Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Acer Swift 3 Sparkly Silver celokovový, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Acer Swift 3 Sparkly Silver celokovový ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Acer Swift 3 Sparkly Silver celokovový vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobry den!
je možnost přidat k tomuto modelu RAM a SSD? Dekuju.
Acer Servis Brno16. 05. 2019
Dobrý den, tento notebook má 4 GB RAM integrované přímo na základní desce a další 4 GB v jednom slotu. Tuto paměť lze v případě zájmu nahradit za větší.
Notebook má jeden SSD v M.2 slotu, dále má jeden volný slot určený pro doplnění 2,5" HDD. V případě zájmu o přidání tohoto disku je nutné z autorizovaného servisu objednat rámeček a kabel pro připojení.
Dan ŠTĚPÁNEK13. 11. 2020
Dobrý den, jaký je nejvhodnější náhradní adaptér k tomuto modelu? díky
Jak mám rozumět tomu použity? Je po rozbalení, nebo opravě ?
03. 08. 2020
Je již jednou po opravě
Denys Shchetyna18. 12. 2019
Dobry den, som si kupil tento notebook a dakedy pocujem nejaky taky skor electricky zvuk (mikro piskot) pod klavesnicou ked trosku zatazujem notebook, neni to ventilator, je to normalne? Je to moj prvy NB preto sa pytam, dakujem
20. 12. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Nedokáži posoudit, s tímto se obraťte přímo na Acer.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
04. 12. 2019
Dobry den. Zahraju si na tomhle noťase Čeho.dekuji
Acer Servis Brno05. 12. 2019
Dobrý den, tento notebook není herní jde hlavně o pracovní nebo studentský ultrabook s odolným tělem a velkou výdrží na baterii. Méně náročné hry zvládne a při troše dobré vůle i Fortnite na nejnižší detaily.
27. 11. 2019
Dobrý deň, vyrába sa tento notebook aj so slovenskou klávesnicou?
Acer Servis Brno28. 11. 2019
Dobrý den, klávesnice má české i slovenské znaky.
25. 11. 2019
Dobrý den, prosím o informaci jaká je záruka v případě, že koupíme notebook jako podnikatel. Také prosím o informaci, zda je v tomto případě možné využít akce prodloužení záruky a 3 roky při registraci na Acer. Děkuji
Acer Servis Brno25. 11. 2019
Standardní záruka je 2 roky bez ohledu, zda byl notebook koupený na IČO nebo ne. Pokud se registrujete pro získání rozšířené tříleté záruky, tak tam také nehraje roli, zda je na IČO nebo není, pro podnikatele je jen podmínka, že firma musí být registrovaná v EU. Kompletní podmínky pro získání tříleté záruky naleznete zde: Odkaz do neznáma
Rastislav Ratulovsky13. 11. 2019
Dobry den, v diskusii som sa docitala, ze dany ntb ma moznost vlozenia HDD disku. Ak je to mozne, vedeli by ste mi pozadovany HDD podla mojho vyberu instalovat?
Dovod otazky je ten, ze by som si ho u vas zakupila, ale kedze by bol v zaruke nemozem don zasahovat a radsej by som to nechala na odbornikov a zakupila tovar uz v celku ak by to bolo mzne zo strany Alza. Dakujem, Zuzana
Acer Servis Brno14. 11. 2019
Dobrý den, notebook kupujete jako hotové zařízení, není možné v rámci prodeje konfiguraci upravovat. V případě zájmu o další disk jej po zakoupení můžete doplnit sama, záruku tím neporušíte.
09. 09. 2019
Dobry den, poprosil bych Vas o blizsi specifikace 512GB a 256GB SSD
Acer Servis Brno09. 09. 2019
Acer používá SSD od více výrobců, bez konkrétního SN daného notebooku nelze požadované informace dohledat.
04. 09. 2019
Dobrý den, má CZ klávesnici? Na obr. je jen US. Děkuji.
Acer Servis Brno05. 09. 2019
Dobrý den, tento notebook má klávesnici s českými znaky.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.