ten je totiž uvedený priamo nad týmto odsekom). Rozsah úplne stačí na maximálne 6 řádků.V tejto časti je dobré sa venovať nejaké zaujímavé vlastnosti, ktorá je rozdielna oproti konkurenčným alebo podobným výrobkom. Každý výrobca má vlastné technológie a rôzne termíny pre funkčnosť produktu - rozobrať ich prínosy, klady a jedinečnosť. Popis výrobku musí vyznieť pozitívne - vždy dá nájsť nejaké dobré vlastnosti. Negatívne veci určite neuvádzať, nezdôrazňovať nedostatky a nedokonalosti.Je nutné postrážiť rozsiahla súvetia a zbytočne nepoužívať výkričník. Opakovane nie je vhodné používať rovnaké slová (je, ktorý bude, môže, ako). Ak je text na viacerých odsekov, tak dajte pozor na ich úpravu. Nie je pekné, keď sú rovnako dlhé a v podobnej úprave. Tučné zvýraznenie použiť iba u zaujímavého slovného spojenia - max. Raz na odsek.
Aktívne kocky predstavujú perfektnú hračku pre deti od 6 mesiacov. S kockami je skvelá zábava, a zároveň podnecujú dieťa k ich dôkladnému preskúmaniu. Tým si bábätko zdokonaľuje jemnú motoriku, koordináciu ruky a oka i logické myslenie. Kocky sú v pútavom dizajne, ktorý podčiarkujú usmievavé tváre. Každá z nich potom obsahuje iné zábavné prvky, možno je samozrejme skladať ich aj na seba. A až sa z vášho bábätka stane zvedavý predškolák, poslúžia kocky aj ako výuková pomôcka pri učení číslic a písmen.
Hračka spĺňa smernice Európskeho parlamentu a Rady 2009/48 / ES zo dňa 18. júna 2009 o bezpečnosti hračiek a všetky zákonné normy podľa českej legislatívy. Samorjemosťou je vyhlásenie o zhode CE.