Obnoviť stránku

Diskusia k iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava - Centrálna jednotka
iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava
Na sklade > 5 ks
268,90 €
Do košíka
Príslušenstvo Poradňa a návody 75 Recenzie 10
Dobrý den.Mám 3 pohybové senzory, občas (1krát za 2 dny) se mi spustí alarm,ikdyz v místnosti žádný pohyb není.Signalizují všechny 3 čidla,tak že by to čidlem nemělo být.Děkuji za odpověď.
Dobrý deň, máme doma alarm Iget M5 a po aktualizácii telefónu a aplikácie, klávesnica začala neustále svietiť. Nedá sa dať do šetriaceho režimu. Čo znamena, že batéria vydrží cca 1 deň... Je toto stav vhodný na reklamáciu alebo sa to dá ešte nejako riešiť? V prípade potreby reklamácie je potrebné doniesť na reklamáciu celý set alebo stačí reklamovať vadnú súčasť? Ďakujem.
Dobry den, mam zakupeny tento alarm od vas asi 2 tyzdne a mam taky problem ze vzdy ked tam dam simkartu od operatora Telekom tak funguje 24 hodin a potom ju vyhodi a jednotka zacne blikat neni simkarta.
Dobrý deň, po nainštalovaní bezpečnostného systému, mi pri spustení alarmu neprichádzajú mobilné notifikácie, pričom prístup na internet bol stabilný ako v centrálnej jednotke alarmu tak aj v mobilnom zariadení. Prosím o radu ako sa dajú spojazdniť notifikácie. Ďakujem.
Mám problém s centrálnou jednotkou, stále bliká na červeno a nereaguje ani na reset ani na nič neviem ako sa mám ďalej pohnúť
Dobrý den, pohybové čidlo je stále v režimu office. Jakým způsobem ho dostanu do online. Načetl jsem qr kód dle návodu a čidlo nefunguje.
Dobrý den, mohu k jedné centrální zabezpečovací jednotce použít 2 bezdrátové klávesnice, přičemž každá bude na jiném vstupním bodě domu ( pro jeho velikost )?
Dobrý den, nikde nemohu nastavit správný čas kamery. Je posunut o 7 hodin, nastaveno mám Prague/Europe. Čas záznamu u seznamu videí z cloudu je v pořádku? Jak to mám vyřešit? Děkuji za odpověď
Dobrý deň. Alarm mám napojený iba cez 4G. Je možnosť sledovania kamier online, ak nemám možnosť napojiť alarm iným spôsobom na internet ?
Dobrý den, bude alarm trvale fungovat bez wifi (s vloženou sim kartou)? děkuji za odpověď

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB18