Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Suunto 9 Baro Titanium, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Suunto 9 Baro Titanium ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Suunto 9 Baro Titanium vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, již cca. týden mám hodinky Suunto 9 Baro Titanium a zatím jsem nepřišel na to, jak se při měření aktivity (např. běhu) vrátím ciferníku abych věděl kolik je hodin. V návodu jsem našel že dvojím klepnutím na displej se vrátím z jiných displejů na displej s časem, ale to při zapnutém měření aktivity nefunguje. Není nějaký jednoduchý fígl jak se odkudkoli dostat k času? Děkuji za radu.
Václav Král19. 10. 2018
Klepnuti na displej funguje, ale je potreba mit v danem bateriovem rezimu behem aktivity povolen dotekovy displej. Dalsi moznosti je pak podrzet spodni tlacitko. To slouzi jako zamek behem aktivity a zaroven se ukaze cas a baterie.
Bios s.r.o.24. 10. 2018
Děkuji za odpověď, přidržení spodního tlačítka funguje (na chvilku se zobrazí čas a stav baterie), ale jak povolit dotykový displej během aktivity, na to jsem nepřišel. Obecně mi přijde složité z něčeho se dostat "ven", resp. k času...
Rád bych si spustil aktivitu a následně přepnul na hodinky a aktivita by "běžela" aniž bych na ní musel koukat, ale k tomu se nějak nemohu dopracovat...
Václav Král24. 10. 2018
Povolit touch jde v custom rezimu baterie, ktery je nutno vybrat pred spustenim aktivity dole v menickach. Je to ten modry uzivatelsky nastavitelny "Vlastni". Bohuzel se neda vybrat rychlou volbou vrchnim tlacitkem pred spustenim aktivity. Jinak neni problem upravit si aktivitu tak, aby se v ni na nejakem displeji zobrazoval aktualni cas v jednom z datovych poli, napr pomoci webu Movescounnt, nebo v Suunto App (minimalne v beta verzi aplikace uz jdou upravovat sportovni profily). Dale pak je mozne, ze nektery z prednastavenych sportovnich rezimu ma toto pole jiz na nektere obrazove od vyrobce nastaveno.
Jinak FW je neustale updatovan s cyklem cca 3 mesice a co neni dnes, muze byt v budoucnu. Tento trend je i u Polaru a Garminu.
04. 12. 2018
Lze to udelat i bez klepani na displej, ktere nefunguje, kdyz je displej mokry ... mimochodem :)
podrzte dele spodni tlacitko - dostanete se na cas a stav baterie ... po par sekundach to skoci zpet do puvodni obrazovky aktivity.
27. 09. 2020
Dobrý den, hodinky mi ukazují špatnou nadmořskou výšku a při aktivitě mi nenaměří správnou hodnotu nastoupaných výškových metrů.
Zkoušela jsem už nastavovat hodnotu ručně, automatické seřízení, v nastavení si měnit zdroj výškových údajů.
Je ještě nějaká možnost, jak toto opravit nebo musím nechat reklamovat?
Předem děkuji za pomoc.
29. 09. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Určitě doporučuji reklamaci.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
27. 09. 2020
Dobrý den, hodinky mi ukazují špatnou nadmořskou výšku a při aktivitě mi nenaměří správnou hodnotu nastoupaných výškových metrů.
Zkoušela jsem už nastavovat hodnotu ručně, automatické seřízení, v nastavení si měnit zdroj výškových údajů.
Je ještě nějaká možnost, jak toto opravit nebo musím nechat reklamovat?
Předem děkuji za pomoc.
29. 09. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Určitě doporučuji reklamaci.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Daniel Ďurža23. 07. 2020
Prosím Vás prečo máte takú vysokú cenu na hodinky,ked na stranke Suunto.sk sú za 549 s dph ?
Skúste stým niečo urobiť
vďaka
25. 07. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. Informace o slevových akcích, cenotvorbě či případných snížení ceny bohužel nemáme k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
06. 07. 2020
U hodinek mi začal ukazovat jiný den než ve skutečnosti je, datum je správný. Zkoušel jsem i několikrát resetovat, stále ukazují jiný den.
07. 07. 2020
Dobrý den,
je možné, že se jedná o vadu na systému konfigurace. V takovém případě doporučujeme hodinky reklamovat.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
05. 07. 2020
Zajímá mě, zda verze titanium má titanové dýnko. Všude se udává materiál lunety, ale ten mě nezajímá. Jsem alergický na kovy a tak mě zajímá právě místo, kde se hodinky stýkají s pokožkou. Na titan na rozdíl od oceli alergii nemám.
07. 07. 2020
Dobrý den,
u všech model Suunto je tělo přístroje vyrobeno z kompozitního materiálu s uhlíkovými vlákny. Prémiový model Suunto 9 Titanium využívá titan na lunetu a tlačítka.
18. 05. 2020
Dobrý večer, rozhodujem sa medzi kúpou týchto hodiniek alebo polar vantage v,ale zaujímalo by ma či niektoré z nich majú funkciu auto stop,resp. auto start? Ďakujem za odpoveď
24. 06. 2020
Dobrý deň,
bohužel, uvedený model touto funkcí nedisponuje.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
18. 04. 2020
Dobrý deň,dá sa týmito hodinkami platiť? Neviete či v blízkej budúcnosti bude dostupná aj slovenčina do hodiniek aj aplikácie...? Dakujem
17. 06. 2020
Dobrý den,
produkt Suunto 9 Baro Titanium a obecně všechny produkty SUUNTO, kromě SUUNTO 7 nejsou vybaveny NFC čipem a tedy s nimi není možné platit.
Slovenština není podporována v žádném přístroji Suunto, všechny produkty jsou však lokalizovány do češtiny.
Děkujeme.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
08. 02. 2020
Dobrý den.Jak zaznamenávají trasu hodinky,musí v době kdy zaznamenávají aktivitu být připojeny s telefonem nebo se aktivita zaznamenává přímo do hodinek a pak se převede do aplikace..
09. 02. 2020
Dobrý den,
Aktivita se zaznamenává přímo do hodinek. Nemusíte běhat s telefonem.
11. 02. 2020
Hodinky nemusí být připojeny.Funguji samostatně a pak je možnost stáhnout do několika aplikaci buď přímo od suunta nebo třeba strava,endomondo atp.
08. 02. 2020
Hodinky pracují zcela samostatně, trasu zaznamenávají přímo do vnitřní paměti. Po ukončení aktivity se přesunou do aplikace v telefonu a následně na Suunto cloud. Telefon tedy není během aktivity potřeba mít u sebe. Doporučuji pouze před aktivitou provést synchronizaci hodinek s aplikací Suunto v telefonu - dojde během ní k aktualizaci dat GPS. Díky tomu je pak nalezení polohy při spuštění aktivity velmi rychlé.
Dobrý den,
reaguji na Váš dotaz.
Hodinky jsou kompatibilní s následujícím OS: Android 5.0, Android 6.0, Android 7.0, Android 8.0, Android 9.0, iOS 10, iOS 11, iOS 12 - pokud telefon má některou z nich, neměl by být s funkčností problém.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.