Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Netatmo Smart Outdoor Camera, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Netatmo Smart Outdoor Camera ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Netatmo Smart Outdoor Camera vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
pořizuje záznam neustále nebo se musí přes aplikaci zapínat? dekuji
02. 11. 2017
vse je samostatne. zaznam se porizuje sam, jen prohlizeni zaznamu je bud v aplikaci, nebo na webu.mv
02. 11. 2017
V režimu LIFE vidíte, co se děje, ale to se nezaznamenává. Zaznamenává se pouze, když se něco děje. Např. Příchod osoby, zvířete, auta - reakce na pohyb. Ochranné pásmo si nastavíte v aplikaci.
13. 03. 2017
Dobrý den, je pro přenos z této kamery taky potřebná statická IP adresa dodavatele internetového připojení a musí se také zažádat o povolení k používání kamerového systému u úřadu pro ochranu osobních údajů? Děkuji
Ludek Handl22. 08. 2018
Statickou adresu to nepotřebuje
15. 03. 2017
Dobrý den,
staticka adresa je potrebna myslim pri vsetkych IP kamerach, co sa tyka povolenia uradov, myslim si, ze povolenie je taktiez potrebne, najma aj kamera bude snimat objekt verejne dostupny.
10. 07. 2023
Dobrý den, kamera mi dříve pořizovala záznam, kde bylo uloženo několika dní, nevím, kde se stala změna, ale nyní mi kamera do telefonu pošle záznamy třeba jen za dvě hodiny a neustále se přepisují, je třeba někde něco nastavit jinak? Děkuji.
Jaroslav Lachman10. 07. 2023
Dobrý den, zkuste zformátovat kartu, případně ji vyměnit.
Pokud to situaci nevyřeší, obraťte se na pozáruční servis:
Servis Netatmo
Ingredi Europa s. r. o.
třída 3. května 910
763 02 Zlín - Malenovice
Česká republika
Tadeáš Trunkát
[email protected]
Hezký den
Jaroslav
06. 06. 2023
Dobrý deň, mám na dome 4 tieto kamery. Fungujú dobre len by som potreboval v aplikácií zmeniť poradie kamier. (Iphone 13 pro max)
Jaroslav Lachman12. 06. 2023
Dobrý den, zkuste produkty přidat do nové aplikace od Netatmo Home + Security.
Hezký den
Jaroslav
20. 12. 2022
Dobry den, nainstaloval jsem 3 kamery, ale bohuzel kazdou v jine domacnosti. Je mozne to nejak sloucit, nebo je musim odinstalovat a nainstalovat v jedne domacnosti?
26. 01. 2023
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. Kamery je potřeba sloučit do jedné domácnosti.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
Jaroslav Lachman27. 12. 2022
Dobrý den, je potřeba, kamery odinstalovat a nainstalovat v jedné domácnosti.
Hezký den
Jaroslav
14. 11. 2022
Dobrý deň. Kedy je prosím očakávaná dostupnosť tovaru na sklade? Chcem tovar zakúpiť v Black Friday zľave. Ďakujem.
Jaroslav Lachman15. 11. 2022
Dobrý den, zboží je již na cestě od dodavatele, mělo by dojít k neskladnění během pár dní, tudíž promo cenu stihnete.
Hezký den
Jaroslav
Tomáš Rudolf09. 11. 2022
Dobrý den, je možné kameru nainstalovat ke stropu? Umí otočit obraz? Dekuji
Jaroslav Lachman09. 11. 2022
Dobrý den,
kameru lze nainstalovat na strop a v pokročilém nastavení v aplikaci lze obraz otočit o 180°.
Hezký den
Jaroslav
16. 05. 2022
Dobrý den, pokud nemám aplikaci v telefonu zapnutou, nechodí mi zprávy o narušení zóny. Je to tak správně? Děkuji za info
Ingredi Europa s.r.o.17. 05. 2022
Dobrý den,
notifikace by měly chodit i s vypnutou aplikací. Zkontrolujte, zda máte zapnuté aktualizace aplikací na pozadí.
Jan Házl & syn s.r.o.18. 03. 2022
Dobrý den.
Když koupím více kamer, lze je na telefonu/tabletu sledovat všechny najednou, nebo musím přepínat mezi nimi?
19. 03. 2022
Dobrý den,
bohužel v aplikaci musíte mezi kamery přepínat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
18. 12. 2021
Dobrý deň, mám niekoľko rokov kamery a zmenil som wifi. Potreboval by som pre jednu z nich reset kod, teda ten červený. Môžete mi poradiť kde by som ho získal? Ďakujem
Ingredi Europa s.r.o.20. 12. 2021
Dobrý den,
pokud máte na mysli QR kód sloužící k nastavení kamery, postupujte prosím dle návodu zde:
Odkaz do neznáma
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.