Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa HISENSE FT237D4BW21, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu HISENSE FT237D4BW21 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k HISENSE FT237D4BW21 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobrý deň.Na kupenej mrazničke nie je totožná teplota nastavená -22 s vnutornou v mrazničke tá je -16.Ďakujem.
TOMAS VRATNY21. 01. 2022
Dobrý den, pokud se domníváte, že mraznička nepracuje správně, kontaktujte, prosím, kolegy na zákaznické linkce 800 105 505.
22. 01. 2022
Dobry deň.Ja som o predmetnej veci rozpraval s vašim kolegom ale odpoveď som zatial nedostal.Ďakujem.
11. 01. 2022
Dobrý ako funguje záručný servis na produkt? Technik príde domov, alebo ako? Vďaka za odpoved
14. 01. 2022
Dobrý deň,
Ano, v případě, že kontaktujete autorizovaný servis značky Hisense, tak technik může provést opravu u Vás doma.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
TOMAS VRATNY13. 01. 2022
Dobrý den, ano samozřejmě. K dispozici je rozsáhlá servisní síť Hisense - Gorenje. Stačí kontaktovat zákaznickou linku na čísle 800 105 505
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.