Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa UMAX U-Band 107 Plus HR Black, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu UMAX U-Band 107 Plus HR Black ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k UMAX U-Band 107 Plus HR Black vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den mám hodinky od vás vše fungovala ale teď mi nejde poslední dobou když tuknu na funkci aktivitu na hodinách ...Tak předtím se otevřela nabídka jakého sportu jsem chtěla a vše šlo. Teď když tuknu hodinky zavybruji vypnou se a znovu zapnou s úplně jiným časem vždy stejným 12:00 a pak se samo vrátí na cas jaký je .
Víte co je tedy špatné děkuji za odpověď
19. 03. 2018
Dobrý den, mrzí mě Vaše špatná zkušenost. Bližší informace k objednávce získáte na v následujícím odkazu. https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm Doufáme, že Vám naše odpověď pomohla. V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat. Externí redakce Alza.cz
12. 01. 2018
Dobrý den, na hodinkách nemám ikonu na nastavení, jak je uvedeno v manuálu (jinak všechny ostastí tam jsou), tudíž si nemohu např. nastavit v počasí °C. Nevíte prosím co s tím díky za odpověď
24. 02. 2018
Nastavit lze přes aplikaci v mobilu (VeryFitPro - nastavení uživatele)
18. 01. 2018
Mne ikona nastavení tiež chýba. Myslel som, že je to tým, že ho mám spárovaný s mobilom a tam sa tieto nastavenia dajú urobiť. Ale keď som ho odpojil, tiež tam ikonka nebola.
Až tak to nechýba, keďže sa nastavenia dajú robiť cez mobilnú aplikáciu...
Prosím o radu,volající se mi zobrazují,ale sms ne. Kde je problém?Děkuji za odpověď.
David Tejzr05. 01. 2018
Dobrý den, děkuji za váš dotaz.
Doporučuji vymazat data aplikace ve správě aplikací a spárovat znovu.
Hezký zbytek dne.
01. 09. 2017
Po aktualizaci programu VeryFitPro na verzi 2.2.1 a nebo shodou náhod mám níže uvedený problém. Pokud se vzdálím s hodinkami mimo dosah bluetooth, spojení se přeruší a po návratu se již samo nenaváže (přestávají fungovat veškerá upozornění nastavená v aplikaci). Musím znovu v aplikaci spustit synchronizaci a spojení se znovu obnoví. Máte někdo podobný problém? Opětovná instalace programu nepomohla. Předem děkuji za pomoc.
03. 09. 2017
Dobrý den,
Doporučujeme zajst na pobočku a obratiť sa na reklamaciu produktu ak produkt samovoľne vykonava tieto operacie je chyba v produkte
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
22. 08. 2017
Good afternoon. it is working for SMS/ whatsapp notification and incoming calls? for iOS 6? Thank you
24. 08. 2017
Hallo,
no, only with iOS 7 and more.
Have a nice day.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
12. 08. 2017
Dobrý den, mám otázku kolik sportu je možné vybrat v nabídce náramku. Ve videu je více možností než v tabulce souhrnu všech funkcí a vlastností. Děkuji za odpověď.
14. 08. 2017
Dobrý den,
v tomto pripade Beh, Cyklistika, Golf, Fitness, Turistika, Lyže
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
25. 08. 2017
A šlo by vybrat i jiné sporty?
02. 08. 2017
Prosím, s náramkem jsem spokojená, je spárovaný s telefonem, ale nefunguje mi počasí (píše "no data") V čem by mohl být problém? (V telefonu jde v pohodě.)
04. 08. 2017
Dobrý den,
Ďakujeme Vám za dotaz, v prípade ak problém aj naďalej pretrváva odporúčam vymeniť.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Jiri Matousek07. 08. 2017
V nejbližší době bude update aplikace veryfitPRO, počasí by pak mělo fungovat OK.
08. 09. 2020
Dobry den .Mam taky problem dnes sa mi stalo ze fitnes hodinky co mam od vas Umax u-band 107 plus hr prestali z nicoho nic fungovat myslim displej vybracia funguje len je tma na displeji aj meranie tepovej frekvencii myslim to zelene svetielko mi od spodku nesvieti ... co to moze byt ...z nicoho nic Vopred dakujem
09. 09. 2020
Dobrý deň,
bohužel může být vadný výrobek (senzor tepu). Doporučuji se obrátit na jakoukoliv prodejnu a výrobek uplatnit na reklamaci.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
07. 09. 2020
Dobrý den, náramek mám již po záruce, ale bohužel mi přestal fungovat displej. Zařízení ale jinak stále pracuje, avšak bez displeje. Je možnost opravy či v případě že by nebyla možná tak zakoupení pouze zařízení samotného bez pásku, který již mám?
08. 09. 2020
Dobrý den,
samozřejmě lze produkt dát na pozáruční servis. Samotnou jednotku nemáme v nabídce. V takovém případě doporučujeme navštívit přímo stránky výrobce UMAX.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Marek Hrtoň13. 08. 2020
Dobrý den, dá se u vás pořídit náhradní pásek na fitness náramek UMAX 107 plus HR?
14. 08. 2020
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Bohužel u nás nemáme náhradní náramky.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.