Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa PocketBook 740 InkPad 3 čierny, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu PocketBook 740 InkPad 3 čierny ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k PocketBook 740 InkPad 3 čierny vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den.
Čtečka i po 4 letech používání funguje skvěle, ale vzhledově je ten černý okraj kolem displeje je hrozný, vypadá pořád, jako by zanesen nějakou lepkavou špinavou vrstvou. Nejde to odstranit. Nevím, čím to je, ty starší modely PB vypadaly lépe, hlavně když byl ještě na kolem displeje něco jako kov.
27. 03. 2023
Dobrý den,
pokud je okraj zanesený, doporučuji vyzkoušet ethanol popřípadě aceton na odstranění.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
Petra Zhořová01. 01. 2023
Dobrý den. Čtečku InkPad 3 mám novou a při jakékoli změně obrazovky, nebo při posouvání třeba v seznamu knih se čtečka rozbliká a chvíli trvá než se ustálí. Nevím zda i při čtení, mám ji pár dní. Je to normání, nebo je to vadný produkt. Děkuji
Acomp02. 01. 2023
Dobrý den, technologie E-Ink při změně obrazu překlopí body z bílé do černé a zpět to se projeví probliknutí obrazovky a následným zobrazením požadovaného obrazu. Uvedené překlopení bodů vede k lepší kvalitě obrazu. Při běžném čtení pak může uživatel nastavit jak často se má takto "vyčistit" obrazovka. Pro nejlepší kvalitu lze nastavit refresh při každém otočení stránky, případně po 5ti nebo 10ti otočeních apod. podrobnosti najdete v menu nastavení případný popis pak v návodu (lze stáhnout na Odkaz do neznáma
20. 12. 2022
Dotaz - je normální, aby byla čtečka vybitá při 30% baterky? Nelze ji pak už zapnout, teprve po připojení k nabíječce se chytne. Díky za radu.
Acomp25. 12. 2022
Dobrý den, může záležet na více parametrech. Každopádně doporučujeme aktualizovat firmware přístroje na nejnovější verzi (jak na to, najdete na stránkách podpory výrobce Odkaz do neznáma ). Přístroj má klasickou LiPol baterii, která může být závislá také na teplotě (např. při venkovních teplotách pod nulou apod.). Pokud se však dlouhodobě přístroj při 30% baterie nezapne, pak doporučuje obrátit se s dotazem na autorizovaný servis výrobce společnost FixIt Odkaz do neznáma
04. 09. 2022
Dobrý den.
Čitacku keď nechám zapnutú tak sa mi vôbec neuspí. Displey stále svieti. Predtým mi to šlo.
Acomp07. 09. 2022
Dobrý den, čtečka by se měla uspat po době nastavené v menu "Nastavení" - "Úspora baterie" - "Vypnout po". Pokud se přístroj nevypne / neuspí po stanoveném čase, zkuste reset do továrního nastavení, které vrátí všechna nastavení do továrních hodnot (knihy a další soubory zůstanou zachovány). Pokud to ani pak nebude fungovat, zkuste aktualizovat software čtečky na nejnovější verzi - Odkaz do neznáma - "podpora".
29. 08. 2022
Dobrý den,
mám problém s listováním u PocketBook 740 Inkpad 3 (přes dotekovou obrazovku), stránky se někdy neposouvají dopředu, ale vrací se zpět...a chovají se "zacykleně". Tento problém není přes tlačítko. Jelikož mám dotekové čtečky PocketBook již cca 8 let, není problém určitě v mém "neodborném" doteku.
Děkuji
Hana Skálová
Acomp30. 08. 2022
Dobrý den, doporučuji zkusit nainstalovat nejnovější firmware ze stránek Pocketbook.cz, případně reset do továrního nastavení. Pokud bude problém přetrvávat, zkuste kontaktovat případně reklamovat u autorizovaného servisu pro PocektBook společnosti FixIt Odkaz do neznáma
28. 06. 2022
Dobrý den.
Mám čtečku Pocketbook Inkpad 3. Po delší době nepoužívání (pár měsíců nebyla zapnutá) jsem ji chtěla zase začít používat, ale nejde zapnout. Zkoušela jsem restart podržením tlačítka na 30 sekund, nic. Když ji připojím k PC, tlačítko na zapnutí rychle bliká. Nabíjela jsem ji několik hodin, stále nic, na mačkání jakýchkoli tlačítek vůbec nereaguje a zůstává na ní klasická obrazovka vypnuté čtečky.
Poradíte prosím kde může být chyba a proč čtečka nejde zapnout? Je potřeba to řešit přes servis když už je po záruce a případně kde by mi takovou poruchu napravili? Moc vám děkuji za rady jak případně postupovat a čtečku zase zprovoznit...
A. H.
Acomp29. 06. 2022
Dobrý den, zkusil bych ještě jednou nechat čtečku na nabíječce několik hodin. Pokud to nepomůže, zkuste kontaktovat autorizovaný servis společnost FixIt Odkaz do neznáma
29. 06. 2022
Dobrý den, děkuji, snad mi nějak pomohou. Přeji hezký zbytek dne. A. H.
26. 09. 2021
Jaký je, prosím, rozdíl mezi tímto modelem a verzí PocketBook 740 Inkpad 3 Pro?
06. 12. 2021
Já bych řekl, že největší rozdíl je voděodolnost a prachotěsnost modelu Pro, který taky nemá slot na paměťovou kartu, ale má 2x větší vnitřní paměť, a taky nemá jack výstup na sluchátka (lze propojit jen s bluetooth sluchátky)
28. 09. 2021
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Největší rozdíl je v paměti. Pro má 16 GB. Potom je i pro o trochu težší.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Dobrý den,
dobíjací kabel s magnetom doporučujem na prevenciu poškodenia konektoru.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 09. 2021
Dobrý den,
vztahuje se pojištění proti rozbití také na displej jako na nejchoulostivější část čtečky?
Děkuji
02. 09. 2021
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Ano. Doporučím přečíst podmínky jelikož záleží jak se rozbije, ale pád atd. ano.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Dita Petrová30. 03. 2021
Dobrý den, můžu přes vás provést pravděpodobnou výměnu displeje, i když už mám po záruce? Děkuji
02. 04. 2021
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Výměnu přes nás můžete provést i po záruce, jen je tato služba zpoplatněna, takže bych doporučil raději přímo nějaký servis.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.