Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Rowenta SF3210F0 Optiliss II, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Rowenta SF3210F0 Optiliss II ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Rowenta SF3210F0 Optiliss II vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Žehlička je používaná třetí den. Žehlička se nahřeje, poté při používání stále bliká - čili není zase nahřátá a tím padem málo žehlí. Je to na reklamovaní?
22. 02. 2024
Dobrý den,
pokud zboží vykazuje jakoukoli vadu, nebo se nechová dle určených podmínek, doporučuji určitě reklamovat nebo odstoupit od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.