Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Mi Sonic Electric Toothbrush, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Mi Sonic Electric Toothbrush ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Mi Sonic Electric Toothbrush vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dakujem.uz som zjistil ked som kupil a rozbalil :D ale aj tak diky
Adéla Marešová02. 02. 2019
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz.
Výrobce uvádí, že obsahem balení je držadlo kartáčku/ochranná záslepka/barevný kroužek/nabíjecí stanice/hlavice kartáčku
kryt hlavice kartáčku/manuál.
Tým Xiaomi
07. 05. 2018
Hodně zajímavý kartáček, potěší třeba propojení s telefonem: Odkaz do neznáma
Ondřej Kuliš07. 05. 2018
Dobrý den, děkujeme za Váš názor, který může pomoci i dalším zákazníkům. Hezký den
LINDE Material Handling Slovenská republika s.r.o.04. 12. 2019
Dobrý deň,
o aký model a jedná ? T300 alebo T500 prípadne iný ?
Taktiež by ma zaujímalo v akom jazyk je návod,
Ďakujem
Beryko s.r.o.04. 12. 2019
Dobrý den, kartáček má název Mi Sonic Electric Toothbrush. Názvy, které uvádíte, patří ke kartáčkům pro čínský trh, zatímco zde na Alze je nabízena oficiální mezinárodní verze. Návod je v českém jazyce.
Přeji hezký zbytek dne.
01. 12. 2018
Dobrý den, v aplikaci MiHome se kartáček připojuje pod jaky region? Mainland China?
Dekuji
Radek Zeman08. 01. 2019
Dobrý den, pokud vlastníte pouze kartáček, pak je vcelku jedno, na ktery server se připojíte. Jde o to, že pokud zvolite napriklad Evropu, muzete pak do aplikace MiHome přidat pouze ty produkty, které Xiaomi oficiálně v daném regionu distribuuje. Ja mam napriklad zarovku yeelight, kterou zde Xiaomi oficiálně neprodává, a tak ji nemohu ovládat přes MiHome. V Číně je však situace jiná a pokud se připojím na čínsky server, zde uz v nabídce je. Vtipné je, ze pres tento server zase nelze pripojit Xiaomi konvici, nevím proč, asi EU distribuce, proste ji apka nenajde. V závislosti na zvoleném serveru (regionu) tak lze pridat/ovladat různá zařízení. Mainland China ma samozřejmě všechny (odhadem 4x vic nez evropský region) 😃. Můžete se podivat, ale POZOR, pokud zmenite server, musite pak vsechna zařízení znovu párovat! Snad neříkám blbosti, kdyžtak mě někdo opravte. 🙂
09. 01. 2019
Piste to uplne presne
Adéla Marešová01. 12. 2018
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
V první řadě prosím vyzkoušejte region Evropa.
Pakliže by toto nastavení provázely potíže, zkuste tedy region jiný.
Avšak výrobce uvádí Evropu.
Tým Xiaomi
01. 12. 2018
Dobry den, omlouvám se, ale musím zareagovat. Vaše odpověď je nic neříkající s nulovou vypovídající hodnotou.
26. 11. 2018
Dobrý den, je součástí balení evropská přípojka do zásuvky? Děkuji za odpověď.
09. 01. 2019
Nie, ma iba USB konektor, adapter do zasuvky nie je pribaleny
Adéla Marešová26. 11. 2018
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Ano :-)
Tým Xiaomi
05. 02. 2020
To či za somarinu..
Prípojka tam nieje
12. 12. 2018
Žádná přípojka tam není. Nabíjí se přes usb
Richard Kuník13. 11. 2018
Kedy plánujete kefku opäť naskladniť? Ďakujem za odpoveď
15. 11. 2018
Dobrý den,
v tuto chvíli neznáme přesné datum ale můžete zadat hlídání dostupnosti u produktu.
01. 10. 2018
Dobrý deň, je prosím vás kefka ultra soft? Neviem o nej bližšie info. Mám totiž citlivé zuby.
Adéla Marešová06. 10. 2018
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz.
Kartáček je spíše blíže střední tvrdosti, nežli ultra měkkost.
Adéla, Tým Xiaomi
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.