Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Sencor SVC 730GR-EUE2 Alto Cyclone, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Sencor SVC 730GR-EUE2 Alto Cyclone ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Sencor SVC 730GR-EUE2 Alto Cyclone vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, když byl vysavač nový krásně sál, po pár použitích už je výkon možná tak třetinový toho co na začátku, nevíte čím by to mohlo být? Kupoval jsem díky tomu i nový filtr a stále beze změny.
02. 09. 2019
i já mám stejný problém, chtěla jsem se vyhnout sáčkům a myslela jsem i vzhledem k údržbě že to bude paráda vše jsem umyla vyčistila nic sací síla žádná .. jsem hodně zklamaná .. bezsáčkové už nikdy ...
04. 12. 2017
Zdravím, tak to asi je problém s vysavačem, mě celou dobu saje pěkně stejně a v pořádku, myslím, že s filtrem to vůbec nemá co dělat, navíc, pokud vím dodávají se s výrobkem hned dva filtry. :-)
03. 12. 2017
No to bohuzel nevim, nas saje subjektivne stale stejne, dost velky vliv ma plnost zasobniku a delka, jakou se luxuje, pri delsim luxovani se po zahrati vysavace vykon respektive otacky a hluk motoru snizuje. Muzete mit i ucpanou hadici. Zevnitr je hadice divne vroubkovana, smrad z vysavace u nas ma asi prave pricinu v tom, ze se veci luxovane lepi na stenu hadice. Pri jejim proplachovani pak z ni vychazeji dost velke chuchvalce prachu a bordelu. To se s ETA ani Zelmer nestavalo, dovolim si tvrdit ze vubec, to jsme je meli vzdy asi 4 roky, nez jsme je znicili vlastni vinnou. Takze nevim. Jen ze muze mit motor poskozeniu regulaci proti přehřátí. PJ
31. 03. 2018
Dobrý den, já mám úplně stejný problém. Vysavač jako ný sál krásně a teď nesaje téměř vůbec a je strašně hlučný :D Smířil jsem se s tím, že za tuhle cenu nemůžu chtít zázraky. Bohužel budu muset koupit nový a už nebudu tolik šetřit.
11. 12. 2016
dobrý deň, kde a aké príslušenstvo sa dá k tomuto vysávaču kúpiť, myslím filtre a ako často sa vo vysávači menia,ďakujem
13. 12. 2016
Dobrý den,
hepa filter se dá zakoupit zde: https://www.alza.cz/sencor-svx020hf-d300388.htm?o=3
perioda jeho výměny závisí na použití (osobně jej měním co půl roku)
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
17. 07. 2022
dobrý den.. da sa u Vas zohnat ten vnutorny oddelovac/ zachytavac hrubej špiny??
09. 12. 2016
Dobrý den, Není zde náhodou tisková chyba ????? prosím o vyjádření" děkuju
12. 12. 2016
V popise produktu je spravny parameter , 800W .
12. 12. 2016
Dobrý den,
o jakou chybu se jedná? V popisu či parametrech?
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
30. 01. 2022
Dobrý den je součástí vysavače i filtr děkuji
31. 01. 2022
Dobrý deň,
samozrejme je súčasťou aj filter.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
24. 01. 2022
Dobrý den
Omylem jsem vyhodil tzv. cyklon či difuzer z vnitřní řásti nádoby co se ukládá prach.. přiložil bych foto ale nevím jak.
Vysavač mám Sencor SVC 730GR-EUE2. Koupím 2 ks ale nikde jsem to nenašel v nabídce.
S pozdravem OE
31. 01. 2022
Dobrý den,
bohužel se jedná o náhradní díl, který nemáme v nabídce. Doporučuji kontaktovat přímo autorizovaný servis nebo výrobce.
https://www.alza.cz//warranty/2368356.htmOdkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
09. 03. 2022
Děkuji za kontakty. Byl jsem úspěšný ohledně vašeho správného nasměrování ovšem jenom pro informaci...... nemají tento díl skladem a mám se prý ptát za dva měsíce. Ještě jednou díky a také pěkný den,
29. 01. 2022
Haló, halóóóóó, je tu ještě někdo z poradny???
09. 11. 2021
Dobrý den je možný někde koupit doufám že to napíšu dobře filtr ale ten co patři do té omyvatelné nádoby na prach ? Nejspíš jsem ho nechtěně vyhodila když jsem vysypávala vysavač. Dekuji za odpověď
10. 11. 2021
Dobrý den,
děkuji za dotaz, ano HEPA filtr máme v nabídce https://www.alza.cz/sencor-svx020hf-d300388.htm
Děkuji za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
27. 01. 2022
Myslím si že máte stejný problém jako já ale expert pořád odepisuje odkaz na Hepa filtr (čtvercový rámeček se skládaným papírem a molitanem) které já osobně mám náhradní.
12. 10. 2021
Prosím.kde bych mohl koupit spodní část,otevírací,celého filtrovacího tělesa.Děkuji tel.725290220 [email protected]
13. 10. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem prosím kontaktujte Sencor experta na stránce produktu.
Děkuji za pochopení.
31. 05. 2021
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či by sa nedal u vás objednať náhradný diel- Umývateľná nádoba na prach (1,5 litra) na vysávač (Sencor SVC 730GR-EUE2), nakoľko sa nám pokazila a tento produkt sme u vás kúpili pred cca 2,5 rokom. Ďakujem.
01. 06. 2021
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Obraťte se přímo na výrobce: Odkaz do neznáma
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
14. 04. 2021
Dobrý den, koupila jsem tento vysavač na alza a po 4 letech přestal fungovat. Teď chci koupit jeho znovu ale nevím jak být s tím starým který nefunguje mužů jeho odevzdat na prodejně když budou vyzvedávat nový?
15. 04. 2021
Dobrý den,
bohužel tenhle typ služby nenabízíme. Starý doporučuji zavést do nějakého sběrného dvoru.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 03. 2021
Dobrý den, z ničeho nic se vysavač po připojení do zásuvky nezapne. Zkoušeli jsme jinou zásuvku a zapl se. Dnes nejde již v žádné zásuvce, takže předpokládáme, že problém bude ve vysavači. Má s tímto někdo zkušenost? Dá se opravit?
21. 03. 2021
Dobrý den,
mrzí mě, že došlo u Vašeho zboží k závadě a je nutné jej reklamovat.
Jako nejrychlejší způsob vyřízení reklamace doporučuji obrátit se na autorizovaný servis, do kterého bychom výrobek zasílali též. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde.
Pokud Vám zadání reklamace přímo v autorizovaném servisu nevyhovuje nebo není pro Vaši značku dostupný, můžete zboží spolu s nákupním dokladem předat na nejbližší naší prodejně a my za Vás vše potřebné vyřídíme.
Reklamaci můžete podat také na dálku, stačí nám ji zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku prosím přiložte kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Znáte-li již číslo reklamace jejím zadáním online, stačí jej viditelně uvést na balík.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.