Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Philips BT100, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Philips BT100 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Philips BT100 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobry den,
bol mi doruceny tovar bezdrôtový reproduktor Philips BT100, objednavka c. 162 425 944. K danemu reproduktoru je prilozeny originalny zarucny list Philips. Je potrebne tento zarucny list vyplnit a zaslat vam ho k potvrdeniu a vy mi ho spetne zaslete ?
Dakujem.
Miklovic Marek
Stara Tura
Ing Rudolf Zubrík - Logistics Cargo28. 11. 2016
Dobrý deň,
ja som zhodou okolností len zákaník Alza, tiež som kúpil Philips BT100...Zaručný list netreba vyplnat, stačí prijmový bloček, ak treba niečo reklamovat. Rudo.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.