Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa KRUPS EA829U10 Latt' Espress, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu KRUPS EA829U10 Latt' Espress ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k KRUPS EA829U10 Latt' Espress vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den,
co přesně znamená věta "Max. vzdálenost kávové výpustě od odkapávače 11.7 cm " ? Musím mít kávovar umístěn u kuchyňského dřezu? Nebo o jaký odkapávač se tedy jedná?
Děkuji Michal
Daniel Síbrt13. 03. 2019
Dobrý den,
tímto je myšlen maximální prostor pro skleničku pod kávovou tryskou. Odkapávačem je myšlena nerezová plocha na kávovaru, kam odkapává káva z výpusti. Jinými slovy pod kávovou trysku se vám vejde sklenička o výšce maximálně 11,7 cm.
Hezký den.
Juraj Hablák20. 05. 2019
Dobrý den pane Síbrte,
odpovíte prosím i na můj dotaz níže? Děkuji.
14. 01. 2021
Dobrý den, v jakém stavu je kávovar za 4990,-? Je možné vidět foto? Díky
14. 03. 2021
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Bohužel tento kávovar již v prodeji nemáme.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
19. 12. 2020
Dobrý den, kávovar mi nezobrazuje program na horkou vodu (pouze tedy 4 programy) a cappucino se nepřipaví na jeden dotyk, udělá se pěna a poté si do něj musím spustit presso, jde to nějak vyřešit z domu, nebo musím odeslat na reklamaci? Děkuji
23. 03. 2021
Dobrý deň,
postup prípravy cappuccina vo videu Odkaz do neznáma
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
26. 10. 2020
Dobrý den, prosím o radu přípravy Cappuccina. Ze začátku bylo vše OK, ale asi po 5-té přípravě přestal dělat pěnu ale spíše teplé mléko které po spojení s kávou vypadá jako kakao, nikoliv ccappuccino či latte. Čištění probíhalo vždy po použítí aby se zamezilo zanešení. Děkuji.
26. 10. 2020
1. mleko musi byt opravdu studene
2. vycistete a rozeberte celou nadobu na mleko. Poradne promyjte teplou vodou. Zjistil jsem ze bezne cisteni je malo.
Jiří Born26. 10. 2020
Díky moc,to už mi taky někdo radil. Lednička nám chladí na 4°, tak mléko mohlo mít okolo 5-6. a systém byl opravdu důkladně vyčištěn jak párou tak i rozebrán. no nic, asi budu reklamovat :-(
30. 10. 2020
Dobrý den , přítelkyně tento problém též zaregistrovala, zatím vím že posléze udělané cappuccino již je tak jak má být, kde tkví ona potíž zatím nevíme
23. 07. 2020
Dobrý den, dá sa týmto prístrojom urobiť cafe late?
31. 07. 2020
Viz předchozí dopověď.´
Dobrý den,
kávovar bohužel nemá program na caffè latte. Kávovar má program na tyto nápoje: espresso, strong espresso, coffee, long coffee, cappuccino a horká voda.
Přeji hezký den.
01. 07. 2020
Dobry den,
v teto poradne odpovidate, ze kavovar umi dva salky soucasne. V tech.popisu je naopak uvedeno, ze ne. Jak to tedy je? Dekuji
02. 07. 2020
Dobrý den, Děkuji az dotaz. Bohužel tento kávovar enumožnuje více šálku najednou.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Vladimír Vlkannova15. 07. 2020
Ach jo...ty Alza odborníci. Samozřejmě že umí. Je na to přímo návod v manuálu. Tedy dvě černé kávy současně. Cappuchino se musí po jednom
15. 02. 2020
Dobrý den, chci se zeptat zda jde připravit latte u tohoto přístroje , když nejde zvlášť napěnit pouze mléko ? Díky
25. 06. 2020
Dobrý den, Mám tento kávovar doma.. Ano Samotné mléko nelze.
Ale lze zastavit přístroj stisknutím hlavního stříbrného kolečka uprostřed přípravy než začne po pěně mlít kávu. Tím dojde k přerušení procesu a zůstane ve sklenici pouze mléko
16. 02. 2020
Dobrý den,
Dle dostupných informací není možné napěnit pouze mléko.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
29. 01. 2020
Dobrý den, je možné použít filtr Maxxo CC427 ?
01. 02. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Nemohu potvrdit, spíše doporučuji tento: https://www.alza.cz/krups-f08801-claris-d299624.htm .
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
19. 01. 2020
Dobry den, zajimalo by me, jak funguje vymena vodniho filtru. Z navodu chapu, ze se ma na filtru otocit kolecko, jenze me to nefunguje, otocim a stale to chce vymenu. Muzete mi prosim poradit, jak na to? Dekuji
25. 06. 2020
Dobrý den,
na samotném filtru si otočíte kolečko, ale to je pouze pro Vaši informaci, neboť Vám bude ukazovat přímo na filtru 2 měsíce od instalace. Na systémové nastavení přístroje to ale nemá vliv. Výměnu filtru musíte potvrdit v menu samotného přístroje.
28. 01. 2020
Dobrý deň,
ďakujem za Vašu správu.
V prípade, že ste postupovali podľa návodu a naďalej produkt nefunguje, prosím Vás aby ste sa obrátili na servis.
Prajem Vám pekný deň
16. 01. 2020
Dobrý den, v návodu na čištění cappuccina je psaný tekutý přípravek xs4000, bohužel není k nikde k sehnání, je prosím nějaký podobný produkt místo tohoto? děkuji Vlaďka
17. 01. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Bohužel žádné podobné zboží nemáme k dostání.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
24. 01. 2020
Dobrý den,
děkuji za odpověď, když není žádná náhrada, jak mám systém cappuccino vyčistit? děkuji Vlaďka
Vladimír Vlkannova15. 07. 2020
Dobrý den čistící přípravek můžete zakoupit zde na Alze pod jiným číslem. Je kompatibilní pro všechny. Nebo objednat na stránkách výrobce
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.