Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa WOOX WiFi Smart Outdoor Camera, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu WOOX WiFi Smart Outdoor Camera ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k WOOX WiFi Smart Outdoor Camera vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Koupila jsem si u vás tuto kameru, ale po několika měsících přestala fungovat, i po několika restartech se zapne, za chvíli sama vypne, přitom jsou baterie dobité dle speciálního měřáku. Mám koupit dvě nové baterie (18650 3.6V 10.8Wh, SZNS KE1EO32EM 271962, pozor! délka baterie pouze 64 mm. Ve speciálkách mi několikrát nabídla podobnou baterii 18650, ale 69 mm, tato se do kamery nevleze. Jak vyřešit reklamaci? zaplatit nejprve několik stovek za 2 baterie a pak případně reklamovat kameru. Nebo kameru rovnou reklamovat. Jakým způsobem? kde zaslat kameru+účet? Osobně nemůžu. Děkuji za doporučení. Věra Lyčková, 739 45 Fryčovice 746, mobil 606769685
27. 02. 2021
Dobrý den,
prosím, použijte kontaktní formulář:
https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
23. 02. 2021
Ještě jednou Věra Lyčková, prosím o smazání obou předchozích emailů včetně tady toho. Mylně jsem se domnívala, že údaje o jménu, adrese a tlf. č. budou skrytá. prosím POTVRĎTE výmaz minimálně jména, adresy, mobilu. Děkuji. VL
28. 02. 2021
Dobrý den,
kontaktujeme Vás v návaznosti na zaslanou žádost o vymazání dat.
Vše již máme nachystané. Abychom předešli případným nedorozuměním (např. překlep v emailové adrese, změna názoru), poslední krok je na Vás. Stačí se přihlásit k Vaší registraci na našich stránkách a v sekci Nastavení účtu, ve spodní části stránky, zakliknete tlačítko "Žádost o výmaz osobních údajů".
Následně, pokud je vše v pořádku, dojde ke smazání účtu. Nebude-li to možné, bude ihned uveden důvod v informační zprávě, která se Vám zobrazí.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den,
27. 07. 2020
Dobrý den, mám dotaz na gumové krytky. Ke kameře jsou dvě gumové krytky (zakrytí portu microUSB), jedna je průchozí druhá uzavřená. V návodu je uvedena jen ta průchozí. Pokud nasadím průchozí krytku, tak port microUSB je přístupný - lze kameru poté umístit na déšť? V návodu žádné bližší informace nejsou. Děkuji
28. 07. 2020
Dobrý den,
ano můžete ji následně umístit i do deště.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
04. 06. 2020
Prosím Vás kameru som pripojil k wifi sparoval cez ruter s telefónom nastavil, keď spustim aplikáciu tak vidím obraz, ale neoznamuje mi pohyb ani hlas, mám niečo zlé nastavene, ďakujem pekne za odpoveď
16. 06. 2020
Dobrý deň,
ano, v aplikaci je potřeba zapnout odposlouchávání nebo mikrofon, kamera bohužel neumí obě funkce najednou. Děkujeme za pochopení.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
vladimir vajner09. 11. 2019
Kameru mam umiestnenu 5m od routeru - signal 95% baterie nabite na 90%. Wifi siet optika stabilita perfektna. Kamera sa prepne po cca 4-6 hodinach do modu offline a uz sa neda cez aplikaciu pouzivat.
V navode uvedene "reštartujte kameru".
Vďaka za radu ale ako restartovat kameru ked som 30km od miesta inštalácie?!!!
Kto poradi?
Lukáš Jandura21. 12. 2019
zdravim, podle me budete mit stejny problem jako ja a to sice, ze kamera nefunguje, kdyz je venko kolem 0 stupnu a mene. Mel jsem tuto kameru nekolik mesicu, ale jakmile zacala byt zima, tak se kamery zacaly vypinat. mel jsem 3 a delaly to vsechny. jsou ted na reklamaci tak uvidime jak dopadne.
13. 11. 2019
Dobrý deň,
v tomto prípade sa pravdepodobné jedná o vadný kus, prosím o zaslanie na reklamáciu.
Prajem Vám pekný deň
Lukáš Jandura31. 10. 2019
Dobry den, chci se zeptat, jestli nemate nejakou zkusenost jak kamery funguji v zime? Nyni se teploty dostali lehce pod nulu a vsechny tri kamery co jsem si koupil se hodily do offline modu a nefunguji. Predpokladam, ze kdyz je psano, ze by meli vydrzet -20 stupnu, takze bude asi neco spatne.
01. 11. 2019
Dobrý den,
toto zařízení má v popisu operační teploty -20°C ~ +50°C, a vlhkost do cca. 90%, pokud i přesto se zařízení vypínají může se jednat o nastavení nebo nějakou poruchu, pokud se jedná o poruchu prosím kontaktujte naše reklamační oddělení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 09. 2019
Dobrý den,
v popisu je uvedeno, že výdrž je až 6 měsíců. Zatím mám zkušenost 10 dnů, běžného provozu, cca 20 nahrávek denně. Jaký typ baterie tam přesně je ? Mám celkem 5 kamer, z toho 2 vydrží 10 dnů, a 3 cca 20 dnů.
Děkuji za reakci,
Tomáš
28. 09. 2019
typ 18650, rozhodně ne 4x AA. Dá se koupit na Alze, i jinde.
23. 09. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Je zde 4xAA baterie.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Petr Staněk26. 09. 2019
V techto kamerach prece vubec nejsou baterie AA. staci, kdybyste se podivali na popis nebo do kamery.
31. 08. 2019
Dobrý den.... k tomu co přesně hledám. Hledám kameru, kterou připevním na fasádu, bude automaticky díky wifi nahrávat a ukládat na kartu nahrávky (nutnost je nahrávání se zvukem - ten nutně potřebuji). Následně potřebuji, aby se dala videa jednoduše najít v aplikaci, stáhnout a sdílet nebo alespoň použít. Splňuje tato kamera tyto požadavky?
05. 09. 2019
Bohužel nahrává ale to je vše. Videa nejde třídit, mazat, upravovat, sdílet a ani po vložení karty do pc s nim nejde nic dělat. na kartě jednoduše nejsou..
Martin Elstner12. 06. 2020
Na kartě jsou soubory ve formátu .DATA . Nevíte jaký program zvládne tento formát otevřít.
22. 08. 2019
Zdravím, kamera dorazila, kartu jsem vložil, záznamy se v případě zaznamenání pohybu nebo zvuku spouští a dálkové připojení a přehrávání jednotlivých videí i on line náhled, to vše funguje.
Co je ale zcela zásadní problém který řeším je to jak videa z kamery dostat do počítače a případně sdílet na whatsapp, youtube či dát na flashce v případě potřeby policii. Když totiž listuji videi v aplikaci tak nejdou nepotřebná ani mazat ani nijak sdílet a jediná šance pro odstranění nevyhovujících videí nebo v případě zaplnění karty je zformátovat kompletně celou kartu a přijít tak o vše. Největší problém je, že po vložení karty do pc na ní vůbec nejsou videosoubory a fotky tak jak bych čekal a nejde s nimi tedy ani tak dál pracovat. Dělám něco špatně nebo tento absolutně zásadní problém nejde nijak řešit a musím tedy kameru vrátit?
05. 09. 2019
Bohužel jsem na to tedy nepřišel a byl tedy donucen kameru vrátit i když mne to moc mrzí. Kdyby šly videa přes aplikaci normálně promazávat, upravovat a hlavně sdílet a po vložení karty do pc importovat v mp4 nebo avi, či mov tak jsem nadšený a koupím čtyři okolo celého domu. Jenže ono jde videa jen zobrazit v aplikaci a nejde s nimi jakkoliv dál pracovat jen formátovat kartu. Škoda že to tak výrobce totálně zkazil..
Jiří Bouda11. 12. 2019
Pouzivam vnitri kamery od wooxe a nahravat a fotit se da primo do mobilu pres aplikaci. V pocitaci staci spustit nejakej emulator androidu treba nox. Spis mi vysvetlete jak je to stim dobijenim. To jako kazdejch nekolik tydnu vezm u zebrik,
kameru sundam a pujdu ji nabit? :-D
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.