Ospravedlňujeme sa, ale z technických príčin sa momentálne na našich pobočkách môže vyzdvihnutie objednávky časovo predĺžiť. Na oprave usilovne pracujeme. Ďakujeme za pochopenie.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Koss GMR/545 AIR, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Koss GMR/545 AIR ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Koss GMR/545 AIR vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
dobrý den, je možné k těmto sluchátkům dokoupit USB modul který zmiňujete v diskusi? cílem je mít možnost připojení i přes USB. děkuji Petr Kuča
Eurostar Ostrava spol s.r.o.24. 11. 2020
Dobrý den. Pokud si koupíte adaptér USB/2x3.5 Jack tak to fungovat bude. Ovšem nejedná se o adaptér, který by prodával samotný KOSS.
06. 08. 2020
Dobrý den... Chtěl bych se zeptat jestli ta doživotní záruka znamená, že mi vrátíte peníze a nebo vyměníte produkt za nový.
Eurostar Ostrava spol s.r.o.07. 08. 2020
Dobrý den. Kompletní znění podmínek doživotní záruky nejdete zde: Odkaz do neznáma
Zde je výňatek na který se konkrétně ptáte:
Program Doživotní záruky KOSS je garancí firmy KOSS, že prostřednictvím oficiálního dovozce bude Zařízení opraveno nebo vyměněno prvnímu majiteli po celý jeho život a to v případě jakékoliv elektrické či mechanické závady za aktuální manipulační poplatek (registrovaní zákazníci v programu DZ platí 50 Kč)
REALHOF, s.r.o.02. 04. 2020
Dobrý den,
Nechápu, jestli mají tato sluchátka zvlášť jack na připojení do výstupu pro zvuk a zvlášť pro vstup pro mikrofon.
Pokud jsou jacky dva, nepůjde to připojit k notebooku.
Můžete to prosím ověřit? Díval jsem se i na stránky koss.cz a z těch fotek to vypadá, že se kabel rozdvojuje na jacky dva.
Bylo by případně možné koupit variantu s USB připojením?
Velice děkuji.
Dobrý den. Ano, verze která je zde, má 2 Jack konektory (mikrofon je samostatně). Existuje také verze GMR545AIR USB, takže lze koupit.
28. 06. 2019
Dobrý den, jak připojit j xbox one? Nejde mikrofon. Dekuji
30. 06. 2019
Dobrý den,
jendá se o herni sluchátka k PC.
V případě že máte podezření na špatné nastavení tak můžete kontaktovat servis: Odkaz do neznáma
Případně pokud by se jednalo o závadu tak můžete přinést k reklamaci na jakoukoliv naší pobočku.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 05. 2019
Mají tito sluchátka samostatný výstup na mikrofon nebo je to v 4-kanálovém jacku?
Eurostar Ostrava spol s.r.o.16. 05. 2019
Dobrý den.
Mikrofon je součástí 4-pinového konektoru takže je zde jeden společný kontakt.
15. 05. 2019
Tyto*
17. 04. 2018
Má ovládání hlasitosti? V parametrech je ANO, v komentáři NE. Předpokládám že máte špatně popis?
Michal Braný18. 04. 2018
Dobrý den, děkuji za Vaši otázku,
sluchátka nedisponují ovládáním hlasitosti. Popisek nechávám upravit. Hezký den
Lukáš Ptáček18. 04. 2018
Dobrý den, máte pravdu, jedná se o špatný popis. Sluchátka nemají ovládání hlasitosti, omlouvám se za chybu, sdělím Alza technikům aby ji opravili.
22. 12. 2017
Dobrý den, kolik váží uvedená sluchýtka ? Děkuji.
A.M.O invest s.r.o.22. 12. 2017
Dobrý den,
hmotnost je 166 gramů.
Přeji pěkný den.
Jan Dlabola04. 12. 2017
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je u těchto sluchátek doživotní záruka nebo jen jak udáváte 24měs... ?
JAKUB BERÁNEK05. 12. 2017
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Sluchátka mají záruku na 2 roky.
25. 06. 2018
Můžete prosím vysvětlit nějak vaší odpověď v kontextu popisu produktu kde na konci je doslova "legendární společnost si byla natolik jistá vytříbenou kvalitou svých výrobků, že na veškeré své produkty vyhlásila výměnou za zanedbatelný poplatek absolutní doživotní záruku, která trvá dodnes." a vy píšete že záruka je 2 roky tudíž zcela v rozporu s popisem s jakým výrobek prodáváte? BTW na CZC jsou taktéž "labelována" s doživotní zárukou....
30. 06. 2018
Mozno keby ste si precitali nasledujucu vetu po vami citovanej a klikli na odkaz, co tam je, dozvedeli by ste sa presne, o co ide. V zasade ide o to, ze na kazdy vyrobok je zakonom stanovena zarucna doba 2 roky, takze pripadne zavady na vyrobku mozte reklamovat u predajcu, kde ste to kupili (a reklamacia nemusi byt vzdy uspesna). Pri sluchatkach znacky Koss mate aj inu moznost, a to obratit sa na distributora a u neho si uplatnit dozivotnu zaruku. V takomto pripade Vam za mierny poplatok pokazene alebo poskodene sluchatka opravia, vymenia za rovnaky model, alebo (ak sa dany model uz nepredava) za iny model v rovnakej cenovej kategorii.
07. 01. 2019
Pokud balení sluchátek neobsahuje jedinečný kód, doživotní záruka uplatnit nejde.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.