Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa TP-LINK Archer VR300, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu TP-LINK Archer VR300 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k TP-LINK Archer VR300 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Neviete ako vypnem modré svetlo cez noc hľadal som že vraj cez webové rozhranie niečo ako night mode kde si nastavím od kedy do kedy ale nenašiel som tam nič Ďakujem
22. 06. 2019
Zalepte to kobercovkou. Hezký den.
TP-Link Czech s.r.o.03. 01. 2019
Dobry den,
bohuzel takova funkce v modemu neni.
Jan Vážný10. 12. 2018
Dobrý den,
O2TV na tomhle půjde ? Díky za odpověď
Martin Slavkovský11. 12. 2018
Tak jsem nakonec tento vdsl modem pořídil a O2TV na něm funguje, jen je potřeba správně nastavit. Na vybrané porty bridge, potom VLAN - 835 a priority na 7 a vše šlape (O2TV na tom mám 2x)
22. 10. 2020
Jeste doplnim, ze nastaveni modemu IPTV - enabled, VLANID-835, Priority 7, Connection type - Bridge a vyberete LAN port.
O2TV BOX se nekomu chytne hned, ale muj byl porad naparovan na stary modem. Pomohl restart (na ovladaci stisknete zaroven na par sekund VOL + a -)
15. 01. 2021
Super, dík za radu. Podle tohoto návodu šlape jak víno 🍷. Včetně toho triků s restartem přes ovladač.
Martin Urban24. 08. 2019
Dobrý den, a poradíte mi, zda máte máte zatrhlý VLAN ID? Mne to často hapruje a O2 tvrdí, že je to nastavením modemu. Děkuji za pomoc
Roman Lukša15. 08. 2023
👌 ☎️ 🌏 O2 nastavení VDSL2 na TP-LINK Archer VR300 *** Odkaz do neznáma
TGS nástroje-stroje-technologické služby spol. s r.o.21. 10. 2021
Mam vlan id na 848 a nejde zmenit...nevite ?
14. 03. 2019
Martine jste stále spokojený? Mám taky multi O2TV a hledám stabilní modem. Děkuji
Martin Slavkovský14. 03. 2019
Dobrý den, spokojený v zásadě jsem. Jen signál Wi-fi přes více zdí ve staré zástavbě jde celkem rychle dolů a to nejsem od zdroje signálu zase tak daleko. Takže jsem do zadního pokoje stejně nakonec pořídil ještě jeden malý router a teď už je vše ok.
14. 03. 2019
Ještě dotaz a předem děkuji za odpověď.
QoS je dobře nastavené? O2TV se neseká např při plném využití linky jak při downloadu či uploadu?
Martin Slavkovský14. 03. 2019
Je pravda, že když jedou obě O2TV + PC + 4 připojené telefony, tak se občas na jedné z TV sekne obraz. Ale vždy jen na jedné nebo druhé TV, nikdy na obou najednou a navíc se to děje jen někdy, ne pokaždé při velké zátěži, takže nevím, jestli to můžu přisuzovat VDSL modemu nebo lince.
14. 03. 2019
Mohl bych Vás požádat o zaslání logu z modemu kde je vidět sync rychlost max rychlost INP atd má takový? na email [email protected] zajímá mě jaké informace zaznamenává. To bude vše a moc Vám děkuji :)
14. 03. 2019
Jsou tam vidět např i CRC chyby atd
Martin Slavkovský11. 12. 2018
To by mě také zajímalo. Potřebuji vdsl modem, se kterým se mi nebude sekat UHD televize při sledování streamovaných videí a současně tam půjdou připojit 2 set-top-boxy O2TV. Předem díky za případné rady.
15. 08. 2023
👌 ☎️ 🌏 O2 nastavení VDSL2 na TP-LINK Archer VR300 *** Odkaz do neznáma
Jiří Černý27. 05. 2019
Dotaz pro uživatele s připojením od O2 + O2TV. Jaký tarif máte od O2 ? Po problémech s internetem a TV jsem dostal od O2 vyjádření, že pro tarif Internet ULTRA HD + O2TV, tento modem nelze použít a museli mi snížit tarif na 100/10
TP-Link Czech s.r.o.04. 06. 2019
Dobrý den,
tento modem nelze použít s DSL tarify nad 100 Mbps, jelikož má jen 100 Mbps porty. Pokud by jste hledal DSL modem s 1 Gbps porty, pak doporučíme model Archer VR2800V viz odkaz:
https://www.alza.cz/tp-link-archer-vr2800v-d5586311.htm
Barbora Korábová20. 05. 2019
Dobrý den, jak tento routr nastavit na vdsl od O2 ?
Roman Lukša15. 08. 2023
👌 ☎️ 🌏 O2 nastavení VDSL2 na TP-LINK Archer VR300 *** Odkaz do neznáma
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Ano, je možné nastavit na VDSL.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Petr Selvička21. 02. 2019
Dobrý den, nemůžu se dostat do webového rozhraní abych si nastavil modem, pořád bliká kontrolka a nezapne se dsl. Mám připojení od O2. Poradí mi někdo ? Děkuji.
Petr Selvička22. 02. 2019
Problém vyřešen, zjištěna chyba v internetovém připojení - chyba DHCP, zjištěno diagnostikou. opraveno a nastaveno DHCP na automaticky.
Jonáš Jančařík27. 02. 2019
Připojíte se k wifi, případně můžete se k routeru připojit přes kabel? Pokud ano, přes jakou adresu se snažíte webové rozhraní otevřít? Default by měl být Odkaz do neznáma
Petr Selvička27. 02. 2019
Děkuji za odpověď, webové rozhraní otevírám 192.168.1.1, už modem maká jak má, jak jsem už psal chyba byla v počítači v internetovém připojení.
08. 02. 2019
Prosím majitele o rozměry modemu a délky antén. Děkuji.
11. 02. 2019
22,5*14,5*2cm anteny 20cm
29. 12. 2023
Dobrý den, jde k tomuto zařízení dokoupit i extender, který by byl kopmatibilní? Máme pevný internet od O2. Pokud ano, jaký typ? Děkuji za odpověď.
16. 01. 2024
Dobrý den, k tomuto zařízení není možno dokoupit extender.
25. 03. 2023
Dobrý den.
Mám domácí pevné internetové připojení od O2 a jejich router VR-3031eu, který začíná odcházet. Je možné ho nahradit tímto modelem?
Děkuji
Roman Lukša15. 08. 2023
👌 ☎️ 🌏 O2 nastavení VDSL2 na TP-LINK Archer VR300 *** Odkaz do neznáma
TP-Link Czech s.r.o.27. 03. 2023
Ano, je možné použít pro rychlost internetu do 100 Mbps. Pokud máte rychlost vyšší, pak budete potřebovat Archer VR2100.
05. 02. 2023
Uvádíte zařízení jako VDSL2. Odkud pochází tato informace?
Ve specifikacích je uváděno pouze VDSL.
05. 02. 2023
Ruším dotaz. Již jsem si to ověřil na stránkách TP-link
Odkaz do neznáma
David Výborný05. 02. 2023
Dobrý den, po pár letech bezproblémového užívání mám pomalý internet (jeden den bez problému a další se ani nenačte o2tv). V čem může být problém? děkuji
TP-Link Czech s.r.o.07. 02. 2023
Doporučujeme aktualizovat firmware zařízení na nejnovější s aktualizovanými DSL ovladači. Dále v DSL Settings je nutné mít aktivovanou volbu SRA.
Pokud potíže přetrvají, kontaktujte technickou podporu TP-Link. Technická podpora TP-Link pro Českou republiku a Slovensko je dostupná na e-mailu [email protected]. Také je možnost využít telefonickou technickou podporu TP-Link na telefonech CZ +420 212 812 622 / SK +421 233 006 532.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.