Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Philips PowerPro Aqua 3 v 1 FC6409/01, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Philips PowerPro Aqua 3 v 1 FC6409/01 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Philips PowerPro Aqua 3 v 1 FC6409/01 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
dobrý den, zajimalo by mě jak se vysavač nabíjí? zda má nějakou dokovací stanici ?
01. 01. 2019
Dobrý den,
tyčový vysavač Philips FC6409/01 se nabíjí pomocí nabíječky do zásuvky (koncovka se zastrčí do vysavače).
Přejeme Vám hezký den. Philips
19. 09. 2018
Jakou má baterie životnost a dá po skončení životnosti vyměnit za novou? Děkuji.
Zákazník
21. 09. 2018
Dobrý den,
baterie u tyčového vysavače Philips PowerPro Aqua Duo má dlouhou životnost a navíc se na ni vztahuje 2 letá záruka. Pokud by se náhodou stalo, že klesne její kapacita po záruce, tak je možné nechat si ji vyměnit v některém z našich servisních středisek.
Seznam servisů zasílám zde:
CZ:Odkaz do neznáma
SK:Odkaz do neznáma
25. 06. 2018
Dobry den, u tohoto modelu pisete - Sleva konci za 5 dnu. O jakou slevu se prosim jedna? Na Philips.cz strankach je tento model za stejnou cenu bez slevy. Dekuji.
Marek Prchal, s.r.o.27. 06. 2018
Netuším, jsem jen ten, kdo si vysavač koupil. Doporučuju :-) Je fajn.
22. 05. 2018
Dobrý den,
prosím čím se liší tento produkt od FC6409/01. Děkuji.
Hana Konečná01. 06. 2018
Já bych řekla, že ve výbavě, ne?
05. 06. 2018
Dobrý den, rozdíl mezi FC6409/01 a FC6408/01 je ve výbavě. FC6409/01 má ve výbavě navíc Mini Turbo kartáč.
Lukáš Ptáček22. 05. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Tento produkt je FC6409/01, nejspíš máte na mysli jiný, neváhejte mi napsat jaký, rád Vám odpovím.
22. 05. 2018
Pardon, myslela jsem jak se lisi od předchůdce - FC6408/01. Děkuji.
Lukáš Ptáček22. 05. 2018
Neliší se v ničem, FC6409/01 je akorát nová modelová řada.
13. 08. 2022
Dobrý den,
jaký má příkon a výkon?
Děkuji
08. 03. 2023
Dobrý den,
Vysavač má příkon 750W. Výkon ovlivňuje typ hubice a povrchu vysávané plochy.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
15. 08. 2022
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Vysavač je vybaven akumulátorem s napětím 25V, který spolu s motorem a technologií PowerCyclone 4 zabezpečuje efektivní a výkonné vysávání. Vámi uvedený model je rovněž zahrnut do akce garance vrácení peněz do 45 dní od data zakoupení. Přístroj tak můžete zakoupit a vyzkoušet a v případě nespokojenosti vrátit. Pravidla akce najdete zde:
Odkaz do neznáma
Tým Philips DA - oddělení domácích spotřebičů
01. 06. 2022
Dobrý den ,
chtěla by jsem se zeptat , proč je tento vysavač tak neskutečně hlučný při zapnutí turbo funkce? Mám jej asi tak čtyři měsících a jsou to nejhůře investované peníze do domácího pomocníka. Na první stupěň s ním nejde skoro nic vysmát jak z PCC nebo koberce . Plasty jsou na tento výrobek aušusové . Složitost při kompletaci !!! Nasávaný nepořádek se neustále hromadí v horní části zběžné nádoby . Když po každém nevyměníte hlavní pěnový filtr , špatně se nasávají nečistoty . Cena za tento výrobek je k smíchu , protože to neodpovídá tomu co to má dělat . Vytírat a vysávat zárověň ? Kdo to vymyslel. Je to krám .
Poraďte jak s tímto výrobkem zacházet , aby člověk u jeho hluku při vysávání nepřišel o bubínky nebo jej nevyhodil do kontejneru . Děkuji , Magda Uličná
08. 06. 2022
Dobrý den,
prosím obraťte se na: Odkaz do neznáma
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
03. 06. 2022
Dobrý den, děkujeme za reakci.
Ujistěte se, prosím, že je vysavač řádně vyčištěn, a to včetně filtru. Filtr je třeba omýt a poté nechat dostatečně vysušit. Ujistěte se, že neblokuje nic vysávací hlavici i trubici.
Pokud budou potíže s vysavačem přetrvávat, neváhejte se obrátit přímo na Philips, skrze Messenger Philips ČR, či případně skrze WhastApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
Upřesněte kolegům situaci a nejlépe zašlete i video, kde by mohli slyšet popisovaný hluk, který vysavač vydává. Rádi se vám budou věnovat.
Tým Philips
24. 02. 2022
Dobrý den, mám malý problém , koupila jsem tuto vysavač před rokem a teď se mi někde ztratil malý šroub od tyčového vysavače . Kde to mužu koupit nebo mohla bych si objednad nahradni šroub?
26. 02. 2022
Dobrý den, o náhradní díly bych zkusil kontaktovat samotného výrobce na stránce Odkaz do neznáma
12. 10. 2021
Dobry den,vysavac se nedobiji,pouze stale blika cervena kontrolka,kde by mohl byt problem? Dekuji.
13. 10. 2021
Dobrý den,
bohužel takto nelze najít příčinu. Můžete prosím raději výrobek reklamovat. Děkujeme Vám
Martin Šmíd12. 08. 2021
Tento vysavač jsem zdědil po předchůdci, akorát se ztratil nabíjecí adaptér s kabelem. Dá se někde koupit samostatně, případně jaké jsou jeho parametry?
16. 08. 2021
Dobrý den,
Prosím Vás kontaktuje:
Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 08. 2021
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Pro dohledání vhodného/kompatibilního adaptéru však potřebujeme shlédnou servisní štítek, který je umístěn na těle vysavače. Neváhejte se tak obrátit se žádostí o dohledání vhodného náhradního dílu na naše kolegy na tomto odkaze: Odkaz do neznáma
Případně je možné je kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00). Kolegům upřesněte prosím situaci a zašlete servisní štítek.
Děkujeme za pochopení.
Tým Philips
31. 07. 2021
Dobrý den, prosím o informaci jak funguje 60 denní záruka vrácení peněz. Např u vysavače, mohu ho několikrát použít a když zjistím, že mi nevyhovuje (výkon, manipulace, apod), mohu ho v rámci této záruky vrátit? Nebo musí být pouze rozbaleny a max zapnutý do zásuvky, ale nijak více nepoužitý? Předem děkuji za odpoved.
02. 08. 2021
Dobrý den,
V případě závady na nic nečekejte a přijďte si rovnou pro nové zboží.Pokud zboží nepůjde vyměnit, vrátíme vám peníze za službu zpět.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.