Obnoviť stránku

Diskusia k iget HOMEGUARD HGDVK46704

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa iget HOMEGUARD HGDVK46704, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu iget HOMEGUARD HGDVK46704 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k iget HOMEGUARD HGDVK46704 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
iget HOMEGUARD HGDVK46704 - Kamerový systém
iget HOMEGUARD HGDVK46704
Predaj skončil
Príslušenstvo Poradňa a návody 32 Recenzie 6
Dobrý den, je pro činnost kamerového systému nutná instalace HDD? Jde mi jen o možnost monitorování přes PC či tablet v reálném čase, nahrávání záznamu nepotřebuji. Děkuji, s pozdravem J.T.
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o doporučení SATA Disku ke kamerovému systému iGET HOMEGUARD HGDVK46704. Děkuji za odpověď
Dobrý den, potřeboval bych poradit, jak připojit externí HDD, aby se na něj dalo přímo nahrávat. Disk jsem zkoušel jak klasický externí USB,tak SATA, naformátovaný na požadovaný FAT32, jeden svazek i rozdělený,ale ve správě disků není vidět. V položce zálohování ho DVR najde.
Dobrý den, včera mi přestalo fungovat P2P připojení, v nastavení kamer je napsáno prostě status OFFline a nedostávám Ip adresu nat serveru, mám přes virtual servers nastavených pár portů,abych se na to dostal přes veřejnou adresu, to mi funguje odkudkoliv. Ale aplikace P2P nejede, nevím jestli nemaj nějaký výpadek nebo co se stalo. Nastavení mám už takhle dva roky a šlapalo to krásně až do včera. Vůbec jsem na to nehrabal, je to furt stejně nastavený.. Vrtám se v tom teď už asi 5hodin a furt na nic nemůžu přijít díky..
Dobrý den. Mohu připojit ke kamerám mikrofon. Děkuji
Dobrý den, od jaké vzdálenosti je kamera schopna zaostřit? Děkuji.
Prodluzovaci kabel je v nabidce? hledam, nenachazim. nebo je to dalsi z produktu bez prislusenstvi?
Dobrý den, zařízení po několika měsících začalo vykazovat chybu na disku. Zkusil jsem jiný disk, ale znovu se po několika dnech vyskytla chyba a zařízení nenahrává. Lze reklamovat pouze jednotku? Instalace kamer a rozvody kabeláže po objektu zabrala 2 dny. Díky za odpověď
Dobrý den je v CZ i ovládací program nebo jen návod. Děkuji
Dobrý den. Nemohu se vzdáleně připojit přes aplikaci v mobilu ke kamerám

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB13