Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Niceboy X-fit Active, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Niceboy X-fit Active ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Niceboy X-fit Active vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobry den,zakoupen naramek(rozbaleno-ma byt zkontrolovan a plne funkcni),stahnuta aplikace,popsanym zpusobem v manualu nelze zapnout,usb zasunto do PC,na dlouhy stisk displeje nereaguje,pri vsunuti se nerozsviti zadna kontrolka,nevim zda je uplne vybity a proto nereaguje a mam dal zkouset nabijet nebo je nefunkcni,prosim o radu
08. 10. 2021
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Bohužel nedokáži dle popisu závady přesně určit co způsobuje daný problém. Doporučuji dát zboží na reklamaci, nebo výrobek vrátit.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 09. 2019
Dobry den, naramek se mi prestal nabijet. Vubec po zasunuti do notebooku nereaguje. Cim to muze byt?
RTB media s.r.o.04. 09. 2019
Dobrý den,
ujistěte se, že náramek dáváte do USB správnou stranou, pokud ani tak se náramek nenabíjí, tak bude bohužel nutná reklamace.
Pěkný den,
Niceboy
23. 09. 2021
Dobrý deň, budík funguje aj keď náramok nieje v blízkosti mobilu?
25. 09. 2021
Dobrý den,
ano funguje.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
07. 10. 2020
Dobry den.
Da sa prosim na naramku vypnut bluetooth? Dakujem
RTB media s.r.o.08. 10. 2020
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Funkce bluetooth je zabudovanou funkcí náramku, nelze ji tedy vypínat.
V případě dalších dotazů rádi odpovíme.
Hezký den tým Niceboy.
06. 10. 2020
Dobrý den, snažila jsem se zapnout náramek, v návodu je psané, že stačí dlouhý stisk ovládacího tlačítka, na to však náramek nereaguje. Dá se zapnout jinak, nebo ho musím reklamovat?
RTB media s.r.o.07. 10. 2020
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Náramek je potřeba nabít. Ubezpečte se tedy, že je nabitý. V případě kdy bude problém přetrvávat doporučujeme zboží reklamovat u prodejce.
Hezký den Tým Niceboy.
08. 09. 2020
Kde mozem kupit nahradny naramok pre Niceboy X-fit Active?
Mam roztrhnuty kruzok na uchytenie konca naramku. Dakujem
RTB media s.r.o.08. 09. 2020
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Můžete se obrátit na [email protected]. Kolegové servisního střediska Vám poskytnou pásek výměnou. Domluví se s Vámi na způsobu doručení.
V případě jakéhokoliv dalšího dotazu rádi odpovíme.
Hezký den Tým Niceboy.
Jiří Pomajbík04. 08. 2020
Náramek nelze spárovat s žádným z 5 zkoušených telefonů (Xiaomi, Huawei) Co s tím?? Nahoře svítí neustále ležatá osmička, přitom se Nikdy nesparoval.. při vyhledávání najde ale pak se nikdy spárování nedokončí..
RTB media s.r.o.04. 08. 2020
Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Do mobilního telefonu je potřeba stáhnout aplikaci FitcloudPro a následně náramek párovat dle manuálu produktu str.3 prosím ubezpečte se, že tento postup děláte správně. Věříme, že Vám tento postup bude nápomocný. V případě kdy komplikace přetrvávají prosíme reklamujte zboží u prodejce.
Hezký den Tým Niceboy
Jiří Pomajbík04. 08. 2020
Vážený teame od Niceboy, aplikace fitcloudpro na google play není, i při použití přiloženého QR kódu to nenalezne, pouze aplikaci fitcloud, se kterou se ale náramek párovány dle velmi jednoduchého návodu ani tak nepřipojí..
RTB media s.r.o.04. 08. 2020
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Přikládáme odkaz na aplikace Odkaz do neznáma
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Tým Niceboy
13. 07. 2020
Dobrý den Dají se na hodinky nahrát písničky Nebo dá se tam dát SD karta?
RTB media s.r.o.13. 07. 2020
Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz k produktu Niceboy, bohužel touto funkcí nedisponují.
Hezký den Tým Niceboy
05. 07. 2020
Dobrý den,
prosím o sdělení, jak vypnout Niceboy X-fit, v návodu se uvádí dlouhým stiskem Aktuální verze, ale k dispozici jsou dvě tlačítka System a Shutdown. Při dlouhém stisku Shutdownu ale nedojde k vypnutí Niceboy.
Děkuji
RTB media s.r.o.07. 07. 2020
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz.
Při dlouhém stisku Shutdow, je nutné opětovně kliknout na tlačítko dokud nezačne blikat tlačítko off, poté při dlouhém stisknutí dojde k vypnutí náramku.
V případě dalšího dotazu rádi odpovíme.
Hezký den Tým NiceBoy
07. 07. 2020
Dobrý den,
pokud nejdou hodinky vypnout podle návodu, tak doporučuji zboží reklamovat. Více bohužel takto na dálku nedokáži pomoci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 06. 2020
dobrý den na krabičce stálo že je vodotěsný. Tak jsem ho vyzkoušel do vody a den potom mi přestal fungovat a nevím co dělat.
14. 06. 2020
Dobrý den,
doporučuji zanést na prodejnu a reklamovat. Jistě se jedná o nějakou poruchu produktu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.