Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa HUAWEI Y6 Prime (2018) zlatý, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu HUAWEI Y6 Prime (2018) zlatý ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k HUAWEI Y6 Prime (2018) zlatý vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den,
ano, daný produkt lze nabíjet bezdrátově.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
11. 12. 2018
Co znamena 30 dni premium?
David Mašek15. 12. 2018
Dobrý den, jedná se o 30 denní neplacené členství v Alza Premium, více informací naleznete zde https://www.alza.cz/alzapremium
07. 12. 2018
Dobrý den dovezou my ten mobil do Štědrého dnu
Ondřej Pilát10. 12. 2018
Dobrý den, ano.
12. 11. 2018
Dobry den, jakou ma tento telefon "kostru"? Plast, kov nebo sklo? Chteli bychom ho pro dceru, tak kdyz spadne, tak aby hned nepraskl uplne cely.
Pripadne prosim o doporuceni podobneho typu, co je odolny. Dekuji.
Jana Horová23. 11. 2018
je plastový ale vyřeší to nějaké anti knock pouzdro z Číny za stovku :) já jsem zatím spokojená
25. 09. 2018
Dobrý den, je tento telefon vhodný i pro geocaching? Jak zde funguje GPS?
27. 09. 2018
Telefon používá moje máma, GPS funguje perfektně, v případě potřeby ke sdílení polohy stačí. Aplikaci Geocaching tam nainstalovanou nemá, ale nevím proč by nemělo fungovat.
MeluTech s. r. o.10. 09. 2018
Dobry den. Ma tento telefon 4G (LTE) internet.
Dakujem.
David Mašek11. 09. 2018
Dobrý den, ano tento model podporuje LTE
04. 09. 2018
Dobrý deň, aká je dĺžka a šírka telefónu v cm?
Ondřej Horák04. 09. 2018
Dobrý den,
Délka je 15,2 a šířka 7,3 cm.
Hezký zbytek dne
31. 08. 2018
Dobry den po zakladnom nastaveni mobilu zvuk vôbec nefunguje je dnes zakupeny avsak pri pouziti sluchadiel zvuk funguje nepomohlo ani vypnutie a zapnutie,restart,zvuk mam na maxime takze je zapnuty
David Mašek03. 09. 2018
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace s tímto telefonem.
Může se jednat o závadný kus, takže Vám doporučím jeho reklamaci a provést výměnu za nový kus.
23. 08. 2018
Dobrý den, objednal jsem tento model 21.08 jelikož máte uvedeno že je skladem. Ale v objednávce ukázáno že očekáváte telefon až 31.08. Proč píšete že telefon je skladem?
David Mašek24. 08. 2018
Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Prosím o zaslání čísla Vaší objednávky.
24. 08. 2018
178117205
Remeš Antonín12. 07. 2018
Dobrý večer má se telefon 3 krát vibít když je noví
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.