Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa TrueLife NannyCam H32, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu TrueLife NannyCam H32 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k TrueLife NannyCam H32 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Řešení napájení videochůvičky (dětské jednotky) přes powerbanku...
Dobrý den, toto není dotaz, ale vyjádření od marketingu TrueLife k používání powerbank s našimi videochůvičkami:
Dětskou jednotku můžete připojit na powerbanku, nicméně je potřeba použít kabel s koncovkou miniUSB, který není součástí balení. Videochůvička TrueLife NannyCam je stále prioritně určena pro domácí použití a napájení přes elektrickou zásuvku. Společnost TrueLife neručí za kvalitu napájení a možné výpadky z powerbank.
Nicméně kameru (dětskou jednotku) je možné napájet i přes powerbanku. Při režimu VOX je elektrický odběr kamery příliš nízký, a tak některé modely powerbank mohou automaticky vyhodnotit zařízení jako nabité. Powerbanka se poté automaticky vypne a dojde k přerušení přenosu.
Naše doporučení na použití powerbanky s dětskou jednotkou TrueLife NannyCam je: pokud využíváte pro napájení powerbanku, nepoužívejte VOX režim, aby kamera měla vyšší (měřitelný) elektrický odběr a vše fungovalo hladce.
David Mašek23. 03. 2018
Dobrý den, děkujeme za Vaše doplňující informace k výrobku.
24. 05. 2023
Dobrý deň zakúpili sme túto pestúnku avšak počuť v pozadí pisklavy zvuk samozrejme čím bližšie sme ku kamere sa to zosilňuje..z okolia sme povypinali elektroniku robí to aj tak . Dá sa s tým niečo urobiť alebo je to nejaký chybný kus ?
13. 06. 2023
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Vadné zboží v záruce můžete reklamovat: https://www.alza.sk/servis-v-alza-sk . Bohužel nedokáži s opravou pomoci takto na dálku.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
22. 05. 2023
Displej prestal fungovat. Aj ked sa zapne tlacitkom naboku, vobec nereaguje, obrazovka zostane cierna. Nechala som ho cely den nabijat, aj tak nijako nereaguje. Prosim o pomoc.
13. 06. 2023
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Vadné zboží v záruce můžete reklamovat: https://www.alza.sk/servis-v-alza-sk . Bohužel nedokáži s opravou pomoci takto na dálku.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
22. 05. 2022
da se koupit nova baterie ? jak to odpojim tak se vypne , Diky
22. 06. 2022
Dobrý den, bohužel nejde. Tento produkt je napájen pouze kabelem. Neobsahuje baterií. Hezký den.
25. 01. 2023
Co je to za hloupost? Právě to baterii držím v ruce a hledám kde koupit novou. Protože mám stejný problém jako zákazník výše, kdy baterie prostě umřela....
07. 04. 2022
Dobry den.
Prosim o radu. Shanim detskou chuvicku, ktera by mela vystup pro odposlech do sluchatek. Potrebuji hlidat dite pres poledni spani a jsem pri tom v prostredi se zvysenou hlucnosti. Proto potrebuji poslouchat pres sluchatka. Delaji se i takove ? Pripadne muzete mi nejakou doporucit? Diky
08. 04. 2022
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Poptával jsem se značky Motorola a TrueLife a bohužel takovou funkci žádné chůvičky nemají. Je tu možnost si vybrat nějakou chůvičku, která funguje spíš jako kamera a přenos tam jde do telefonu např: BABY11097, ke kterému jdou sluchátka připojit. V případě poslechu v hlučném prostředí je k dispozici funkce optické indikace úrovně hluku v místnosti dítěte pomocí rozsvícení LED diod na rodičovské jednotce. To je standardní funkce všech videochůviček.
Tady případně více informací k té BABY11097: Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 03. 2022
Pri zapnutom nocnom rezime, ked sa kamera aktivuje (dieta zaplace), zasvieti kamera automaticky na červeno a na pestunke ide obraz. Ked ale pridem do izby s kamerou, a pestunka ostava v inej izbe (nie ďalekej,hned vedlajsia - 1stena), kamera zacne preblikavat na modro- co je pre dalsi spanok dietata velmi rusive. Preblikava stale az kym pestunku nanovo vypnem zapnem. Ked ale vezmem pestunku so sebou do tej istej izby kde je kamera,tak svieti len na cerveno. Su to výpadky v signale alebo cim moze byt to preblikavanie na modro sposobene?
22. 03. 2022
Dobrý den,
pokud dětská jednotka svítí červeně (myšleno tak, že svítí dioda pod kamerou) znamená to, že je v místnosti tma a kamera používá infračervené světlo pro lepší obraz - jednoduše, aby bylo něco vidět i ve tmě. Pokud světlo svítí modře, tak je v místnosti
dostatek světla a nemusí si jednotka pomáhat.
Je tedy možné, že když přijdete do místnosti, tak se tam vytvoří světlo a kamerka přejde do normálního režimu. Nemělo by to mít nic společného s tím, kde se rodičovská jednotka nachází. Samozřejmě je ale také možné, že se jedná o vadný kus - spíše dětské
jednotky a byla by třeba výměna.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
02. 02. 2022
Dobrý den,
jednou za čas se chůvička při zapnutí stále restartuje (zapne se, rozsvítí obraz a zase se vypne). To se opakuje dokud chůvičku nenapojím na kabel (i v případě, že je chůvička nabitá). Začala to dělat až teď po 2 letech. Čím to může být?
Předem děkuji za odpověď.
04. 02. 2022
Dobrý deň,
ďakzujem za Vašu otázku.
Odpoveď na Vašu otázku od dodávateľa:
Vyzerá to tak, že vnútorná batéria nadradenej jednotky už nemá kapacitu.
Batérie pre TrueLife NannyCam H32 sú na sklade za 350 Kč + doprava (Zásilkovna 60 CZK). V prípade záujmu by sme Vám mali zaslať fakturačné a kontaktné údaje zákazníka (meno, adresa, telefónne číslo, vybraná pobočka Zásilkovna). Platba za
Objednávka by bola dobierka.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
29. 11. 2022
Dobrý den, máme ten samý problém. Bylo by možné nechat zaslat novou baterii? Děkuji za Vaši odpověď.
01. 02. 2022
NannyCam H32 truelife
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaký je rozdíl v nastavení frekvence 50HZ a 60HZ.
Popr jakou frekvenci zvolit?
Děkuji za odpověď. Lucie
02. 02. 2022
Dobrý den,
Frekvenciu je potrebne nastavit podla frekvencie v elektrickej sieti. V Europe mame v sieti 50 Hz, teda aj nastavenie kamery by malo byt 50Hz.
Amerika ma zase 60Hz a tam si teda zakaznici nastavuju 60Hz.
Robi sa to preto, lebo do zaberu kamery sa moze dostat umele svetlo napr. z lampy. Ak by bola nespravne nastavena frekvencia, na kamere by bol dany rozdiel frekvencii viditelny ako blikanie.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 02. 2022
Dobrý den, pokud je chůvička zaplá v domě, tak mi nedosáhne na zahradu což je skrz dvě zdi a vzdušnou čarou zhruba 30 m. Je to normální nebo vada k reklamaci když výrobce udává dosah až 300 metrů? Děkuju
02. 02. 2022
Dobrý den,
Dosah 300m je deklarovany v otvorenom priestranstve.
Akekolvek prekazky, hlavne steny pohlcuju vysoke radiove frekvencie, ktore su pri tychto kamerach pouzite. Pokial je v stenach aj kov, pripadne su v okoli zrkadla je tento efekt znasobeny.
Pokial nie ste spokojny, mozete tovar do 14 vratit a skusit inu kameru, ktora moze vysielat na trochu inej frekvencii, resp. silnejsie.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 01. 2022
Dobry den,je mozne u vas koupit novy nabijeci kabel?dekuji
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.