Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Redmi Note 9 Pro LTE 128 GB zelený, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Redmi Note 9 Pro LTE 128 GB zelený ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Redmi Note 9 Pro LTE 128 GB zelený vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň, telefón mi prišiel začiatkom roka, bola som veľmi spokojná. No teraz asi 3 dni mám problém s nabíjaním. Telefón je pripojený na nabíjačke- tá je plne funkčná, vyskúšala som aj iné nabíjačky...telefón nechce nabiť, ukazuje nabíjanie, ale nabije ho na Max 50 percent, a to za celý deň, keď je pripojený na nabíjačke. Problém bude zrejme v batérii. Prosím, aký je postup, napr pri reklamácii? Ďakujem za odpoveď
21. 02. 2021
Dobrý deň,
veľmi ma mrzí, že Váš produkt bol chybný a je potrebné pristúpiť k procesu reklamácie.
Ako najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie odporúčam obrátiť sa na autorizovaný servis, do ktorého by sme tovar zasielali taktiež. Zoznam autorizovaných servisov nájdete zde.
Ak Vám zadanie reklamácie priamo v autorizovanom servise nevyhovuje alebo nie je pre Vašu značku dostupný, môžete tovar spolu s nákupným dokladom pokojne odovzdať aj na najbližšej našej predajni.
Ak Vám nevyhovuje ani vyššie uvedený spôsob zadania na predajni, reklamáciu môžete podať aj na diaľku.
Stačí nám ju zaslať balíkom na adresu:
Alza.sk - reklamácie
Bottova 7
811 09 - Bratislava
Do dôkladne zabaleného balíka priložte prosím okrem nákupného dokladu ešte sprievodný list s popisom chyby. Ak ste reklamáciu na našej stránke zadávali online, vygenerované číslo reklamácie je potrebné viditeľne uviesť na balík.
V prípade, že budete mať akúkoľvek otázku, neváhajte nás kontaktovať na +421 257 101 800, prípadne môžete odpovedať na tento mail.
Prajem Vám pekný deň
13. 09. 2020
Dobrý den, má to i Obchod Play aplikaci?
Děkuji
13. 09. 2020
Dobrý den, ano, tento telefon má Google Play. Hezký den
29. 08. 2020
Pri nahrávaní napr. koncertu je zvuk prehlučený a nekvalitný? Aké máte skúsenosti z nahrávaním koncertov alebo hlasnej hudby?
31. 08. 2020
Dobrý deň,
takové zařízení není schopno nahrát čistý zvuk pokud je v okolí velký zvukový šum, je potřeba použít zvukový dekodér popřípadě kamera je schopna tuto činost kvalitně provést.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
Patrik Podhorný21. 06. 2020
Dobry den , je pravda ze na telefone je uz od vyroby aplikovane ochranne sklo?
03. 07. 2020
Áno, ale je len plastové
21. 06. 2020
Dobrý den, ano, displej je pokrytý Gorilla Glass 5. Přeji hezký den.
18. 06. 2020
Zabudli ste pripísať, že telefón dokáže natáčať 960 fps slow motion v 720p
18. 06. 2020
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Přeji hezký den.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.