Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Iobit Advanced SystemCare 17 PRO na 3 počítače na 12 mesiacov (elektronická licencia), na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Iobit Advanced SystemCare 17 PRO na 3 počítače na 12 mesiacov (elektronická licencia) ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Iobit Advanced SystemCare 17 PRO na 3 počítače na 12 mesiacov (elektronická licencia) vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Iobit Advanced SystemCare 17 PRO na 3 počítače na 12 mesiacov (elektronická licencia)
Na objednávku – termín upresníme
21,90 €
Do košíka
Poradňa a návody
1
22. 01. 2024
Ako zruším licenciu - teda platbu za Advanced SystemCare 17 PRO (1 year subscription / 3 PCs na budúci rok? Už nemám záujem a chcela by som to zrušiť.
31. 01. 2024
Dobrý den,
Licenci je potřeba zrušit přímo ve Vaší registraci u firmy, která tento software provozuje. Pokud nejste schopný dohledat přímo v aplikaci zrušení licence bude potřeba kontaktovat jejich podporu.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.