Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa OMRON M7 Intelli IT s bluetooth pripojením na Android/iOS zariadenia + zdroj, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu OMRON M7 Intelli IT s bluetooth pripojením na Android/iOS zariadenia + zdroj ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k OMRON M7 Intelli IT s bluetooth pripojením na Android/iOS zariadenia + zdroj vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
OMRON M7 Intelli IT s bluetooth pripojením na Android/iOS zariadenia + zdroj
Dobrý den, je na tlakoměr OMRON M7 + zdroj 5tiletá záruka? Na níže uvedených stránkách, kde je uváděn odkaz na vaše stránky, tato informace je.
Odkaz do neznáma
Děkuji
14. 01. 2017
Dobrý den, mohu potvrdit, že na toto zboží je záruka 60 měsíců, tedy 5 let.
Jan Mazálek16. 11. 2019
Co tak dodat že je nutno vyplnit kartičku od prodejce.... Co je v balení.... Jenže to nikdo v alze nedělá takže pak skončíte 24 měs. Zárukou! Je tu na alze někdy nějaký expert?
Pavel Kempný19. 11. 2019
Tohle jsem udělal sám z pohodlí domova pouhou komunikaci s poskytovatelem prodloužené záruky kterým není Alza. Elektronicky po interentu. Proč hledáte problém kde žádný není?
Miroslav Barinka05. 03. 2022
Mam velki problem s pripojenim tlakomeru na mobil xaomy mi10 lite . Mam apku priamo na ten tlakomer ale sa nevie spojit s mobilom a som skusal vsetko aj podla navodu a to stale nejde .
06. 03. 2022
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš dotaz.
V tomto prípade skúste kontaktovať priamo podporu xiaomi ne tel. čísle +421 277 270 025.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
23. 02. 2022
Dobrý deň. Prosím Vás asi po pol roku používania sa mi dáta z tlakomer neprenášajú do mobilu cez Bluetooth. Na display sa zobrazí synchronizácia ale dáta sa mi neprenesú. Software mám aktualizovaný. Dakujem
24. 02. 2022
Dobrý deň,
pokiaľ problém pretrváva, doporučujem zariadenie reklamovať.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
27. 12. 2021
Dobrý den, lze přenést data o měření od uživatele 1 i 2 na jeden spárovaný telefon.
16. 01. 2022
Dobrý den,
Ano Lze, nicméně smíchají se data v aplikaci omron Connect do jednoho účtu, pod jednoho uživatele, tedy nebude rozpoznat, koho, která měření jsou, ani z které paměti 1 či 2 byla stažena.
Výrobce předpokládá, že každý uživatel si stahuje data do svého telefonu, do své aplikace.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
26. 02. 2020
Dobry den,
je mozne si data stahnout pres BT do notebooku (Widows)?
26. 02. 2020
Nenašel jsem klienta pro Windows, ale jde si export dat poslat z Android aplikace mailem.
23. 12. 2019
Dobrý deň, spároval som si tlakomer s appkou Omron a funguje, ale ako dostanem dáta do Apple appky Zdravie?
28. 12. 2019
Appka Omron podľa mňa ukladá dáta len do cloudu a vieš si z nej urobiť len export do pdf. V recenziách pýtali aj nejaky dátový formát, ale to asi nepridajú, lebo sú aj iné appky kde si ale hodnoty musíš zadať ručne, pripojiť na tlakomer sa z nich nedá.
12. 08. 2019
Dobry den.
Kolko uzivatelov moze pouzivat aplikaciu v mobile k jednemu tlakomeru? Je mozne appku zaregistrovat na 2 roznych telefonoch (t.j. data prenasat cez BT pre 2 roznych ludi?).
Interna pamat je pre 2 osoby. Otazka je ale pre prenos udajov cez bluetooth.
04. 09. 2019
Dobrý den,
dostali jsme odpověď od dodavatele:
-Aplikace je určena vždy jednomu uživateli.
-Umožňuje napárovat vždy jeden kus od daného modelu , tedy např. 1x Omron M7 intelli IT
-Samozřejmě do jedné aplikace můžete napárovat více druhů/modelů Omron přístroj, které Omron aktuálně podporuje.
-Ano je možné jeden přístroj/tlakoměr napárovat k dvěma telefonům,
nicméně musí uživatel dát pozor aby v okamžiku kdy chce uživatel přenášet data do daného telefonu,
nebyl v dosahu bluetooth signálu další/ten druhý telefon se zapnutým bluetooth signálem.
Teda aby nebyly aplikace zmatené.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
30. 06. 2019
Dobrý den,
bude aplikace Omron Connect fungovat na mobilu Samsung Galaxy A50? Na stránkách Odkaz do neznáma není tento mobil uveden, ale není tam uveden ani S10, i když poslední update stránky byl proveden někdy v březnu 2019. Máte někdo zkušenost s použitím aplikace na A50 nebo S10?
Děkuji
06. 08. 2019
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Podpora pro S10 a S10+ v seznamu je. Bohužel pokud to nemá výrobce v seznamu tak to nelze zaručit. Případně si aplikaci nainstalujte a vyzkoušejte v mobilním zařízení.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
27. 06. 2019
Dobrý den, funguje i jen na baterie? Bez kabelu
Stanislav Půta28. 06. 2019
Nebo take jeste dobijecich baterii..
Stanislav Půta28. 06. 2019
Dobry den,
ano. Ale lepe typu alkalickych...
Petr Tichota13. 05. 2019
Nemáte někdo nějaký ověřený postup, jak stáhnout data pres BT do tel. Vzdy je to hrozny boj, tlakomer zobrazuje behem prenosu že je vse OK ale v tel se nezobrazi nova data.
Vyzkousel jsem v nastaveni zarizeni obe metody pro prenos a nic. Galaxy s7 Edge :-(
Pavel Kempný23. 05. 2019
Osobně mám zakoupeno a vyzkoušeno. Spojení, u mne Samsung Note8 i Note4 bez problémů. Stačí po měření když ještě svítí naměřené údaje na displayi tlakoměru spustit aplikací OMRON Connect a na domovské obrazovce potáhnou dolů. údaje se synchronizuji. Ze začátku jsem měl trochu problém ale bylo to asi tím že kromě dalších 2 mobilu a hodinek se zapnutým vb jsem tu měl ještě Set Top BOX a 2 repro a jedny sluchátka kde všude byl BT také zapnutý. Jakmile jsem to vše vypnul a nechal jen hodinky tak už problém nepozoruji.
14. 05. 2019
Android nemohu soudit neb mam iPhone kde pouzivam appku od omronu a v te je prenos na mw strane pokazde OK a teprve odsud se syncuje do appli Health appky pro niz je autorozovanym zdrojem dat. Jakou appku pouzivate pro vycitani dat? Meni chyba v ni? Pokud pouzivate tu oficialni od omronu pak mozna bude lepe radit jejich podpora?
14. 05. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Doporučuji využít aplikaci Omron, kterou můžete stáhnout na Google play.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat na email [email protected] nebo telefonním čísle 225 340 111.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.