Obnoviť stránku

Diskusia k Lenovo Premium Care Onsite pre Mainstream NB (rozšírenie základnej 2-ročnej záruky na 2 roky Premium)

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Lenovo Premium Care Onsite pre Mainstream NB (rozšírenie základnej 2-ročnej záruky na 2 roky Premium), na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Lenovo Premium Care Onsite pre Mainstream NB (rozšírenie základnej 2-ročnej záruky na 2 roky Premium) ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Lenovo Premium Care Onsite pre Mainstream NB (rozšírenie základnej 2-ročnej záruky na 2 roky Premium) vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Lenovo Premium Care Onsite pre Mainstream NB (rozšírenie základnej 2-ročnej záruky na 2 roky Premium) - Rozšírenie záruky
Lenovo Premium Care Onsite pre Mainstream NB (rozšírenie základnej 2-ročnej záruky na 2 roky Premium)
Predaj skončil
Poradňa a návody 1
Jak mám stáhnout licence k tomuto produktu? Postupovala jsem přesně podle návodu uvedeného na vaší stránce Elektronické licence. Založila sem si účet na www.Lenovo, avšak nedokázala jsem z jejich webu své licence (Bezstarostný servis Lenovo a Lenovo Premium care) stáhnout - nikde jsem nenašla možnost stáhnout software bez předchozího zakoupení a nového zaplacení. Proto nemohu dál pokračovat v aktivaci licencí. Můžete mi pomoci s instalací?

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB18