Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa TP-LINK Omada EAP230-Wall, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu TP-LINK Omada EAP230-Wall ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k TP-LINK Omada EAP230-Wall vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň. Dokáže zariadenie fungovat aj v rezime, kedy je v domacnosti v kazdej miestnosti toto zariadenie a pri prechode medzi miestnostami alebo poschodiami sa napriklad telefon bez prerusenia prepaja medzi zariadeniami,neviem ako presne to mate pomenovane
03. 08. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem doporučujeme kontaktovat podporu Tp-link.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
16. 09. 2022
Odpověď experta? To se učíte od O2 Guru, ne?
13. 12. 2020
Dobrý deň. Čo presne znamená že nepotrebuje samostatné napájanie a je napájané zo siete? Znamená to, že sice nepotrebuje napájanie adaptérom, ale je potrebné zakúpiť switch, ktorý nalájanie zariadenia po sieti vie?
TP-Link Czech s.r.o.14. 12. 2020
Dobrý den, ano, zařízení je určené pro centralizovanou správu. Jedná se o business řešení do kanceláří, hotelů apod. Je nutné mít připravené LAN rozvody, které končí ve switchi s PoE.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.