Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa IglooHome Smart Keybox 3, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu IglooHome Smart Keybox 3 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k IglooHome Smart Keybox 3 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
je mozne nastavit jednorazovy, alebo casovo obmedzeny kod aj "na dialku", alebo kod musim nastavit v blizkosti zamku (via bluetooth?)
Priklad:
1. mam uz sparovany phone so zamkom, mam tam nejaky svoj kod. Dom doma napr. v Ziari nad Hronom
2. zavola mi kamos, ze chce ku mne na chalupu do Smokovca, kde mam tento zamok, ale nechcem mu davat svoj kod
3. otvorim appku (v ZH), vytvorim kod a poslem ho kamosovi
4. kamos pride a s tym jeho kodom si otvori zamok
?
Informacie na forach su protichodne.
Dakujem.
Blue Arrow s. r. o.22. 04. 2022
áno toto nieje problem, v aplikácii si viete vygenerovať kod aj na diaľku, jednorazový, aj akokoľvek časovo obmedzený, ci permanentný.
Asekom s.r.o22. 04. 2022
na odpoved som necakal a vyrobok som kupil. Mozem teda potvrdit, ze je to tak, ako pisete, funguje to aj "na dialku" a funguje to bezchybne!
Vyrobok je doslova dokonaly, niet mu co vytknut!
09. 01. 2022
Dobrý deň,
velice se omlouváme ale tohle nemáme prozatím vyzkoušené. Doporučím obrátit se přímo na výrobce.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.