Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Garmin Forerunner 645 Optic Sandstone, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Garmin Forerunner 645 Optic Sandstone ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Garmin Forerunner 645 Optic Sandstone vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Dobry den, hodinky mi uplne zle zaznamenavaju prejdene km ( miesto cca 17 km 28km. Nemate niekto skusenost s podobnym problemom?
23. 06. 2020
Dobrý deň,
v takovém případě prosím přineste zboží k reklamaci, může se jednat o výrobní vadu.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
29. 12. 2018
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať, či je pri behu potrebné mať so sebou sj mobil, nakoľko už jedny sportové hodinky vlastním a pri behu s nimi je potrebné mať stále pripojenie.
Ľubomír Holčík29. 12. 2018
Netreba mať mobil pri sebe počas aktivity, po skončení aktivity si prinesiete údaje do mobilu.
Marek Janata29. 07. 2020
Netreba, majú vlastnú pamäť. (odpoveď pre niekoho do budúcna ) :))
13. 10. 2018
Dobry den,
ma tento model aj slovensky jazyk?dakujem za info
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.