Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa KNEIPP Maslo pre starostlivosť o chodidlá 100 ml, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu KNEIPP Maslo pre starostlivosť o chodidlá 100 ml ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k KNEIPP Maslo pre starostlivosť o chodidlá 100 ml vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, taky bych se přidal. potřeboval bych měsíček a rozmarýn a nevím jak to tam zvolit. důležité. Děkuji moc
13. 12. 2017
Dobrý den,
děkuji za váš dotaz. Doporučuji Vám obrátit se na podporu Alza.cz https://www.alza.cz/kontakt nebo na telefonním čísle 225 340 111. Hezký den.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
17. 11. 2017
Dobrý den, psala jsem už na jeden odkaz u informací o zásilkách, ale když už jsem zboží objednala, tak pro jistotu. Krém a sůl od značky Kneipp chci s měsíčkem a rozmarýnem! Máte u zboží obrázek i s pomerančovým olejem, ale nikde žádnou možnost výběru. Už se mi stalo u jiného prodejce, že mi omylem zaslali s olejem. Takže děkuji za správnost.
Hezký den
neee, s pomerančovým olejem nechci.. chci tento, pokud ho nemáte, jiný mi neposílejte a udělejte si na stránkách pořádek, máte tam fotky obou dvou druhu! Odkaz do neznáma
19. 11. 2017
Milá paní, jsem poněkud překvapen Vaší reakcí. Požadavky na "pořádek" prosím adresujte přímo prodejci (Alza), nikoli zákaznickému diskusnímu fóru, kde si zákazníci navzájem sdělují zkušenosti a rady k produktům.
Pokud chcete objednávku zrušit, obraťte se přímo na Alzu, pokud chcete zboží vrátit, můžete využít své právo zboží v zákonné lhůtě vrátit.
Pokud chcete bližší informace o dostupnosti přípravku bez pomerančového oleje, obraťte se přímo na firmu Kneipp.
18. 11. 2017
Kneipp Máslo pro péči o chodidla obsahuje jak měsíčkový extrakt, tak pomerančový olej i rozmarýnový olej. Bohužel, čeští (pře)prodejci zboží, Alzu nevyjímaje, vesměs uvádí jen základní informaci o zboží. Pro podrobnosti nezbývá, než zmobilizovat znalosti cizích jazyků a podívat se na stránky výrobce. V tomto případě fy Kneipp.
Stránky fy Kneipp k produktu zde
Odkaz do neznáma
18. 11. 2017
no děkuji, ale jak říkám, chci tento: Odkaz do neznáma pokud nemáte, s pomerančovým olejem mi nezasílejte! na stránkách máte obrázek obou dvou druhů, tak si to dejte dopořádku!
Tomáš Jareš18. 11. 2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Fotografie jsou pouze ilustračního charakteru. Doufáme, že Vám naše odpověď pomohla. V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat. Externí redakce Alza.cz
18. 11. 2017
No tak to my tedy moc nepomohla.. ilustrační charakter je fajn, ale když pak zákazníkovi pošlete jiný druh zboží, než který si chtěl objednat, tak tedy nevím.. máte tam mít možnost zaškrtnutí výběru.. jak jsem psala, chci s zboží s měsíčkem a rozmarýnem, pokud mi dorazí něco jiného, vrácení zboží bude na Vaše náklady! Hezký den!
Tomáš Jareš18. 11. 2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Mrzí mě Vaše špatná zkušenost, já zde v diskusi nemohu měnit objednávku. Doporučuji Vám obrátit se na podporu Alza.cz https://www.alza.cz/kontakt nebo na telefonním čísle 225 340 111. Doufáme, že Vám naše odpověď pomohla. V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat. Externí redakce Alza.cz
16. 11. 2017
Dobrý den, při zadání Kneipp máslo na chodidla máte u zboží 2 obrázky - jeden s pomerančovým olejem a druhý s rozmarýnem. Více rozepsané nebo zaškrtnutí na výběr nemáte. Už se mi stalo u jiného internetového prodejce, že jsem si objednala máslo s rozmarýnem a přišel mi místo toho s pomerančovým olejem. Máte tedy oba dva druhy? Děkuji za info
Diana Michalová16. 11. 2017
Dobrý den, děkuji za upozornění na zmatený popisek. V tomto případě by se s největší pravděpodobností mělo jednak o máslo s měsíčkem a rozmarýnek. Rozporuplnost popisku jsem nahlásila a v co nejkratší době dojde k jeho nápravě.
20. 11. 2017
Tak s největší pravděpodobností se o měsíček a rozmarýn nejedná, když jste mi samozřejmě i přes několik upozornění zaslali pomerančový. Nechápu, proč tedy obrázek s rozmarýnem máte pořád k zobrazení a aspon si to nesmažete. Akorát klamete zákazníky. Hlavně že si zas nějaký blbec objedná a zaplatí!
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.