Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa MIO MiVue 733 WiFi, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu MIO MiVue 733 WiFi ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k MIO MiVue 733 WiFi vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den
Je možné vypnout GPS aby kamerka nezobrazovala rychlost vozu na záznam?
Ondřej Špok27. 12. 2018
S tím si však nedělejte starost, pro policii není žádný problém vyžádat znalce o dopočítání rychlosti z videa.
30. 11. 2018
Dobry den, ano je je mozne predem v nastaveni kamery deaktivovat zobrazovani rychlosti na zaznamech.
19. 05. 2022
dobry den, ZIVE ZOBRAZENIE - MiVue_733 wifi - neviem spojazdnit funkciu ziveho zobrazenia v appke MiVuePro v telefone s android os verzia 11, s wifi sa spojim, dokazem stiahnut nahravky, ale zive zobrazenie je neaktivne, myslel som, ze ked sa spojim cez wifi s kamerou, dokazem v mobile cez appku vidiet to, co vidi kamera online, nie len zo zaznamu-prva ikonka v appke zive zobrazenie je seda, neaktivna - firmware kamery je VC85.017341.BE1WS.03 dakujem za radu
11. 07. 2022
Zdravím, kamera podporuje živé vysílání z kamery, ale na verzi ,která je ke stažení na google play bohužel né.(opět něco oravili co fungovalo)...takže stáhněte verzi MiVue Pro v.1.1.72.1 a vše pofičí jak víno.
Martin Dobes20. 05. 2022
Hezky den, tento model nepodporuje zive zobrazeni nahledu kamery na displeji mobilniho telefonu. V nahledovem rezimu kamera nenahrava a tento je primarne urcen pro nedisplejove kamery, kde slouzi ke spravnemu nastaveni oblasti zaberu.
03. 11. 2021
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať ze ci by ste mi nemohli tu kameru do auta odložiť?? Lebo chcela by som ju objednať priateľovi na vianoce.. Ale až koncom novembra keby sa dalo.. Lebo teraz nemám peniaze..
04. 11. 2021
Dobrý deň,
žiaľ nie je to možné do Vianoc.
Ale máme aj niekoľko kusov na ceste ku nám.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
13. 04. 2018
Dobrý deň
poprosím info či má databázu radarov
06. 03. 2019
Dobrý den, NAOPAK, s dubnovou aktualizací 2019 upozorňování na statické radary tato kamerka získává. Stačí tedy standardně kamerku aktualizovat na nový firmware, a pak získáte i funkci radarů - s měsíční aktualizací ;-)
Ondřej Kuliš13. 04. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dle výrobce tato kamera nemá upozornění na rychlostní radary, tudíž ani databázi. Hezký den
Gabriel Gerezdes11. 01. 2020
kamera má funkciu upozornenia na rýchlostne radary ,naštudujte si to keď už niečo predávate a nemá dotykový LCD !!!! lebo v popise máte niečo úplne iné
03. 04. 2024
Dobrý den,u kamery Mi Vue 733 se obrátil obraz. Při nastavení Camera se přístroj úplně zablokuje.Prosím o radu,děkuji.
04. 04. 2024
Dobrý den,
Dobrý den, pokud se obraz vaší kamery Mi Vue 733 obrátil, můžete zkusit následující kroky:
Zkontrolujte nastavení kamery: Některé kamery mají možnost otočení nebo zrcadlení obrazu. Zkontrolujte, zda tato možnost není aktivní.
Resetujte nastavení kamery: Pokud se problém nevyřeší, můžete zkusit resetovat nastavení kamery na výchozí hodnoty.
Aktualizujte ovladače kamery: Pokud se problém stále nevyřeší, může být potřeba aktualizovat ovladače kamery.
Pokud se přístroj zablokuje při nastavení kamery, může to být způsobeno problémem s firmwarem nebo paměťovou kartou. Zkuste následující kroky:
Restartujte kameru: Vypněte a znovu zapněte kameru.
Zkontrolujte paměťovou kartu: Zkontrolujte, zda je paměťová karta správně vložena a zda není poškozena.
Zformátujte paměťovou kartu: Pokud se problém nevyřeší, můžete zkusit zformátovat paměťovou kartu.
Připojte kameru k počítači: Pokud se problém stále nevyřeší, můžete zkusit připojit kameru k počítači a zkontrolovat, zda je firmware kamery aktuální.
Se srdečnými pozdravy
27. 03. 2024
Dobrý den, mám problém se zvukem v záznamu. Jak v aplikaci, tak v galerii v telefonu zvuk funguje, ale jakmile se pokusím soubor někam přesdílet, tak vždy bez audia. (i zkoušení sdílení přes galerii v telefonu nefungovalo)
28. 03. 2024
Dobrý den,
Pokud máte problém se zvukem v záznamu při sdílení, může to být způsobeno několika faktory:
Formát souboru: Některé formáty souborů nemusí být kompatibilní se všemi zařízeními nebo platformami. Zkontrolujte, zda formát souboru podporuje zvuk při sdílení.
Nastavení aplikace: Některé aplikace mohou mít nastavení, které ovlivňuje zvuk při sdílení souborů. Zkontrolujte nastavení aplikace MIO MiVue nebo aplikace, kterou používáte pro sdílení.
Kodeky: Kodeky jsou používány k kompresi a dekompresi mediálních souborů. Pokud kodek použitý k záznamu zvuku není podporován zařízením, na kterém se soubor přehrává, může dojít k problémům se zvukem.
Se srdečnými pozdravy
Martin Grosman26. 03. 2024
Dobrý den.
Je možno kameru připojit na 24V?
Děkuji za odpověď .
28. 03. 2024
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Pokud jde o připojení na 24V, je důležité si uvědomit, že 24V je vyšší napětí než standardní 5V, které kamera vyžaduje. Připojení kamery přímo na 24V by mohlo poškodit její elektroniku. Doporučuji se držet specifikovaného napětí a použít vhodný adaptér, který poskytuje 5V. Přeji hezký den
Alena Brožková16. 02. 2024
dobrý den , najdu někde vysvětlivky k animacim , které se objevují na obrazovce ?
18. 02. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Vysvětlivky naleznete v návodech, které se nachází v záložce Poradny a návody. Zde jsou návody, které si můžete stáhnout ve formátu PDF.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
10. 02. 2024
5.2.2024 jsem si u vás koupil kameru do auta MIO MiVue 733 WiFi a paměťovou kartu Kingston MicroSDXC 64 GB Canvas Select Plus + SD adapter. Kartu jsem před vložením do kamery zkontroloval v PC a fungovala (byla naformátovaná, soubory bylo možné na ni nahrát i smazat). Po vložení karty do kamery a jejím připojení ke zdroji se však objevila hláška "naformátujte SD kartu". Jediné tlačítko, které funguje, je možnost kameru zapnout/vypnout. Další ovládací tlačítka nereagují. Kamera sice ukazuje obraz, ale nenahrává. Z toho usuzuji, že kamera nefunguje tak, jak by fungovat měla. Děkuji za radu, prosím poslat na mail.
13. 02. 2024
Dobrý den,
doporučuji kartu naformátovat pokud možno přímo v kameře.
Pokud to kamera neumožňuje, naformátujte karu v PC na formát ex FAT32, který podporuje většina zařízení.
Pokud stále problém přetrvává, může být problém buď v samotné kameře, nebo ve zvolené SD kartě.
Martin Dobes12. 02. 2024
Dobry den, pametovou kartu je vzdy treba naformatovat primo v kamere. Zkuste prosim kameru restartovat resetovacim tlacitkem.
12. 01. 2024
dobrý den, jaká je prosím délka přívodního kabelu, aby se mi nestalo, že mi bude viset kolem zrcátka.
Děkuji
31. 01. 2024
Dobrý den,
Je uvedeno dlouhý napájecí kabel do auta. Bohužel není uvedeno jak je dlouhý.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.