Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa MIO Pilot 15 LM, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu MIO Pilot 15 LM ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k MIO Pilot 15 LM vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, dá se naplánovat trasa pomocí průjezdních bodů? Děkuji
18. 11. 2019
Dobrý den.Ano,trasa se dá naplánovat pomocíprůjezdních bodů
18. 11. 2019
Ano
19. 06. 2019
Dobrý den, je součástí map Portugalska i Madeira? Děkuji.
19. 06. 2019
Dobrý den,
ANO, samozřejmě je součástí Portugalsko (PT) a celá oblast Madeiry.
Tibor Smoliga05. 06. 2019
dobrý deň kde nastavím dátum a čas ?
05. 06. 2019
Dobrý den, datum a čas je řízen GPS signálem. Pokud se vám automaticky nenastaví (a jste venku na signálu), tak jde zřejmě o lehce odstranitelnou chybku amerického GPS systému, na který Mio má dokonce bug fix opravu, a sice zde: Odkaz do neznáma
Dana Šilarová20. 11. 2018
Dobrý den, navigacím nerozumím ,chci koupit jako dárek. Je takto kompletní,nebo si musím něco dokoupit a ,prosím, co,aby bylo možné hned používat. Děkuji Dana
Tomáš Černák21. 11. 2018
Ano navigaci můžete hned používat. Doporučuji aktualizovat mapy .
20. 04. 2022
Dobrý den,
chtěla jsem zaktualizovat mapy ale hlásí mi to málo místo v navigaci . Když jsem vložila paměťovou kartu tak mi to stále hlásí málo místa. Poradíte mi?
děkuji
22. 04. 2022
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaší zprávu.
Na dotazy průběžně odpovídá vendor na stránce produktu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 03. 2022
Dobrý den.
Potřebuji upřesnit termín doživotní aktualizace map. Výrobce uvádí do konce životnosti přístroje. Ale s jakou životností přístroje počítá ??. Rok, nebo 20 let. Ptám se ze zkušenosti. Moje první navigace byla Mio 360. Dosud funguje daleko lépe než většina mnou zkoušených telefonních navigací, ale mapy do ní nelze aktualizovat již minimálně 10 let. Proto prosím o upřesnení, jak dlouho má výrobce v plánu nové mapy za cenu zakoupení přístroje poskytovat a dále mne zajímá, jaké a jak aktuální mapové podklady poskytuje. Tom-tom, open street, nebo něco jiného. Za jasnou odpověď předem děkuji. Havel
Martin Dobes16. 03. 2022
Dobry den, navigace vyuziva mapove podklady TeleAtlas vlastnene spolecnosti TomTom. Bohuzel na vasi otazku neni jednoznacna odpoved - snahou vyrobce je poskytnout co nejlepsi uzivatelskou zkusenost a tedy co nejdelsi mozne aktualizace. Vzhledem k rychlemu technologickemu pokroku spojeneho s moznou budouci nekompatibilitou systemu ci mapovych podkladu poskytnutych treti stranou, casovy udaj s jistotou rict nelze. Desitky let to ale nebudou.
22. 12. 2021
Dobrý den, nahrál jsem do navigace GPS opravu, postupoval jsem dle návodu a po instalaci aktualizace a zapnutí přístroje, se objeví obrazovka, že je nutné v aplikaci na PC zadat produktový klíč, když připojím navigaci k PC, aplikace mi řekne ať ho zadám v navigaci, existuje tedy nějaká možnost jak zadat produktový klíč do navigace nebo je nutná reklamace? Děkuji.
Martin Dobes23. 12. 2021
Dobry den, pri aktualizaci map neni treba zadavat zadny produktovy klic. Zrejme jste v sekci programu, kde je mozne dokupovat funkce ci mapy nad ramec instalovanych. Prosim smerujte vas dotaz primo na [email protected], pripadne +420 381 489 888, kde vam kolegove online poradi, pripadne doposlou navod instalace. Pripadne pokud pouzivate PC SW Mio More Desktop, zkuste si ze stranek podpory Mio stahnout novou verzi programu MMD2.
16. 01. 2022
Mám úplně stejný problém. Koupil jsem si navigaci PILOT 15 LM, po prvním zapnutí navigace jsem zadal všechny požadované údaje. Poté jsem navštívil stránky MIO a stáhl si opravný balíček, stažený soubor jsem rozbalil na pam. kartu a dále v dobré víře postupoval, dle vašich informací ze stránek podpory. Vše proběhlo hladce, až na níže zmiňovaný problém.
Ovšem teď po zapnutí navigace píše: produktový klíč není platný, obnovte klíč produktu pomocí aplikace MioMore Deskopt v počítači.
Po připojení navigace přes USB k PC a MioMore Desktop se zařízení připojí a píše: odpojte zařízení a zadejte produktový klíč.
Dostal jsem se do bludného kruhu a nevím, jak z něho ven? Navigace nereaguje, lze jen odsouhlasit používání navigace a vypnout. Pak naskočí zmiňovaná hláška a mám po ptákách. Zkoušel jsem nainstalovat i starší verzi MioMore Desktop, ale ta po najetí spadne. Snad nebude potřeba, odeslat novou navigaci do servisu.
Martin Dobes17. 01. 2022
Dobry den, bohuzel z nejakeho duvodu zrejme aktualizace neprobehla u tohoto vaseho zarizeni korektne. Bohuzel je treba poslat na prehrani SW na servis, muzete vyuzit bezplatne vyzvednuti primo na vasi adrese pod timto odkazem Odkaz do neznáma
Richard Roušal28. 01. 2022
Dobrý den, koupil jsem tuto navigaci v polovině října 2021 se stejným problémem. První spuštění v pohodě, nic to po mně nechtělo ale jakmile jsem nainstaloval opravný balíček, tak mne vodí za nos v bludném kruhu. Trochu se obávám, že je problém v tom opravném balíčku. Co s tím ? Děkuji
01. 08. 2021
Dobrý večer jak stáhnout do navigace Rumunskou mapu? Děkuji
09. 08. 2021
Dobrý den, musíte mít v počítači program Mio More 2 (Odkaz do neznáma a klasicky dáte aktualizovat. V rozhraní pak dáte aktualizovat, tím se vám mapy nahrají do PC. V následném rozhraní přetahujete zvolené mapy do zařízení a dáte aktualizovat. Pokud jste odklikla v minulosti, že některou zemi nechcete, tak nyní ji zaklikněte a dejte nahrát. Nebude-li vám stačit příp. paměť, použijte dodatečnou microSD kartu - 4 GB budou stačit. Případně nám zašlete dotaz s fotkami na FB Mio Česká republika a Slovensko do SZ.
03. 08. 2021
Dobrý den,
Bohužel tento dotaz je velice specifický, proto Vás budeme muset odkázat na technickou podporu, kterou naleznete v odkazu níže.
Zde: Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Petr Hausner02. 01. 2021
Zdravim, je mozne u teto navigace nastavit vice prijezdnich mist na trase?
03. 01. 2021
Dobrý den, ANO, samozřejmě, při plánování trasy - jak v navigaci, tak v programu Mio More 2, který je ke stažení na stránkách MIOnavigace . cz
05. 12. 2020
Dobry den,ma navigace i stojan?dekuji.
Milan Porubský06. 12. 2020
Dobrý den, tuto navigaci jsem koupil, Váš dotaz mi přišel automatickou zprávou a omlouvám se, ale nevím, co myslíte STOJANEM. Navigace má klasický držák s přísavkou na sklo a funguje bez problémů. MP
06. 12. 2020
Dobrý den, má samozřejmě držák, a to na sklo, otočný. Jde o kvalitní autopřísavku.
V případě, že chcete ji upevnit třeba na palubovku, stačí přes nějakou fólii na palubovce s dobrou styčnou plochou držák otočit a připevnit pevnou Mio přísavkou přímo na to.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.