Obnoviť stránku

Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.

Diskusia k Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 128 GB modrý

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 128 GB modrý, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 128 GB modrý ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 128 GB modrý vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 128 GB modrý - Mobilný telefón
Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 128 GB modrý
Predaj skončil
Zdravim, dobre tomu rozumiem ze tento telefon nema NFC?
Dobrý deň, prosím Vás, kúpil som si tento telefón, ako je možné vyriešiť problém s roamingom? Po prekročení Slovenských hraníc do Poľska sa telefón odhlási od sieti a už sa neprihlási. Taktiež aj keď dám manuálne vyhľadať siete operátorov, nič nenájde, pritom na inom telefóne mi nájde mnoho sieti operátorov. Po prekročení hraníc na SK sa telefón znova prihlási na SK sieť. V nastaveniach okrem povolenia dátového roamingu som nič nenašiel. Samozrejme, reštart telefónu skúšaný, nepomohol. Sim kartou to nebude, nakoľko v pôvodnom telefóne roaming fungoval, v tomto nie. Podotýkam, nejde mi o dáta, ale o prihlásenie sa na sieť, aby bolo možné telefonovať. Ďakujem.

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB13