Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa De'Longhi Magnifica S ECAM 22.110 B, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu De'Longhi Magnifica S ECAM 22.110 B ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k De'Longhi Magnifica S ECAM 22.110 B vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den,
kudy se sype již namletá káva? Mohu mít v nádobě zrnková kávu a použít pro uvaření kávy manželce mletou zrnkovou bezkofeinovou kávu aniž bych vyndával připravenou zrnkovou kávu?
Děkuji
26. 06. 2017
Dobrý den, mletá káva se sype do násypky jak bylo napsáno přede mnou. Popis jak připravovat kávu z předemleté kávy je v návodu v kapitole 11.7. Je možné použít max. jednu plnou odměrku a tím pádem připravit jednu kávu.
24. 06. 2017
Dobrý den, mletá káva se sype do malého otvoru uprostřed víka nádobky na zrnkovou kávu.My používáme pouze zrnkovou kávu, ale používání obou druhů kávy bez vyndavání zrnkové lze.V návodu je postup.
19. 07. 2017
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na odvápňovací funkci tohoto kávovaru. Znamená to, že kávovar pouze signalizuje potřebu odvápnění a nebo se odvápňuje sám? Např. v porovnání s modelem DeLonghi ECAM 21.117 SB Magnifica. Děkuji
Martin Bednár21. 07. 2017
Dobrý deň, sám to určite nerobí a len signalizuje červenou ledkou, že je potrebné odvápniť.
Zatiaľ som sa nestretol s kávovarom, ktorý by sa odvápňoval sám. Vždy je potrebné vykonať odvápnenie ručne pomocou prípravkov na to určených. Vyskúšal som kde čo, ale najlepšie je https://www.alza.cz/delonghi-ecodecalk-d371305.htm?o=1
14. 04. 2018
Dobrý deň, mám otázku ohľadne filtru je už v balení 1ks pribalený alebo ho treba dokupiť? a ako často ho treba meniť?
31. 10. 2021
v baleni nie je filter, iba odvapnovac
David Mašek14. 04. 2018
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.
V balení je 1 ks filtru, výměna filtru se má provádět dle doporučení výrobce 1x za 3 měsíce.
Matej Urbanovič27. 03. 2020
Dobrý deň, neviem ako to bolo v minulosti, ale aktuálne výrobca do krabice k tomuto kávovaru žiadny filter vody nepridáva. Musel som si ho zakúpiť zvlášť. V balení je jedine jednorázová odvapnovacia sada.
11. 08. 2021
Ano, výrobce už nedodává v balení žádný filtr. Kupoval jsem 08.2021.
Martin Polák04. 08. 2017
Zde mi ta cena nepřijde jako masakr, za tuto cenu se to běžné prodává i jinde.
06. 08. 2017
Je to velmi slušný kávovar,který splňuje všechno co od něho čekám
Nicola Sopková08. 01. 2020
Dobrý den,
objednala jsem daný kávovar a balení neobsahuje filtr. Je to v pořádku? Myslela jsem, že balení 1 ks filtru obsahuje a dost mě to překvapilo.
14. 01. 2020
Dobrý den,
Děkuji zaVáš edotaz. Vodní filtr by měl být součástí balení, pokud jste ho neobdržela doporučím Vám zavolat na zákaznickou linku s číslem objednávky a říct kolegům, že Vám filtr chybí.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
18. 11. 2019
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je možné že tento výrobek stal ještě před týdnem 6990,- a tato cena se z několik měsíců nezměnila, ale tento týden, kdy máte,, Black friday,, slevy tento kávovar stojí 7299, -. Velice děkuji za Vaši odpověď a vysvětlení.
19. 11. 2019
Brý den, který prodejce by si dovolil pod hrozbou statisícové pokuty manipulovat s "běžnou" cenou? A díky tomu pak udat slevu 48%? :-). To je určitě nesmysl a Váš příspěvek si jistě zaslouží smazání:-)
Na druhou stranu i kdyby k manipulaci s "běžnou" cenou došlo, proč to zakazovat a pokutovat prodejce? Pokud pekařka prodá více rohlíků po 5 Kč/ks díky tomu, že je prodává se slevou 50%, je na tom něco špatného?
Internet má prakticky každý a během jedné minuty je i opice schopná na googlu, seznamu, atlasu nebo tnaflixu vyhledat textový řetězec 'typové označení výrobku, historie ceny'. A pak je i opici jasné, že nakupovat se slevou 48% se nevyplatí a raději si počká na slevu 8%, kdy bude výrobek za "běžnou" cenu po slevě, ale "bez slevy".
A pokud se určité procento nakupujících nechá obrovskou slevou zlákat? Budiž jim to přáno!!!
Zaplatí jen o trochu více, ale ten pocit, že nakoupili neskutečně výhodně, ten je přeci k nezaplacení!! Nebo ne? :-)
20. 11. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Tento model není ve slevové akci Black Friday.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
David Haviger23. 11. 2019
Protože je to bohužel běžná praxe. Lidi potom více nakupují.
01. 10. 2019
Má tento kavovar počitadlo šálků, aby se mohl použit i v menší restauraci či baru? Děkuji.
17. 10. 2019
Dobrý den,
Dle mého uvážení bohužel počítadlo nemá.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
27. 03. 2022
Dobry den, mohl bych poprosit o radu, sviti kontrolka odvapneni, to jsem udelal i vnitrek kavovaru vycistil ale furt to sviti, nevim si uz rady, muzete mi napsat na email, tel. číslo nebo co mam dal udelat
Martin Chlubna04. 09. 2019
Dobrý den,
koupil jsem si tento přístroj a všechno je (bylo) super. Káva rychle připravená a celý byt krásně provoněný. Bohužel jsem si vychutnal jen tři, protože najednou při zmáčknutí tlačítka vybraného nápoje začla blikat červená kontrolka signalizující že "Zrnka kávy jsou spotřebována (nebyla)" a nebo "Násypka na předemletou kávu je zanesená (mletou jsem nepoužil a násypka byla kupodivu taky prázdná)"
Zkusil jsem tam teda nasypat odměrku mleté kávy a po stisknutí příslušného čudlíku se rozblikala jiná chybová hláška "Byla zvolena funkce předemletá káva, ale předemletá káva nebyla nasypaná do násypky(?!)" Namletá káva někam zmizela ale nápoj žádný. Setkal se někdo s tímto problémem? Hledal jsem trochu na netu a prý by to asi mohlo být zaseknutým mlýnkem. Ale jak říkám, připravil jsem všehovšudy tři kávy.
Díky za odpověď
Chlubna Martin.
13. 10. 2021
vyskocil mlynek, reklamovat
04. 09. 2019
Dobrý den Martine
Mám ten kávovar půl roku a zatím úplná spokojenost. Používám jen zrnkovou kávu a tohle se mne nikdy nestalo.
Martin
27. 03. 2022
Dobry den, mohl bych poprosit o radu, sviti kontrolka odvapneni, to jsem udelal i vnitrek kavovaru vycistil ale furt to sviti, nevim si uz rady, muzete mi napsat na email, tel. číslo nebo co mam dal udelat
15. 01. 2019
Dobrý den,asy před měsícem jsem u vás koupila tento kavovar a při funkci dvě kávy začal točit do jednoho šálku vrchovatě a do druhého méně,prosím mohli by jste my poradit,zda to jde nějak nastavit? Předem moc děkuji.
18. 01. 2019
dobrý den,
mám jej také asi dva měsíce a do levého šálku také točí více kávy.
Nastavoval jsem si množství dle šálku, ale stejně je v levém více.
Nastavit to podle mne nejde.
26. 10. 2019
Použijte vodováhu. Pokud kávovar nestojí rovně, teče na jednu stranu více kávy než na tu druhou.
04. 01. 2020
Máme stejný problém a hledám na něj řešení. Zatím to vypadá na konstrukční chybu, u nás je také káva vlevo vrchovatě a vpravo poloprázdná.
Alza se k tomuto problému ani nehodlá vyjádřit!?
Mihay12. 11. 2018
Jaka je zaruka?
David Mašek12. 11. 2018
Dobrý den, záruka na výrobek je 24 měsíců. V případě nákupu na IČ je záruka 12 měsíců.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.