Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Tractive GPS Tracker pre domácich miláčikov, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Tractive GPS Tracker pre domácich miláčikov ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Tractive GPS Tracker pre domácich miláčikov vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Ne, není. Karta je integrovaná a je potřeba zanechat původní pro možnost přihlášení na server.
01. 11. 2016
Myslím si, že ne. Karta je integrovaná a lze ji aktivovat na stránkách tractive (Odkaz do neznáma V balení je návod jak se karta aktivuje. Aktivace je velmi jednoduchá a pak už pouze platíte měsíčně poplatky přímo společnosti Tractive. Tractive nabízí mobilní aplikaci na sledování a stejně tak se můžete dívat na mapu i na počítači v prohlížeči. Kdybyste kartu vyměnil, což teoreticky asi půjde (všechno jde rozebrat), tak byste ztratil možnost používání těchto aplikací a sledování psa, takže by přístroj byl k ničemu. Každý přístroj má totiž unikátní id, které je podle mě navázané na tu integrovanou SIM kartu.
01. 11. 2016
Ne,do tohoto přístroje se sim karta nedává.
Vladimír Stratil23. 06. 2019
Jak dlouho vydrží baterie
29. 06. 2019
Dobrý den,
Výdrž baterie 2 až 5 dní
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Robert Nový01. 03. 2019
Dobrý den. Platba za Subscription Plans je vždy jen pro jeden tracker, nebo je možné v tom mít dva či více trackerů?
Václav Štěpán11. 03. 2019
Služba se platí za každý tracker zvlášť, ale lze mít víc trackerů/služeb k jednomu účtu.
31. 10. 2017
Dobrý den, funguje vše v českém jazyce u nás i v zahraničí? Předem děkuji.
04. 01. 2019
Aplikace je přeložena do češtiny.
Jakub Konvička01. 11. 2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.
Tento údaj bohužel výrobce ani dodavatel neudává.
V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat. Jakub Konvička, Externí redakce Alza.cz
Milan Just18. 11. 2016
Mám dotaz ohledně aplikace. Můžu jeden GPS lokátor sledovat ve více telefonech? Když nejsem doma, hlídá psa přítelkyně, při dovolených zas rodiče. Potřeboval bych používat na třech různých telefonech.
Alexandr Milichovský19. 11. 2016
Ano. Kdo zná device ID, může sledovat dané zařízení ať už z mobilní aplikace nebo v prohlížeči na počítači. A ještě k tomu lze sledovat několik zařízení (lokátorů) současně, když zná jejich ID.
V základním stavu se lokátor hlásí každých cca 15 minut s malou přesností, v případě potřeby se musí aktivovat LIVE TRACKING, kdy se bude hlásit každých pár vteřin. Tento režim se sám po 10 minutách přepne zpět do základního stavu (aby se šetřily baterky). Aktivaci LIVE TRACKING může udělat opět kdokoli, kdo zná ID zařízení.
Jozef Ferenczi31. 01. 2018
Mozete lokator sledovat aj priamo na domovskej stranke vyrobcu. Po prihlaseni emailom a heslom sa vam zobrazi stranka podobna tej, aku ma aplikacia na tablete. Takze k sledovaniu vam pripadne staci lubovolny pocitac s internetom.
08. 07. 2016
Rád bych se zeptal, jak funguje integrovaná SIM karta. Jak se hradí poplatek a komu? Jak se karta registruje?
12. 07. 2016
Dobrý den,
jde o to, že u většiny GPS lokáturu je nutné mít vlastní SIM kartu a nějaký tarif. V tomto případě ale ne. SIM je vestavěná a celou službu zajišťuje výrobce pomocí smluvního operátora. V praxi to vypadá tak, že se nemusíte o nic starat a GPS prostě funguje. O nic dalšího se nemusíte starat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Jan Černý09. 10. 2018
Samozřejmě, že nemáte pravdu. Na stránkách výrobce je to celkem jasně napsané:
Choose a subscription plan - starting at € 3.75 per month per tracker
Monthly: € 4.99
Annual: € 49.90
2 Years: € 89.90
GPS Tracking (2-60 minutes intervals)
Unlimited LIVE Tracking (2-3 second intervals)
Worldwide Coverage (home country only)
07. 12. 2022
to asi tak pravda není. Já mám na telefonu 4G skoro plný signál a traktive nefunguje. GPS ano ale síť ne. Často se rozpadá spojení.
15. 07. 2016
V textu popisu je napsáno, že měsíční poplatek činí 4,99 eur. Vy udáváte že se o nic dalšího nemusíme starat. Jak tedy?
19. 07. 2016
Výrobek má unikátní kód, který je nutné zadat na webu výrobce, či v aplikaci (telefon, tablet) a propojí se s Vaším uživatelským účtem. Obojek funguje v kombinaci GPS a GSM signálu - simkarta je integrována. Základní měsíční poplatek, který pokrývá celé území ČR je 3,75 Eur (aby fungoval GSM signál). Platí se přímo na webu výrobce, po přihlášení, a lze kdykoliv zrušit, třeba z měsíce na měsíc (nejedná se o smlouvu s operátorem). Dražší tarify v sobě obsahují doplňové fce nebo například pokud se psem jedete do zahraničí (fungování na území dalších států) - vše jde ale opět na vrub výrobce a částky jsou koncové. Nikdo Vám na konci měsíce nepošle doplatek k faktuře za telefon.
19. 04. 2017
Jedná se tedy o jednorázový poplatek při uvedení služby do provozu a nebo o nutný pravidelný měsíční paušál?
21. 06. 2018
Jde o pausal - jednorazove zaplatite poplatek na obdobi, ktere si zvolite (napr. platba kazdy mesic se zakladni sluzbou, tusim za € 4.99/mes, vs. platba 1x za dva roky, tusim € 99/24 mes, pricemz zde mate uz premium sluzby).
Platba jde via platebni/virtualni-internetovou/kreditni kartu, pres Pay pal a pak express payment/online (zalezi na bance).
Po uplynuti obdobi se platba z karty stahne automaticky znovu na dalsi obdobi, pokud nepozastavite/nezrusite.
Jozef Ferenczi31. 01. 2018
Ja som osobne suhlasil s platbou cez Visa jedenkrat rocne. Platba sa realizuje automaticky, pokial sa neodhlasite. Predpokladam, ze modul funguje aj na uzemi inych statov bez extra poplatku, tak, ako napr. TomTom navigacia v aute, ktora informuje vyrobcu o polohe vasho auta a vam aktualizuje iformacie o zapchach , ci nahlych prekazkach v navrhnutej trase.
22. 12. 2020
Dobrý den, virtuální plot je příliš veliký, nelze mi zmenšit na velikost pozemku u domu. Píše velikost 100 m nicméně je to přes celou ulici
11. 01. 2021
Dobrý den,
zkuste prosím kontaktovat výrobce [email protected]
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
21. 12. 2020
Dobrý den, nedaří se mi nastavit virtuální plot. Měřítko na mapě 100 m je 1 km, takže nejmenší nastavitelný plot je přes celou obrazovku. Můžete mi poradit?
11. 01. 2021
Dobrý den,
návod naleznete na Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Petr Marousek01. 10. 2020
Nemel by byt produkt prodavan s ceskym navodem kdyz jsme v cechach?
02. 10. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. S tímto dotazem nás prosím kontaktujte skrze kontaktní formulář a nebo telefonicky a kolegové Vám návod zašlou na email.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Martina Sýkorová31. 08. 2020
Prosím o info, zda lze nastavit pískání zařízení, pokud se zvíře dostane za vymezený virtuální plot?
01. 09. 2020
Dobrý den,
ano má nastavení bezpečné zóny s upozorněním po jejím opuštění zvířetem.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.