Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa HUAWEI P9 Lite (2017) Black, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu HUAWEI P9 Lite (2017) Black ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k HUAWEI P9 Lite (2017) Black vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý den, opět uvádíte nepravdivé informace. Telefon HUAWEI P9 Lite 2017 nepodporuje rychlé nabíjení.
David Tejzr18. 03. 2018
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Co nejdříve to opravíme, přeji hezký den.
17. 03. 2018
Dobrý večer, chcel by som sa spýtať na ''Poukaz Elektronický dárkový poukaz Alza.sk na nákup zboží v hodnotě 20 EUR'', ktorý dostanem pri kúpe tohto mobilu. Aké sú podmienky uplatnenia kupónu a ako rýchlo po kúpe telefónu ho môžem využiť na ďalší nákup ? Ďakujem
Ondřej Pilát17. 03. 2018
Dobrý den, omezení by nemělo být žádné a platnost do konce roku. Poukaz byste měl obdržet ihned, nejpozději do 14 dnů.
21. 02. 2018
Aký je rozdiel medzi týmto tuna a tým za 199 eur?dakujem vopred
Ondřej Kuliš21. 02. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Můžete prosím upřesnit, jaký máte na mysli? Děkuji, hezký den
26. 02. 2018
tento huawei p9 lite (2017) stoji 186 eur a ten istý huawei p9 lite (2017) stojí 199 eur a obidva ú nové
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.