Dobrý deň prajem. Teší nás Váš záujem.
Pre správne fungovanie hodiniek s telefónom inej značky je potrebné mať stiahnutú aplikáciu HMS Core a Zdravie z AppGallery.
Chcela by som Vás upozorniť na nutnosť synchronizovať data, aby ste reinštalizáciou o ne neprišiel.
Synchronizáciu dát si môžete povoliť nasledujúcimi krokmi: Zdravie > Ja > Nastavenie > Automaticky synchronizovať / synchronizovať manuálne alebo ručná synchronizácia
Poprosím Vás vyskúšať nasledujúci postup:
- odpárovať hodinky: na hodinkách otvorte nastavenia > system a aktualizácie > odpárovať
- vymažte všetky Huawei aplikácie z Vášho telefónu (AppGallery, Zdravie, HMS Core)
- reštartujte telefón
- stiahnite si AppGallery:
External Link
- nasledne si stiahnite aplikáciu HMS Core z AppGallery
- na záver si stiahnite aplikáciu Zdravie z AppGallery
Akonáhle z AppGallery obe aplikácie inštalujete, hodinky opäť s telefónom spárujte.
Za pochopenie vopred dakujem a prajem Vám pekný deň.