Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Mi 8 128 GB LTE Biely, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Mi 8 128 GB LTE Biely ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Mi 8 128 GB LTE Biely vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň, neviem či sa niekto ozve na túto otázku, ale skúsim to.
Jeden problém je s mobilom, že keď sa volá zo xiaomi mi 8 na iné číslo, tak nie je problém zavolať druhému. Ale keď ja volám na xiaomi a mobil je zapnutý, hlási mi, že stanica je dočasne nedostupná. V mobile sú 2x sim, niekedy nejde zavolať na jednu a niekedy nejdú obidve. Čo môže byť prosím za problém ? Ďakujem
22. 01. 2021
Dobrý deň,
s podobným problémom som sa u tohto typu telefónu ešte nestretol. Môže byť problém u operátora, ale takisto so slotom na SIM karty vo Vašom telefóne. V prípade druhej vady je potrebné posunúť telefón na reklamáciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
08. 07. 2019
Mám v tomto telefóne očakávať reklamy? Internet je plný článkov o reklamách v MIUI 10.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.