Prepravná spoločnosť Geis doručuje veľkoobjemný tovar zvyčajne do 24 hodín od odovzdania zásielky do prepravy. Nižšie nájdete podrobnejšie informácie, týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru.
- Oblasť doručenia: celá SR
- Dni doručenia: pracovné dni
-
Doba doručenia: zvyčajne do 24 hodín (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky)
-
platí v prípade objednania do 15:00 predchádzajúceho dňa* a ak sú všetky položky z Vašej objednávky skladom
- Časové rozmedzie doručenia: 8:00-17:00
V prípade dodania na súkromnú adresu Vás bude doručujúci vodič kontaktovať telefonicky najneskôr 2 hodiny pred doručením zásielky, najskôr o 7:30. V prípade neúspešného pokusu o doručenie vykoná vodič nasledujúci deň druhý pokus.
Presný výber hodiny dodania nie je, bohužiaľ, možný. Pokiaľ prepravcom nebudete zastihnutý, dostanete do schránky informáciu ohľadom nasledujúceho termínu doručenia.
* objednávky prijaté cez víkend a počas sviatkov sú odovzdané na prepravu najbližší pracovný deň a doručované nasledujúci pracovný deň
Typy poskytovaných služieb:
-
Doručenie za prvé uzamykateľné dvere
-
Tovar je doručený vodičom na Vašu adresu a umiestnený za prvé uzamykateľné dvere.
- Ak nedovoľujú rozmery zásielky doručiť tovar za prvé uzamykateľné dvere, alebo ak je pred dverami prekážka (schody a pod.) je považované za miesto odovzdania pred prvými uzamykateľnými dverami.
-
Doručenie až do bytu s pomocou vodiča
- Tovar je doručený vodičom až do Vášho bytu za pomoci základnej manipulačnej techniky a ak to bude potrebné, požiada Vás o pomoc, aby sa predišlo prípadnej škode na tovare alebo na majetku.
- Doručenie až do bytu s pomocou vodiča možno využiť len pri výrobkoch, nepresahujúcich hmotnosť 100 Kg, ktoré sú manipulovateľné 2 osobami.
-
Odvoz starého spotrebiča
- Pri oboch spôsoboch doručenia je možné zvoliť službu „Odvoz starého spotrebiča“.
- Pri doručení vodič odvezie Váš starý spotrebič, ktorý musí byť kompletný, vyčistený a odpojený. V prípade chladničiek alebo mrazničiek tiež zbavený námrazy a vysušený.
- V prípade výberu doručenia za prvé uzamykateľné dvere musí byť starý spotrebič pripravený na odvoz za prvými uzamykateľnými dverami.
- Ak to bude potrebné, môže Vás vodič v prípade výberu doručenia s dopomocou požiadať aj o asistenciu s odnosom starého spotrebiča z Vášho bytu, aby sa predišlo prípadnej škode na majetku.
Typ služby |
Cena bez DPH |
Cena vrátane DPH |
Doručenie za prvé uzamykateľné dvere |
12,41 € |
14,89 € |
Doručenie za prvé uzamykateľné dvere s platbou pri dodaní* |
13.58 € |
16.30 € |
Doručenie až do bytu s pomocou vodiča pri platbe vopred |
17,49 € |
20,99 € |
Doručenie až do bytu s pomocou vodiča pri platbe pri dodaní* |
18.66 € |
22.40 € |
Odvoz starého spotrebiča |
4.99 € |
5,99 € |
* V prípade objednávky na dobierku nie je bohužiaľ možné platiť u dopravcu kartou, platba je možná iba v hotovosti.
Pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania je možné využiť:
Pre bližšie informácie ohľadom zásielky budete potrebovať číslo zásielky, ktoré nájdete nasledujúci deň po expedovaní objednávky v sekcii Faktúry alebo vo svojej e-mailovej schránke.
Prevzatie a reklamácia
Než zásielku prevezmete, prekontrolujte, prosím, nepoškodenosť obalu, konkrétne:
- Neporušenosť bezpečnostnej lepiacej pásky
- Nepoškodenosť obalu - narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu, polámaný polystyrén a pod.
Pokiaľ je obal akokoľvek poškodený, uveďte do protokolu o prevzatí zásielky výhradu: "Prevzaté s výhradou, poškodený obal".
Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?
-
Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára, kde uveďte:
- číslo nákupného dokladu
- číslo zásielky
- čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
- kontakt na Vás