Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Marshall Major III Bluetooth hnedé, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Marshall Major III Bluetooth hnedé ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Marshall Major III Bluetooth hnedé vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Je mi lito. Sluchátka nemají nožičky a nikam nepůjdou, jsou uloženy v krabici. A pokud mate plochou tv, už by se do ni ani nevešly. Mate-li ještě televizi s crt je možné že V ni je místo, ale stejně nemá dveře a tyto sluchátka nemají ani ručičky, aby mohly zaklepat.
25. 10. 2019
Komentář sice pobavil ale je naprosto neadekvátní
26. 10. 2019
Na Kvalitní otázky kvalitní odpověď.
Sluchátka mají 3,5 mm jack. A umí fungovat jako Bt host.
Nicméně nevíme nic o televizi kam mají "jít" :-D
13. 03. 2021
Dobrý den, podporují tato sluchátka bezdrátové nabíjení nebo to umí až verze IV? Případně, dělá se verze IV také v hnědé barvě?
Děkuji, Filip.
28. 03. 2021
Dobrý den,
dle dostupných informací bezdrátové nabíjení nepodporují.
21. 02. 2021
Dobrý deň, v popise sa uvádza, že sluchátka majú ovládanie hlasitosti. Znamená to, že sa nachádza na sluchátkach tlačítko, ktorým ide meniť hlasitosť alebo ako to prosím funguje?
Ďakujem veľmie pekne vopred za odpoveď.
Metro Company s.r.o.22. 02. 2021
Dobrý den, hlasitost se ovládá přes multifunkční tlačítko Control Knob, které naleznete na sluchátkách.
04. 01. 2021
NEKUPUJTE SLÚCHADLÁ
sluchadlá strašne tlačia na uši po pár hoinách je to v pohode ale teraz leď ich mám na hlavne len 10 min tak ma z nich bolia uši zvuk super aj výdrž ale tlačia odporúčam vyskúšať či vás tlačia alebo nie.
28. 02. 2021
Dobrý den,
každá hlava a uši mají jiný tvar a tím pádem každému vyhovuje jiný typ a tvar sluchátek. Je nám líto, že tato sluchátka Vám nevyhovují.
02. 01. 2021
Dobrý den, už pár dní mě trápí sluchátka nemožností přehrávat skrze ně hudbu. Přes bluetooth se připojí, navigační tlačítko funguje (zapne, vypne hudbu apod.), pouze muzika skrze ně nejde přehrát, ta hraje z telefonu
Metro Company s.r.o.05. 01. 2021
Dobrý den, doporučujeme vyzkoušet sluchátka znovu spárování se zařízením.
07. 09. 2020
Dobrý den jestli se mohu zeptat jdou tyto sluchátka nějak prpojit s konzolí xbox one
08. 09. 2020
Dobrý den,
dle dostupných informací to lze propojit i bezdrátově.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
08. 09. 2020
Dobrý den,
dle dostupných informací to lze propojit i bezdrátově.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
07. 09. 2020
Dobrý den jestli se mohu zeptat jdou tyto sluchátka nějak prpojit s konzolí xbox one
08. 09. 2020
Dobrý den,
dle dostupných informací to lze propojit i bezdrátově.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
08. 09. 2020
Dobrý den,
dle dostupných informací to lze propojit i bezdrátově.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Veronika Havránková25. 04. 2020
dobry den, zakoupila jsem tato sluchatka a bohuzel je problem s parovanim krz bluetooth. Po prvnim zapojeni se sparovaly s mym iphonem. Nyni jsem je chtela propojit s ipadem, bohuzel se nezdarilo. Zrusila jsem parovani s iphonem a nyni mi zarizeni nenajde uz ani ten. Modra dioda blika, jak je v manualu, ale ani iphone ani ipad sluchatka nenachazi. Prosim o radu jak postupovat. Dekuji VH
16. 06. 2020
Dobrý den,
zboží prosím přineste k reklamaci. Omlouváme se za komplikace.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
16. 06. 2020
Dobrý den,
zboží prosím přineste k reklamaci, může se jednat o výrobní vadu. Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
13. 06. 2020
Dobrý den,
mrzí mě, že u Vašeho výrobku došlo k poruše a je nutné ho reklamovat.
Můžete výrobek spolu s nákupním dokladem předat na naší nejbližší prodejnu a my za Vás všechno potřebné vyřídíme.
Reklamovat můžete i online, a výrobek zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku přiložte prosím kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Pokud jste zadali reklamaci online, bylo Vám vygenerováno číslo Vaší reklamace, stačí ho viditelně uvést na balík.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 06. 2020
Dobrý den,
pokud zařízení nefunguje ani dle návodu, doporučím produkt reklamovat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
04. 06. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. Zkuste zařízení uvést do tovární nastavení. Kdyby toto nepomohlo, stavte se za námi na jakoukoliv pobočku a kolegové s Vámi sepíší reklamaci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Veronika Havránková25. 04. 2020
dobry den, zakoupila jsem tato sluchatka a bohuzel je problem s parovanim krz bluetooth. Po prvnim zapojeni se sparovaly s mym iphonem. Nyni jsem je chtela propojit s ipadem, bohuzel se nezdarilo. Zrusila jsem parovani s iphonem a nyni mi zarizeni nenajde uz ani ten. Modra dioda blika, jak je v manualu, ale ani iphone ani ipad sluchatka nenachazi. Prosim o radu jak postupovat. Dekuji VH
16. 06. 2020
Dobrý den,
zboží prosím přineste k reklamaci. Omlouváme se za komplikace.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
16. 06. 2020
Dobrý den,
zboží prosím přineste k reklamaci, může se jednat o výrobní vadu. Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
13. 06. 2020
Dobrý den,
mrzí mě, že u Vašeho výrobku došlo k poruše a je nutné ho reklamovat.
Můžete výrobek spolu s nákupním dokladem předat na naší nejbližší prodejnu a my za Vás všechno potřebné vyřídíme.
Reklamovat můžete i online, a výrobek zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku přiložte prosím kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Pokud jste zadali reklamaci online, bylo Vám vygenerováno číslo Vaší reklamace, stačí ho viditelně uvést na balík.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 06. 2020
Dobrý den,
pokud zařízení nefunguje ani dle návodu, doporučím produkt reklamovat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
04. 06. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. Zkuste zařízení uvést do tovární nastavení. Kdyby toto nepomohlo, stavte se za námi na jakoukoliv pobočku a kolegové s Vámi sepíší reklamaci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
25. 04. 2020
dobry den, zakoupila jsem tato sluchatka a bohuzel je problem s parovanim krz bluetooth. Po prvnim zapojeni se sparovaly s mym iphonem. Nyni jsem je chtela propojit s ipadem, bohuzel se nezdarilo. Zrusila jsem parovani s iphonem a nyni mi zarizeni nenajde uz ani ten. Modra dioda blika, jak je v manualu, ale ani iphone ani ipad sluchatka nenachazi. Prosim o radu jak postupovat. Dekuji VH
16. 06. 2020
Dobrý den,
zboží prosím přineste k reklamaci. Omlouváme se za komplikace.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
16. 06. 2020
Dobrý den,
zboží prosím přineste k reklamaci, může se jednat o výrobní vadu. Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
13. 06. 2020
Dobrý den,
mrzí mě, že u Vašeho výrobku došlo k poruše a je nutné ho reklamovat.
Můžete výrobek spolu s nákupním dokladem předat na naší nejbližší prodejnu a my za Vás všechno potřebné vyřídíme.
Reklamovat můžete i online, a výrobek zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku přiložte prosím kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Pokud jste zadali reklamaci online, bylo Vám vygenerováno číslo Vaší reklamace, stačí ho viditelně uvést na balík.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 06. 2020
Dobrý den,
pokud zařízení nefunguje ani dle návodu, doporučím produkt reklamovat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
04. 06. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. Zkuste zařízení uvést do tovární nastavení. Kdyby toto nepomohlo, stavte se za námi na jakoukoliv pobočku a kolegové s Vámi sepíší reklamaci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.