Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.
Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa CONNECT IT Wireless U-BASS tyrkysové, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu CONNECT IT Wireless U-BASS tyrkysové ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k CONNECT IT Wireless U-BASS tyrkysové vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat či můžu použít tyto sluchátka k mobilnímu telefonu xiomi ředmi 5 plus děkuji za odpoved
David Mašek18. 03. 2019
Dobrý den,
sluchátka budou kompatibilní pro uvedený model telefonu.
27. 01. 2019
Dobrý den, jaký je celkový obsah balení?
David Mašek08. 02. 2019
Dobrý den,
obsah balení je:
Bezdrátová sluchátka
Nabíjecí Micro USB kabel
3 páry náhradních silikonových náušníků (velikosti S, M a L)
Návod k obsluze.
13. 08. 2018
Dobrý den, jsou tyto sluchátka kompatibilní s mobilem Microsoft Lumia 650 ?
16. 08. 2018
aki mate bluethoth
17. 08. 2018
Mám bluetooth 4,1
02. 01. 2021
Dobrý den,
fungují sluchátka u telefonu Huawei LYO-LO1 ?
03. 01. 2021
Dobrý den,
áno malo fungovat .
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Dobrý den můžu se zeptat kdy budou sluchátka skladem? Děkuji.
05. 08. 2020
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Vypadá to že by měli být do 14 dnů cca. Už jsou na cestě k nám.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
19. 07. 2020
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, zda jsou sluchátka kompatibilní s Apple Watch series 3..?
Děkuji za odpověď
Levanská
21. 07. 2020
Dobrý den,
Ano, mělo by bez problému fungovat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
03. 07. 2020
Dobrý den můžu se zeptat jestli sluchátka se nabíjí přes nabíječku a nebo přes baterku?
Děkuji za odpověď
04. 07. 2020
Dobrý den,
sluchátka se nabíjí přes USB kabel - z adaptéru nebo USB portu počítače.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jitka Schlichtsová09. 06. 2020
Přeříkávání čísla příchozího hovoru je velmi rušivé, protože to pokračuje i po přijetí hovoru. Není možnost to nějak vypnout?
16. 06. 2020
Dobrý den,
bohužel, tuto funkci není možné vypnout.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
22. 03. 2020
Dobrý den,
sluchátka se mi bez problémů spárují s mobilem, ale při párování s notebookem (Lenovo, bluetooth adaptér 4.0) se vždy párují jako sluchátka bez mikrofonu. V okně Zařízení a tiskárny se zobrazují mj. jako vstupní zařízení, ale v Ovládacích panelech - Zvuk se jako připojená zobrazují pouze sluchátka (stereo). Sluchátka s mikrofonem (mono) to zobrazuje jako odpojená. Nevíte, co s tím? Které nastavení ještě musím změnit?
Moc děkuji za radu.
04. 06. 2020
Dobrý den,
mrzí mě, že u Vašeho výrobku došlo k poruše a je nutné ho reklamovat.
Jako nejrychlejší způsob vyřízení reklamace Vám doporučujeme obrátit se na autorizovaný servis. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde.
Pokud Vám zadání reklamace přímo v autorizovaném servisu nevyhovuje, nebo není pro Vaší značku dostupný, můžete výrobek spolu s nákupním dokladem předat na naší nejbližší prodejnu a my za Vás všechno potřebné vyřídíme.
Reklamovat můžete i online, a výrobek zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku přiložte prosím kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Pokud jste zadali reklamaci online, bylo Vám vygenerováno číslo Vaší reklamace, stačí ho viditelně uvést na balík.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
09. 03. 2020
Dobrý den. Když mi sluchátka přišly, hned jsem je dal nabíjet. Nabíjely se již přes 6 hodin, ale když se je snažím zapnout, nijak nereagují. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli je to v pořádku? Děkuji
10. 03. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Takto nedokáži posoudit. Pokud máte pocit, že jsou sluchátka vadná, zaneste je k reklamaci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.