Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa iget HOMEGUARD HGDVK46704, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu iget HOMEGUARD HGDVK46704 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k iget HOMEGUARD HGDVK46704 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den,
je pro činnost kamerového systému nutná instalace HDD? Jde mi jen o možnost monitorování přes PC či tablet v reálném čase, nahrávání záznamu nepotřebuji.
Děkuji, s pozdravem J.T.
29. 07. 2018
Odpovím si po čase již sám - vyzkoušeno, instalace HDD není nutná...
08. 06. 2018
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o doporučení SATA Disku ke kamerovému systému iGET HOMEGUARD HGDVK46704. Děkuji za odpověď
16. 01. 2020
Dobrý den, seznam doporučených disků ze stránek výrobce zde:
Odkaz do neznáma
11. 06. 2018
Pevné disky pro záznam digitálního videa viz kategorie Alza. Osobne mam WD Red 4TB.
Jan Soukup07. 05. 2017
Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jak připojit externí HDD, aby se na něj dalo přímo nahrávat.
Disk jsem zkoušel jak klasický externí USB,tak SATA, naformátovaný na požadovaný FAT32, jeden svazek i rozdělený,ale ve správě disků není vidět. V položce zálohování ho DVR najde.
Jan Soukup07. 05. 2017
No,tak si odpovím sám.
Uvnitř DVR má být umístěn interní HDD, na který se záznamy ukládají. V popisu výrobku je sice uvedeno, že je dodáván bez HDD,ale člověk se už nikde nedozví, jak a jaký HDD se má vložit.
Nebo že by tam měl být, ale v rámci větších obratů je před uvedením do prodeje demontován a pak důvěřivému českému zákazníkovi nabízen za skvělou cenu k dokoupení?
Nebo proč nikde není napsáno, že je potřeba DVR rozebrat,koupit SATA HDD a tak a tak ho tam vložit? Je přeci spousta lidí, kteří vůbec netuší, že to tak i jen může být...
Alzo,co mi k tomu řeknete??
30. 11. 2018
A jaký by byl podle Vás nejlepší? Potřebujete a zaplatíte 6TB, nebo Vám stačí 2TB?
Přeci to je věc každého a proč bych si měl kupovat 6TB když mi stačí menší.
Stejně by jste ho musel zaplatit. Je to stejné jako se nedává paměťová karta k fotoaparátům.
02. 12. 2018
Nejde o to, že v zařízení disk není,ale o to, že to není nikde v návodu uvedeno. A je spousta lidí, kteří to prostě nevědí a musí se k tomu nějakým způsobem dopracovat.
A mimochodem stačí 0,5TB disk. Uloží se na něj cca 4 dny nahrávání...
Tak si , prosím, nejdříve přečtěte pořádně dotaz, než na něj odpovíte. Děkuji
02. 12. 2018
Promiňte ale aniž bych se chtěl zastávat alza nebo kohokoliv jiného, Váš dotaz nebo spíš připomínka byla ve stylu, on tam disk byl ale někdo ho ukradl a bude ho prodávat samostatně. Myslím, že z logiky věci vyplývá stejně jako u zmiňovaných fotoaparátů, že tam paměťové médium není a je nutné si ho dokoupit. Zařízení pracuje v obou případech bez něj.
K čemu by byl 500 GB disk když chci tam dát 6 TB? Proč bych ho měl platit?
Děkuji za pochopení
02. 12. 2018
S tím, že ho před prodejem demontovali,bylo spíš takové zamyšlení. Už jsem se s tímto postupem bohužel setkal. Nějaké zařízení bylo prodáváno za super cenu a bylo k němu potřeba dokoupit příslušenství za raketu, přičemž výrobce a jiné e-shopy ten samý produkt prodávali nepatrně dráž i s příslušenstvím, které mělo být součástí výrobku.
Ale opravdu můj dotaz byl primárně na to, proč není uvedeno v návodu,jak je potřeba disk nainstalovat... Přeci jen pro většinu zákazníků není normální"lézt do zařízení" zvlášť v době záruky.
UNICO v.o.s.03. 12. 2018
Přístroj funguje i bez toho aby se do něj lezlo. Ale máte pravdu, že by to tam být uvedeno mělo. Ale mě ani nenapadlo, že by měl být s HD. Stejně jako to většinu lidí nenapadne u fotoaparátů. Ani nevím zda to je někde uvedeno.
Tomas rajnys03. 08. 2022
Dobrý den, včera mi přestalo fungovat P2P připojení, v nastavení kamer je napsáno prostě status OFFline a nedostávám Ip adresu nat serveru, mám přes virtual servers nastavených pár portů,abych se na to dostal přes veřejnou adresu, to mi funguje odkudkoliv. Ale aplikace P2P nejede, nevím jestli nemaj nějaký výpadek nebo co se stalo. Nastavení mám už takhle dva roky a šlapalo to krásně až do včera. Vůbec jsem na to nehrabal, je to furt stejně nastavený.. Vrtám se v tom teď už asi 5hodin a furt na nic nemůžu přijít díky..
11. 08. 2022
Dobrý den,
bohužel takto z popisu nemůžeme poznat kde by mohl být problém, doporučím obrátit se na podporu výrobce či poskytovatele.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
Aleš Říha07. 08. 2022
Mám stejný problém…povedlo se to někomu zprovoznit?
Tomas rajnys07. 08. 2022
dobrý den. nefungují servery poskytovatele... trvá už dlouho nevím jestli to daj dohromady doufam že jo.. nechci kupovat jiný kamery
Aleš Říha07. 08. 2022
Mám stejný problém…povedlo se to někomu zprovoznit?
Milan Škrábal07. 08. 2022
Řeším úplně stejný problém..
Tomas rajnys07. 08. 2022
dobrý den. nefungují servery poskytovatele... trvá už dlouho nevím jestli to daj dohromady doufam že jo..
Milan Škrábal07. 08. 2022
Řeším úplně stejný problém..
Milan Škrábal07. 08. 2022
Řeším úplně stejný problém..
16. 05. 2021
Dobrý den. Mohu připojit ke kamerám mikrofon. Děkuji
Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Kosmonautů 15, příspěvková organizace16. 05. 2021
Dobrý den. O možnosti připojit externí mikrofon nevím, Na zadní straně zařízení sice je audiovstup, ale pouze jeden.
15. 04. 2021
Dobrý den,
od jaké vzdálenosti je kamera schopna zaostřit?
Děkuji.
16. 04. 2021
Dobrý den,
dle těchto parametrů:
Hlavní parametry kamer iGET HOMEGUARD HGPRO728, které jsou součástí setu:
- vysoké rozlišení HD 720p (1280x720)
- odolnost proti prachu a vodě IP66
- noční vidění až do vzdálenosti 30 m (obsahuje 36 přisvětlovacích LED diod o průměru 5 mm )
- úhel záběru: 90°
- senzor 1/4" CMOS, 1.0MP, f = 3.6 mm
- rozlišení PAL/NTSC: PAL: 25fps 720p, NTSC: 30fps 720p
- gamma korekce: 0,45
- automatické přepnutí denního/nočního režimu
- elektronická závěrka (electronic shutter) 1/50 - 1/100 000 NTSC/PAL
- vyrovnání jasu / kompenzace protisvětla (backlight compensation)
- podpora snímání v širokém kontrastním poměru - WDR (Wide Dynamic Range)
- odstup signál/šum: více než 50 dB
- životnost infračervených LED: 10 000 h
- materiál těla kamery: hliník
- provozní teplota -20°C až +50°C
- konektory: video BNC, napájecí
- délka kabelu od kamery po konektory: 50 cm
- připojení pomocí dodaného napájecího/video kabelu 18,3 m (obsahuje video i napájení v jednom kabelu)
- rozměry
Michal Pakandl24. 03. 2021
Prodluzovaci kabel je v nabidce? hledam, nenachazim. nebo je to dalsi z produktu bez prislusenstvi?
25. 03. 2021
Dobrý den, další kabely apod. je možné zakoupit přímo ze servisu výrobce pomocí formuláře zde:
Odkaz do neznáma
Antonín Kračman04. 12. 2020
Dobrý den, zařízení po několika měsících začalo vykazovat chybu na disku. Zkusil jsem jiný disk, ale znovu se po několika dnech vyskytla chyba a zařízení nenahrává. Lze reklamovat pouze jednotku? Instalace kamer a rozvody kabeláže po objektu zabrala 2 dny. Díky za odpověď
Marcel Suchomel02. 02. 2021
Dobrý den, pomohla reklamace disku? Já s tím bojuji již několik let. I po výměně disku (a vždy doporučený 24/7) vždy běží pár dní a chyba. Stačí provést Format, ale pal se chyba objeví zase. Někdy druhý den, někdy později. I při chybách disk normálně nahrává, ale po více chybách zahlásí v logu Remove a já musím udělat opět Format.
UCTAM Czech Republic and Slovakia s.r.o.02. 02. 2021
Dobrý den, pomohla reklamace zařízení. Reklamoval jsem pouze zařízení, po cca měsíci mi bylo vyměněno. Zatím běží bez problému
12. 12. 2020
Dobrý den,
ano, lze reklamovat pouze jednotku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
07. 12. 2020
Dobrý den, ano určitě je možné reklamovat pouze hlavní jednotku. Ideálně k ní přiložte i její napájecí adaptér. Za komplikace se omlouváme ale servis vše vyřeší.
04. 11. 2020
Dobrý den je v CZ i ovládací program nebo jen návod. Děkuji
05. 11. 2020
Dobrý den, v CZ je manuál a celé hlavní nastavení systému. Program na PC a aplikace je EN ale je spíše jen o ikonách kde CZ není potřeba.
Tomáš Weis25. 10. 2020
Dobrý den. Nemohu se vzdáleně připojit přes aplikaci v mobilu ke kamerám
26. 10. 2020
Dobrý den,
Máte nainstalovanou správnou aplikaci a nastaven přístup přes P2P protokol?
Jestli ano napište mi na mail a domluvíme se na dalším postupu
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.