Obnoviť stránku

Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.

Diskusia k Aiko Watch One R10

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Aiko Watch One R10, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Aiko Watch One R10 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Aiko Watch One R10 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Aiko Watch One R10 - Detské hodinky
Aiko Watch One R10
Predaj skončil
Poradňa a návody 95 Recenzie 10
Nelze stahnout aplikace, neni na google play. Bez toho, zda se, hodinky nefunguji. Podpora výrobce nereaguje. Co s tim, mam reklamovat? Proc nabizite produkt, který nefunguje?
Dobry den, vlozim sim kartu a stale mi pise “insert sim cart”. sim je od telekomu a v telefone funguje normalne. skusal som aj ine sim, hodinky ich nevedia rozpoznat. treba reklamovat produkt? dakujem, michal
Dobrý deň, ak do hodiniek chceme dať slovenskú Telekom kartu, je potrebný update pre APN? Kartu sme vložili, všetky kroky prešli podľa návodu, ale na hodinky sa nedá volať.
dobrý. stratil som krabicu a nemám ako dostať QR kód. ako vtedy pripojím hodinky ku mobilu? hodinky sú pripojené a majú v sebe telefónne čísla. ale aplikácia v mobile pyta sa na QR kód, ktorý nemám a hodinky mi ho neukážu lebo sú “pripojené”. a nemajú tlačidlo Reset. vďaka.
Je to aj s iním vzorom?
Dobrý den, dá se zakoupit extra zapínací knoflicek?
Dobrý deň, do hodiniek sme vložili SIM kartu s dátovým pripojením. Hodinky nesprávne ukazujú polohu na GPS, máme v telefóne nastavenú aplikáciu a kontakty v nej ale nedá sa na hodinky vôbec dovolať. Už sme skúšali 2 rôzne SIM karty. Baterka na hodinkách vydrží max. pol dňa a to ako hovorím sa z nich neuskutočňuje žiaden hovor. Môžete mi prosím napísať kde môže byť problém? Vopred za promptnú odpoveď ďakujem.
Dobrý den. Fungují někomu tyto hodinky s dobíjecí kartou Oskarta od Vodafonu? Pokud ano, nastavovali jste někde něco? Nám jde na hodinky pouze volat, ale z nich volat nejde (protože se do nich přes Oskartu nedostane datové nastavení povoleného telefonního seznamu). Nevíme jak to změnit. Díky, Radek.
Dobrý den, dle instrukcí jsme si pořídili SIM pouze s datovým tarifem, spárovani s aplikaci a lokalizace funguje, ale telefonovat se nedá. Operátor hlásí, ze hovor není povolen. U popisu výrobku je jasně uvedeno, ze tarif na volání není potřeba. V čem je tedy problém?
Muze dite zavolat na kterekoliv cislo z 30 ulozenych? Nebo jen na vybrana SOS cisla?

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB13