Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa DJI Mavic Air Onyx Alpine White, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu DJI Mavic Air Onyx Alpine White ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k DJI Mavic Air Onyx Alpine White vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
dobrý deň je na lietanie potrebný wifi signál alebo nie odpoveď čo najskôr prosím
08. 07. 2018
Naserem ti do ust co najskor, co ty na to?
08. 07. 2018
to hovor svojej materi ti *****
10. 08. 2021
Dobry den, lze k tomuto dronu jeste objednat baterii? Nikde je nemohu najit a podle toho, co jsem cetl, DJI uz je nevyrabi. Je mi predem lito cloveka, ktery si v tuhle chvili drona koupi s jednou baterii, protoze az mu po par desitkach letu odejde, muze s velkou pravdepodobnosti celeho drona vzit a vyhodit.
11. 08. 2021
Dobrý den,
baterii již není možné doobjednat. Není již ani v nabídce u dodavatele.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jan Kaiser06. 07. 2021
Dobry den, prekvapilo me, ze mate v nabidce Mavic Air. Kolik je v setu baterii? Je mozne nahradni baterie koupit? Nechtel bych se ocitnout v situaci, kdy si u vas koupim ne uplne levnou hracku a pak zjistim, ze uz k ni nesezenu baterie.
07. 07. 2021
Dobrý den,
balení obsahuje 3x Baterii
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
10. 08. 2021
Tak to je sice lepsi vychozi pozice, nicmene i tak se da predpokladat, ze za par mesicu uz proste baterie nesezenete ani na ebay, ty puvodni 3 baterie vam za nejake 2 roky odejdou a drona muzete zahodit.
Libor Sýkora31. 05. 2021
Dobrý den, je možné přikoupit další akumulátory na tohoto drona?
02. 06. 2021
Dobrý den,
bohužel ne, baterie se již nedá od dodavatele objednat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Vojtěch Navrátil09. 11. 2020
Dobrý den, prosím o informaci, zda-li do ovladace je mozne vlozit telefon Iphone 11 a Samsung Galaxy S20? A v pripade zakoupeni dornu, je mozne si tento nechat na Alze v Holesovicich slozit? Dekuji za odpoved, Vojtech Navratil
13. 11. 2020
Dobrý den,
Ano oba telefony se do ovladače vejdou. Sestavení dronu není potřeba dron je již sestaven od výroby.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
22. 09. 2020
Dobrý deň,
je DJI Goggles podporovaný s týmto dronom?
23. 09. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. Dle oficiálních webových stránek výrobce jsou tyto dva produkty kompatibilní.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
14. 06. 2020
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli tento model má funkci automatického přistání při ztrátě signálu nebo slabé baterii?
Petr Tesar15. 06. 2020
ano, má
04. 11. 2019
Dobrý den, je u tohoto dron nějaké věkové omezení?
05. 11. 2019
Dobrý den,
doporučený věk je od 14 let.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
25. 08. 2018
Chci se zeptat... U noveho drona je zdarma jako bonus baterie navic,když přepnu na rozbalené zboží,cena je sice ponížena,ale baterie už tam jako bonus není. Není to trosku vychytralý tah? Po koupi baterie navic je cena ještě vetší,než u nového zboží. Děkuji za odpověď.
David Mašek29. 08. 2018
Dobrý den,
bohužel u rozbaleného zboží již není k výrobku promo dárek zdarma. Ten je pouze u nového zboží, kde je tento dárek omezen počtem prodaných kusů.
07. 05. 2018
Dobrý den,
dron jsem zakoupila minulý týden. Při obou dosavadních letech jsem dostávala červené upozornění na chybu vrtulí (doslovné znění si nepamatuji), které trvalo různě dlouhou dobu, někdy jen několik sekund, jindy minuty. Jak mám nyní postupovat?
David Tejzr18. 05. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz.
Doporučuji situaci sledovat, doporučuji vrtule přitáhnout.
Pokud bude i nadále zobrazovat, doporučuji reklamovat - lepší než riskovat případný pád.
Hezký zbytek dne.
18. 05. 2018
Dobrý den,
v tomto pripade, ak mate zariadenie este v zaruke, by som nevahal skusit zadat urcite reklamaciu, nech sa na to pozriet radsej technik priamo v servise.
Dakujem velmi pekne
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.