Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa iPega 9120 BT Gamepad Unicorn Fortnite/PUBG IOS/Android, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu iPega 9120 BT Gamepad Unicorn Fortnite/PUBG IOS/Android ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k iPega 9120 BT Gamepad Unicorn Fortnite/PUBG IOS/Android vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Zariadenie som úspešne spárovať s Bluetooth a však aplikácia zariadenie detekuje čiže zariadenie je nefunkčné je nejaké riešenie na tento problém ?
28. 05. 2020
Dobrý deň,
mrzí ma, že u Vášho tovaru došlo k poruche a je nutné ho reklamovať.
Ako najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie Vám odporúčame obrátiť sa na autorizovaný servis. Zoznam autorizovaných servisov nájdete tu.
Pokiaľ Vám zadanie reklamácie priamo v autorizovanom servise nevyhovuje alebo nie je pre Vašu značku dostupný, môžete tovar spolu s nákupným dokladom predať na našu najbližšiu predajňu a my za Vás všetko potrebné vybavíme.
Reklamovať môžete aj online. A výrobok zaslať balíkom na adresu:
Alza.sk - reklamácie
Bottova 7
811 09 - Bratislava
Do dôkladne zabaleného balíka priložte prosím okrem nákupného dokladu ešte sprievodný list s popisom chyby. Ak ste zadali reklamáciu online, bolo Vám vygenerované číslo vašej reklamácie, stačí ho viditeľne uviesť na balík.
V prípade, že budete mať akúkoľvek otázku, neváhajte nás kontaktovať na +421 257 101 800, prípadne môžete odpovedať na tento mail.
Prajem Vám pekný deň
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.