Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa ELECTROLUX EHH6240ISK, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu ELECTROLUX EHH6240ISK ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k ELECTROLUX EHH6240ISK vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, zajímalo by mě, zda má tato deska klasickou zástrčku, nebo je potřeba zapojení od eletrikáře. Děkuji
Petr Gebelt16. 05. 2016
kupoval jsem jí zde - má 4 dráty na připojení - nikoli klasickou zásuvku
Markéta Ikráthová05. 05. 2022
Dobrý den
Na stránkách výrobce je v návodu na zapojení použít kabel 4x2.5mm.
Tak bych se chtěl zeptat, jestli tedy stačí nechat pouze vyvedený kabel 4x2.5 na přípravu zapojení?
Děkuji
09. 05. 2022
Dobrý den, pokud je to takto opravdu uvedeno na stránkách výrobce, tak ano.
Se srdečnými pozdravy
Lukáš Mezírka22. 09. 2021
Dobrý den,
chtěl jsem koupit tuhle indukční desku, ale při hledání recenzí jsem narazil na tento komentář:
Deska funguje pouze v režimu praví a levá strana. Každá strana má svoje napájení a umí sepnout pouze jednu plotnu z každé strany, takže i když máte 4 plotnovou desku, ale vařit reálně můžete pouze na dvou. Jinak to přepíná, cvaká a snaží se rozpalovat jednu nebo druhou plotnu z každé strany. Tato vlastnost nám byla sdělena až technikem, který byl u nás na reklamaci. Následně konzultována přímo s výrobcem. Nejedná se o vadu, nicméně používat všechny plotny najednou nejde..
Můžete mi potvrdit, že výše uvedené tvrzení je pravdivé? Děkuji za informaci. Děkuji.
S přáním pěkného dne
25. 09. 2021
Dobrý den,
děkuji za trpělivost.
Popis, který jste nám poskytl má možnou příčinu zapojením pouze jedné fáze. Pak je možné, že nefungují obě strany současně. Správně by měla byt deska zapojena na dvě fáze s jištěním 2x16A. Pokud bude deska dobře zapojena dle návodu, tak by neměl být problém využití v plném výkonu. Připojení musí provádět autorizovaný elektrikář s příslušnou vyhláškou.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 12. 2020
Dobry den,
Od zaciatku mam problem s dvomi pravymi varnymi zonami, ktore mi vyhadzuju poruchu s kodom F, co je podla navodu nespravny riad. Pri pouziti toho isteho riadu na dvoch lavych varnych zonach funguje vsetko bez problemov. Za priblizne dva tyzdne prevadzky sa mi podarilo asi dvakrat spustit aj prave varne zony (ale bola to skor nahoda), takze zapojenie by malo byt v poriadku.
21. 12. 2020
Dobrý den, pravděpodobně se bude jednat o závadu. V tomto případě prosím, zda-li byste mohli kontaktovat servisní středisko Odkaz do neznáma Zde Vám dovedou po telefonu zjistit, kde se stala chyba či o jakou závadu se jedná.
14. 10. 2020
Dobrý den, koukám, že je již možnost, aby mi spotřebič někdo od vás i nainstaloval, je to i s odinstalací toho původního?
Děkuji
15. 10. 2020
Dobrý den,
bohužel odinstalace starého spotřebiče není možná. kolegové jsou schopni odvézt starý spotřebič v případě zvolení této služby, ale bohužel nejsou schopni spotřebič odinstalovat.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
06. 05. 2020
Dobrý den, prosím chtěla bych si koupit tuto varnou desku, v lince mám vyrizlou díru 49x56 cm, prosím můžu si u Vás ověřit rozměry časti desky která se bude pasovat do vyřízlé díry? Mockrát předem děkuji
07. 05. 2020
Dobrý den,
v galerii máme přesné rozměry na výřez desky a jsou 49x56cm, takže pro Vás ideální výběr
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 03. 2020
Dobry den.Na tejto varnej doske mi nefunguju (hlasi chybu E 4 ) hrnce s dvojitym dnom.neviete kde by mohla byt chyba ??
Dakujem
16. 03. 2020
Dobrý deň,
je dost možné že se jedná o chybu samotné desky, hlásí tuto chybu i u jiného kuchyňského vybavení (pánvice, hrnce atd...). Pokud ne, doporučujeme, aby jste vaši desku zanesl na jednu z našich poboček, a naši kolegové ji následně pošlou našich servisním technikům na reklamaci.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
PETRAPACK s.r.o.24. 05. 2019
Dobrý den, na kolika ploténkách funguje funkce Power Boost? Děkuji
25. 05. 2019
Na dvou předních
Gabriela Marková25. 05. 2019
dobry den, na dvou prednich
Jakub Jejkal24. 02. 2018
Dobrý den rád bych věděl způsob zapojeni desky. Je klasicky na 220V zásuvku se samostatným jističem 16A 20A 32A ?
Na ten příkon bych 6600 W mi to přijde zvláštní
Pavel Trmal26. 02. 2018
Dali jsme na 2x16A jistič, 2+2 plotýnky má jistič přes krabici
23. 11. 2017
Dobrý den, zajišťuje Alza i demontáž stávající desky a zapojení nové? Za jakou cenu? Jak je možné označit při objednávání? Děkuji Jitka
JAKUB BERÁNEK01. 12. 2017
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Tuto službu aktuálně nenabízíme, nicméně váš zájem registrujeme a do budoucna nemůže vyloučit spuštění i této možnosti.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.