Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa HUAWEI P9 Lite mini Black, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu HUAWEI P9 Lite mini Black ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k HUAWEI P9 Lite mini Black vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den. Chci se zeptat jaké jsou výhody či nevýhody, lépe řečeno rozdíly mezi tímto telefonem a telefonem Huawei P9 Lite (2017). Děkuji za odpověď.
A.M.O invest s.r.o.24. 01. 2018
Dobrý den,
Huawei P9 Lite (2017) je výkonnější, má kvalitnější FullHD displej i fotoaparát má lepší.
Přeji pěkný den.
Ondřej Kuliš24. 01. 2018
Dobrý den, děkuji za Vaši otázku. Hlavní rozdíly jsou poměrně zásadní. Huawei P9 Lite 2017 má výkonnější procesor, více jader, více RAM, dále disponuje funkcí NFS a má lehce vyšší výdrž. Tento telefon mohu doporučit. Hezký den
Martina Melošová14. 11. 2017
Dobry den je tento telefon lokalizovany na slovansko ?
Tomáš Jareš14. 11. 2017
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Při instalaci by mělo být možné zvolit slovenštinu.
Doufáme, že Vám naše odpověď pomohla. V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat.
Externí redakce Alza.cz
06. 10. 2018
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je vynucené využívání čtečky otisku prstů nebo zda je to volitelný doplněk (z jedné z recenzí jsem nabyl dojmu, že to nelze vypnout). Předem děkuji za odpověď.
Iva Kindlová08. 10. 2018
Telefon byl vybrán pro staršího pána (tatínkovi je 88), byl zrušen pin kód, tak se nemusí přihlašovat ani heslem ani otiskem prstu, telefon plně vyhovuje a je jednoduchý pro ovládání
Ondřej Pilát08. 10. 2018
Dobrý den, jedná se o volitelný doplněk.
13. 09. 2018
Dobry den, prestala nam fungovat cast displeje, pas o tloustce cca 1 cm. Nicmene velmi zridka se stane, ze chvilku reaguje. Muzete mi napsat, jestli mate zkusenosti s tim, zda staci factory reset, nebo je to na reklamaci?
25. 09. 2018
Dobrý den přeji,
u tohoto typu závady mohou být 2 příčiny - softwarová nebo hardwarová. Určitě zkuste, jestli se problém objevuje i v Safe Mode, pokud ho telefon má. Pokud se problém v Safe Mode neprojevuje, jde o problém software a mohl by pomoct factory reset, ale toto je až poslední řešení.
Pro ověření HW problému také mívají telefony schované Service menu, kde je možné funkčnost displeje a celého zařízení otestovat. Menu bývá přístupné vytočením speciálního čísla.
Nakonec zbývá jen možnost výměny displeje.
13. 09. 2018
Dobrý den, jakou to má paměť
David Mašek21. 09. 2018
Dobrý den,
vnitřní paměť telefonu je 16 Gb.
31. 08. 2018
vpopisu je 3g/lte a v podrobnostech ze 4g/lte co je realita
02. 09. 2018
Telefon podporuje 4G/LTE.
27. 08. 2018
Koľko má palcov.
28. 08. 2018
...veď to je na stránke Alzy!...
...5 palcov...pre tých, čo majú problém s čítaním stránok...
04. 08. 2018
Prečo mi ukazuje cenu 122,90 a ked ho dam do košika tak cenu 134,90 tak aka je prava cena ?
09. 08. 2018
...toto je otázka na Alzu, ja som ho kúpil za cenu, ktorá bola v ponuke...
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.