Obnoviť stránku

Poistenie zásielky

Expresné riešenie v prípade doručenia poškodenej  zásielky.

  • Prednostné vybavenie žiadosti zaručené
  • Tovar poškodený pri doprave ihneď vymeníme za nový
  • Alebo Vám vrátime peniaze

poistenie nadrozmernej zásielky
Späť na všetky služby

Ako to funguje?

  • Zakúpte si službu

    Uistite sa, že máte vybranú službu v Doprava a platby.

  • Ozvite sa nám

    Sme k dispozícii na našich predajniach alebo na zákazníckej linke +421 257 101 800, a to nepretržite 24/7.

  • Dohodneme sa

    Tovar Vám vymeníme alebo vyplatíme.

  • Vrátenie chybného tovaru

    Po vzájomnej dohode si tovar prevezmeme.

Ako dlho budete čakať? Čím skôr sa nám ozvete, tým rýchlejšie bude žiadosť riešená, ak nie aj ihneď. V každom prípade sa s Vami do max. 24 hodín spojí náš zamestnanec.

Službu si nie je možné zakúpiť spätne a je možné ju uplatniť iba 14 dní od prevzatia zásielky. Na zrýchlený režim vybavenia odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky. Kompletné podmienky služby

Kde službu nájdem?

Služba sa vzťahuje na celú objednávku a je možné ju zakúpiť  za 1,5 € v druhom kroku košíka Doprava a platba
Túto možnosť nájdete po výbere Spôsob doručenia a Platby .
volba Aplikovat ochranné sklo na detailu produktu
Ísť nakupovať

Často kladené otázky

  • Kde mám službu nahlásiť?

    Sme k dispozícii na našich predajniach alebo na zákazníckej linke +421 257 101 800, a to nepretržite 24/7.

  • Čo ak tovar už nebude na sklade?

    Dohodneme sa na alternatívnom riešení a v prípade, že nebudete súhlasiť, vrátime Vám peniaze.

  • Koľko dní mám na nahlásenie?

    Žiadosť je možné uplatiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Pre zrýchlený režim vybavenia odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky.

  • Kedy môžem očakávať nový tovar?

    Čím skôr sa nám ozvete, tým rýchlejšie bude žiadosť riešená, ak nie aj ihneď. V každom prípade sa s Vami spojí náš zamestnanec max. do 24 hodín.

  • Ako prebieha zvoz poškodeného tovaru?

    Najrýchlejší spôsob je odovzdať produkt na ktorúkoľvek našu predajňu s obsluhou. V prípade, že budete mať záujem o zvoz poškodeného tovaru, bude Vás po predchádzajúcom dohovore kontaktovať dopravca ohľadom odovzdania.

  • Musím platiť znova dopravu?

    Nie, doprava je pochopiteľne na nás. Spokojnosť zákazníka je pre nás dôležitá.

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB08