Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Garmin vívofit junior2 Disney Princess Pink, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Garmin vívofit junior2 Disney Princess Pink ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Garmin vívofit junior2 Disney Princess Pink vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Vedeli by ste mi prosím poradiť, prečo mi ani po synchronizácii nechce na hodinkách aktualizovať čas? Ukazujú čas o 2 hodiny a niečo skôr. Ďakujem
02. 05. 2024
Je možné, že problém s časom na vašich hodinkách Garmin vívofit junior2 Disney Princess Purple môže byť spôsobený niekoľkými faktormi. Tu sú niektoré možné riešenia:
Skontrolujte nastavenia času na vašom smartfóne: Hodinky Garmin sa synchronizujú s časom na vašom smartfóne. Ak je čas na vašom telefóne nesprávny, môže to ovplyvniť aj čas na hodinkách.
Skontrolujte nastavenia časového pásma na vašom smartfóne: Ak ste nedávno cestovali alebo ak sa zmenilo letné časové obdobie, môže to ovplyvniť čas na vašom telefóne a teda aj na hodinkách.
Resynchronizácia hodiniek: Skúste hodinky odpojiť od smartfónu a znova ich pripojiť. To by malo vynútiť novú synchronizáciu času.
Reset hodiniek: Ak nič iné nepomôže, môžete skúsiť resetovať hodinky. Pozor, pri resetovaní sa môžu stratiť nejaké dáta.
Ak problém pretrváva, odporúčam obrátiť sa na podporu Garmin alebo konzultovať manuál k hodinkám. Dúfam, že tieto tipy vám pomôžu vyriešiť problém.
09. 04. 2021
DOBRÝ DEN , lze s nima i telefonovat a bez iPhonů ? z iPadem a appku ?
10. 04. 2021
Dobrý den,
Na základě vašeho dotazu vám zasílám kontakt na zákaznickou podporu Garmin.
Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
06. 05. 2021
Děkuji :)
06. 12. 2019
Dobrý den, jak často je potřeba nabíjet?
06. 12. 2019
Náramek funguje na jednu knoflíkovou baterii CR1632 a to až 1 rok. Poté stačí uživatelsky (nebo v hodinářství) baterii vyměnit.
12. 08. 2019
Dobrý den, da se na hodinkách přečíst sms a upozorní, ze někdo vola?
13. 08. 2019
Zařízení vivofit nemají možnost zobrazení jakýchkoliv notifikací a to z důvodu malého displeje.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.