Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa RIO FASS3, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu RIO FASS3 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k RIO FASS3 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, chci se zeptat, zda balení obsahuje i nějaké přípravky nebo pouze špachtli?
10. 11. 2018
Dobrý den, balení obsahuje pouze špachtli. Přípravky si musíte dokoupit.
Fuchs Oil Corporation10. 03. 2023
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zde je možné zakoupit nový adaptér do zásuvky?
Děkuji
11. 03. 2023
Dobrý den,
Ano, určitě to možné je. Můžete si vybrat jakýkoli adaptér se vstupem USB-A
V případě dalších dotazů Nás neváhejte kontaktovat
S přáním hezkého dne ALZA.CZ
Fuchs Oil Corporation13. 03. 2023
Dobrý den,
můžete mi prosím napsat jaký typ kabelu to přesně je? nemohu najít.
Děkuji
16. 08. 2022
Dobry den, stratila som k spachtli adapter na nabijanie. Je mozne ho dokupit samostatne? Dakujem
17. 08. 2022
Dobrý deň,
bohužel pouze napájecí adaptéry zvlášť neprodáváme.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
Anna Březovska03. 01. 2022
Dobrý den, potřebuji špachtli opravit, dejte mi prosím kontakt na servis kam se obrátit. Již je po záruce. Děkuji
10. 01. 2022
Dobrý den,
lze přes [email protected]
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
29. 07. 2021
Dobrý deň, špachtla sa mi pokazila, poprosím adresu servisu, ďakujem
30. 07. 2021
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz, doporučuji reklamovat na kterékoliv naší pobočce nebo zaslat na reklamační adresu: Alza.sk - reklamácie, Bottova 7, 811 09 Bratislava. Přejeme Vám pěkný den.
16. 07. 2021
Dobrý den,potřebovala bych ke kosmetické špachtli Rio Fass3 zaslat Certifikát.Děkuji moc.
19. 07. 2021
Dobrý den,
pokud nám poskytnete email, můžeme Vám dané prohlášení zaslat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
02. 05. 2021
Dobrý deň, prosím Vás kde kúpim USB kábel na túto spachtlu? Dakujem
03. 06. 2021
Dobrý den,
pošlete prosím na email [email protected] dodací adresu a Vaše kontaktní údaje. Dodavatel Vám to dopošle. Odkažte se prosím v tom emailu na číslo této komunikace CCT14003167 .
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
22. 02. 2021
Dobrý deň, spachtla sa mi po 3 rokoch pokazila , viete mi doporučiť servis?
23. 02. 2021
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Velmi se omlouvám, ale autorizovaný servis pro tuhoto výrobce nemáme k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
29. 01. 2021
Dobrý den, potřebovala bych nový dobíjecí USB. Můžete mi prosím poslat odkaz, kde bych si jej mohla objednat. Děkuji
03. 04. 2021
Dobrý den,
pokud jsem to správně pochopil, tak sháníte USB kabel? Pokud ano, tak jakou by měl mít koncoku?
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
05. 08. 2020
Dobrý den, již jsem si u vás špachtli zakoupila, je možné k ní dodatečně zaslat prohlášení o shodě o technické způsobilosti?
10. 08. 2020
Dobrý den,
pokud nám poskytnete email, můžeme Vám toto prohlášení zaslat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.