Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Redmi Note 9 LTE 64 GB sivý, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Redmi Note 9 LTE 64 GB sivý ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Redmi Note 9 LTE 64 GB sivý vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň, prosím Vás, telefón sa mi z ničoho nič vypol a nejde vôbec zapnúť, ani po tom čo som ho pripojil k PC.
24. 04. 2021
Už sa mi to aj podarilo naštartovať, ak to niekomu pomôže, tak som pripojil telefón k PC, súčasne som držal tlačidlo zapnutia/vypnutia s tlačidlami hlasitosti, ale obe strany tzn. že aj +/- po dobu 1m minúty, tlačidla som uvoľnil a telefón sa zapol.
20. 04. 2021
Dobrý deň, keď mi telefón seká a hlavne pri fotení mrzne, mám ho reklamovať?
23. 04. 2021
Dobrý den,
určitě reklamaci v tomto případě doporučujeme.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 02. 2021
Dobrý deň môžem sa opýtať či má telefón aj Google? Počula som,že pri lacnejších mobiloch si treba dokúpiť. Ďakujem
12. 02. 2021
Dobrý den, tento telefon nemá žádná omezení ohledně Google služeb. Hezký den
27. 08. 2020
Obsahuje mobil notifikacnu diodu ?
27. 08. 2020
Dobrý den, bohužel ne. Přeji hezký den.
Marko Sarecvic30. 06. 2020
Dobrý deň,chcem sa opýtať či má tanto telefón v základe ochranné sklo na display? Ďakujem
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.