Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa RHA T20, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu RHA T20 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k RHA T20 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň. Dá sa aj tento produkt vrátiť do 14 dní po zakúpení? Neviem sa rozhodnúť, či investovať toľko peňazí do slúchadiel a nerád by som za ne utratil toľko peňazí, ak by mi nevyhovovali ...
Ondřej Kuliš19. 05. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Bohužel, z hygienických důvodů není možné sluchátka vrátit do 14 dnů. Hezký den
Lukáš Rabatin19. 05. 2018
Raz som tak vrátil jedny slúchadlá a nebol to problém. Štuple som vydezinfikoval a vrátili mi peniaze ... len som chcel mať istotu pri týchto slúchadlách, pretože sú drahšie.
Ladislav Duranka12. 02. 2017
Dobrý deň,
píšete, že záruka je 2 roky a v prípade jej predĺženia je potrebné si doplatit. No priamo výrobca udáva záruku 3 roky. Ako je teda možné znížiť záručnú dobu danú výrobcom vami o jeden rok? Alebo je to len chyba a záruka je predsalen na 3 roky?
Za odpoveď vopred vrelá vďaka.
14. 02. 2017
Dobrý den,
pokud výrobce nabízí delší záruku než my (můžete se setkat i s prodlouženou zárukou na jednotlivé díly produktu, např. 10 let na kompresor u ledničky), tato záruka samozřejmě platí. Je ovšem nutné ji uplatnit přímo u výrobce nebo v autorizovaném servisu, nikoliv u nás.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.